SMD LM 741 OP?

En hoe precies is deze thermostaat ongeveer? Ik bedoel daarmee de differentie.

En bij gelijkspanning kan de gelijkrichters dan weglaten?

Klopt.

SMD LM 741 OP?

Neem maar PDIP, tenzij je graag met SMD werkt.

En hoe precies is deze thermostaat ongeveer? Ik bedoel daarmee de differentie.

Zou ik niet kunnen zeggen.

[...]
Neem maar PDIP, tenzij je graag met SMD werkt.

Ik heb daar geen ervaring mee, wat kan ik het beste nemen?

En wat is van die PDIP het hele typenummer?

[Bericht gewijzigd door Corné 12 op ]

PDIP.

IC LM741=LS 141=TBA 221
Bestnr.: 175935 - 89

Type LM 741 DIP
Omschrijving actieve versterker
Pins 8/DIL

[Bericht gewijzigd door JuuL op ]

En wat is van die PDIP het hele typenummer?[/quote]

Ik wil deze schakeling op een breadboard maken, maar ik heb er nog geen één. Ik wil er eentje aanschaffen. Wat voor één kan ik het beste nemen? En die van Dick Best (www.dickbest.nl) zijn die ook goed, voor dit soor doeleinden?

Nou, pech hebben dan. Maar nu kan ik gelijk de rest van de bestelling ook bij dick best doen. (ik hoop trouwens dat het in een envelop kan).

Bedankt

Ik wil graag de 220v thermostaat schakeling maken (deze site).

Alleen er staat een transistor BC 548, maar is dit een A,B,C of D. Of maakt dat niks uit in deze schakeling?

bedankt

Ik wil graag de 220v thermostaat schakeling maken (deze site).

Alleen er staat een transistor BC 548, maar is dit een A,B,C of D. Of maakt dat niks uit in deze schakeling? (ik bedoel de letter die er achter komt).

bedankt

B types voldoen in het algemeen.

Hallo,

Ik ben de thermostaat aan het maken op een breadboard. Alleen zit nu met de LM 741 DIP. Heeft iemand hier de pin aansluiting van (nummers, het zijn 8 pinnen). Heeft het iets met de stip onderaan te maken?

Bedankt

Is de datasheet van een 741 serie ( je hebt er verschillendes) die allemaal 8 pinnen hebben gelijk? En hoe kun je zien wat de linkerkant is ( bij mij zit er zon zwarte stip op).