big bang
Niets is zo eerlijk verdeeld als verstand: iedereen denkt er genoeg van te bezitten
Op 7 juni 2007 19:59:49 schreef free_electron:
bon en nu ist gedaan voor 3 1/2 weken (der is geen internet waar ik naar toe ga .. zelfs geen mobiele telefoon ! ). ben weg naar de luchthaven. amuseer jullie, stook niet teveel componenten op, en verbrand jullie vingers niet aan de soldeerpook.
Antarctica? Nieuw labo helpen opstarten?
Maar Free, ze hebben u iets wijsgemaakt, dat zijn daar zo geen labo's, dat zijn er voor andere doeleinden

- - big bang -
[Bericht gewijzigd door big bang op ]
flipflop
"We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them" - Albert Einstein
Op 7 juni 2007 19:41:24 schreef free_electron:
ik was nog niet helemaal klaar met mijn verhaal... der ontbrak nog ene stuk
Ik hoop dat dit cynisch bedoeld is he! Er ontbreekt een zeeeer essentieel stuk zoals Nico al zei. (gelukkig, FE is toch menselijk en maakt fouten
) Het hele idee van die compensatie C is nou juist dat het zaakje frequentie-ONAFHANKELIJK wordt. En door een 1:100 probe te nemen wordt de belasting bij hele hoge frequenties binnen de perken gehouden.
big bang
Niets is zo eerlijk verdeeld als verstand: iedereen denkt er genoeg van te bezitten
free_electron
Silicon Member
Professioneel ElectronenTemmer - siliconvalleygarage.com - De voltooid verleden tijd van 'halfgeleider' is 'zand' ... US 8,032,693 / US 7,714,746 / US 7,355,303 / US 7,098,557 / US 6,762,632 / EP 1804159 - Real programmers write Hex into ROM
ela ela.
hier zie jongen :
http://maps.google.com/maps?f=q&hl=en&q=san+salvador+bahamas&a…
der is maar 1 vlucht per week .., der wonen een 400 tal mensen en er zijn een 50 tal voertuigen op het eiland ... ( met wielen. der zijn meer bootjes dan autos ... )
en als je hier gaat
http://www.proto-labs.com/photo/bahamas_colu2.htm
weet je hoe het er uit ziet.
en nu ben'k echt weg !
big bang