Hallo

Tijdens de les elektriciteit technologie waren we bezig over domotica, specifiek over het PHC-systeem van PEHA. PHC staat voor process house control, maar voor wat staat PEHA ? Dat vraag ik me nu al een hele tijd af.

Groeten

Erwin

Google was even met vakantie denk ik...

Op deze site ben ik al gegaan, maar hier kom ik niet te weten waar die letters voor staan. Dat is juist mijn vraag.

Sja, hoe verzin je een merknaam ???
Afkorting mischien van Peter und Hans ?
Kijk eens goed op de site.

Zie Henry S.

[Bericht gewijzigd door morc op ]

Zeg dat dan...

Even doorzoeken dan maar, ik heb het al gevonden maar ik ga het niet voorkauwen.

Kijk bij het moederbedrijf.

Ik ben bezig aan het zoeken, maar ik vind het (nog) niet.

Op 5 februari 2007 19:59:16 schreef johne:
easy , Paul Hochköpper

hier staat het toch ? P(e) H(a)

Is het gewoon de naam ?? Ik dacht dat dat voor iets stond, dat van toepassing was. Bedankt voor de hulp !

[Bericht gewijzigd door Erwin Geelen op ]