Erwin Geelen
Erwin
Hallo
Tijdens de les elektriciteit technologie waren we bezig over domotica, specifiek over het PHC-systeem van PEHA. PHC staat voor process house control, maar voor wat staat PEHA ? Dat vraag ik me nu al een hele tijd af.
Groeten
Erwin
morc
Ik heb wat problemen met wanneer een d of t te gebruiken, ddt gebruik ik niet!
Erwin Geelen
Erwin
Op deze site ben ik al gegaan, maar hier kom ik niet te weten waar die letters voor staan. Dat is juist mijn vraag.
morc
Ik heb wat problemen met wanneer een d of t te gebruiken, ddt gebruik ik niet!
Sja, hoe verzin je een merknaam ???
Afkorting mischien van Peter und Hans ?
Kijk eens goed op de site.
Zie Henry S.
[Bericht gewijzigd door morc op ]
Zeg dat dan...
Even doorzoeken dan maar, ik heb het al gevonden maar ik ga het niet voorkauwen.
Kijk bij het moederbedrijf.
Nee, nergens...
morc
Ik heb wat problemen met wanneer een d of t te gebruiken, ddt gebruik ik niet!
Op 5 februari 2007 19:59:16 schreef johne:
easy , Paul Hochköpper
hier staat het toch ? P(e) H(a)
Erwin Geelen
Erwin
Is het gewoon de naam ?? Ik dacht dat dat voor iets stond, dat van toepassing was. Bedankt voor de hulp !
[Bericht gewijzigd door Erwin Geelen op ]