ik heb me nog voorgesteld aan chuckie en corne12

verder heb ik zeker gezien: hugo welther en volgens mij GJ

en nog wa mensen bij de CO stand.

Ja, en ik denk dat Rd12tf bedoeld dat ik niet echt de "jongere" man ben.
Je word weer bedankt Rd12tf ;-)

gj jij was toch die man met de tattoo op de rechterarm ter hoogte van de elleboog? of vergis ik me

mwa, mn elleboog zit ietsje hoger en aan de andere kant van mn arm, maar verder klopt de locatie wel zo ongeveer.

toch de goede voor me

ik was die gozer met het vest om zen middel en met roestkrabber aan men zijde

Nou, is de omzet en de nettowinst al bekend? ;)

Haha, Nou, dan is dit ook de laatse keer dat ik doneer ;)

[Bericht gewijzigd door Technojunk op (55%)]

die gast met pink floyd op het shirt was High Met Henk;)

@TJ, mededonateur,
Ho, ho, je bent donateur hoor, geen aandeelhouder!

;)

[Bericht gewijzigd door Rd12tf op (15%)]

nee|:( ben ik vergeten te donateren

RD12F..
Jaja, al jij eens wist.. ;) waar ik in beleg.. :D

Inkopper!

Je boterhammen zeker ...

:D

haha
Rd12tf stond jij ook achter de stand? zoja, wie was u dan?

klopt het dat die man met het beigje shirt, en klein straartje in zijn nek, chukkie was?
was Henry S ook nog achter de stand?

[Bericht gewijzigd door Technojunk op (10%)]

Zoooo ook weer thuis :P 460km en 5 uur rijden, en 45 liter Euro98 en €100 lichter.

Wel een leuke buit:
-Siemens LF-HF signaalgenerator G2021, 10kHz-25MHz met sweeposcillator en 1MHz standaard. Formaat grote zware kast :P
-Bakelieten universeelmeter Universal 38, Nordisk Instrumentfabrik, oppoetsen en uitstallen. :)
-Kilo 'ouden brol' oftewel TTL/CMOS ic's plus verdwaalde opamps (BUF03 van PMI) en transistors en TDA's (audio einversterkers en TV) en andere dingetjes. Ik kom al een FJH241 (=74192) en Burr Brown MPY634BM 'Precision analog multipliers' tegen.
-Klein plastic bakje (voor de ledtester)

Uit de €1 bak:
-2 spoelvormen
-100* 47k 1W weerstanden
-200* 68Ω 1/4W weerstanden
-100* 47n 630V Siemens MKT's (blauwe blokjes)

Voor buizenversterker:
-4* 6AN8 buisjes
-9* 10uF/350V ax elco's
-10* 22uF/450V ax elco's
-2* 47uF/400V rad elco's (JJ)

http://www.uploadarchief.net/files/download/rosmalen2008-1.jpg
http://www.uploadarchief.net/files/download/rosmalen2008-2.jpg
http://www.uploadarchief.net/files/download/rosmalen2008-3.jpg

De CO stand was geslaagd, ik wil daarvoor het team hartelijk bedanken, goed georganiseerd.
Ongeveer 50 personen hebben de moeite genomen de prijsvraag in te vullen (helaas ook foute antwoorden).

Geslaagde dag!

Op 15 maart 2008 15:12:48 schreef buzzer:
@ jochem_S: henry en high met henk?:P

Nee, andere foto ;)

Op 15 maart 2008 15:43:01 schreef (Z)weetvoetje:
Zo, ik ben ook weer terug.

Speciaal voor Henry S.: Ik heb een 10uF 350V. Doorsnee 13mm, hoogte 30mm. Mail me, dan stuur ik m op naar je.

Bedankt maar zelf geslaagd bij de ARP stand, ook 350V types en hetzelfde formaat, zijn bijna net zo groot als de oude 150V types die nog in de versterker zitten.

Op 15 maart 2008 15:38:32 schreef christiaan-elektro:
PS. wie heeft er een datasheet van de bovenste display?
het is een 2x16 display zonder achtergrond verlichting
google weet van niks :(

Er staat toevallig HD44780 op het IC?

Op 15 maart 2008 17:08:55 schreef Buzz:
Die oranje kniptangetjes heb ik ook even bij gestaan. Leek me best aardig spul en vooral niet duur! Bedacht me alleen dat ik er niet _nog_ een nodig had...

Die zijn niet zo super, niet scherp genoeg.

Op 15 maart 2008 19:37:29 schreef Technojunk:
Ja, die binare klok was echt mooi.. Hoe heeft hij dat logo'tje er in gemaakt? die nixi klok was BTW ook er mooi..

Daar was veel vraag naar, is gevraagd naar de kostprijs.

Netzoals de CO looplicht.. Waren dat gewone lampjes?

Jazeker! Projekt van chuckie.

Op 15 maart 2008 19:46:09 schreef rob007:
Kwam ik de trap op en zag daar in eens een stand van C.O.!!!

Hey Rob! Leuk om jou en Vincent weer eens te zien, de AM-forum stand helaas over het hoofd gezien, volgende keer beter.

Op 15 maart 2008 20:27:24 schreef Technojunk:
klopt het dat die man met het beigje shirt, en klein straartje in zijn nek, chukkie was?

Dat klopt.

was Henry S ook nog achter de stand?

Ja soms, kloon van HmH ;)

@Timmie,
Oudere Jongere, baard, snor, iets kalend en ietsje grijs hoofd, donker ruitjes overhemd, licht beige broek, en constant met koek aan het slepen ...

@Henry,
Doet ie ut? (HF gen. ding)

[Bericht gewijzigd door Rd12tf op (14%)]

De buit van vandaag.
Een werkende barcode scanner. :-)
2 infuuspomp motoren met de rollermechnieken er nog op. Ga ik een pompje mee bouwen om de etsbak mee leeg te pompen als ik klaar ben met etsen :)

2 kleine kastjes met 2 PC-104 486 PC boardjes voor 5 euro het stuk.
2 buizen met leddisplays van CO.
2 printer mechaniekjes. Geen idee of ik er iets mee ga maken, maar het is wel leuk om evne wat mee te bedenken :-)
verder nog 2 HEF4059 om een PLL circuit te bouwen met een XR2206.
Eigenlijk minder uit gegeven dan ik wou.

Ik BAAL nog steeds dat de XY tafel die ik zag staan op een stand net 20 minuten er voor verkocht was. Anders had ik meteen 80% van een freestafel klaar gehad. :'(

Verder nog even handjes geschud met wat CO'ers op de stand :)

Ik heb me weer een dag goed vermaakt. :)

Op 15 maart 2008 20:28:23 schreef Rd12tf:
@Henry,
Doet ie ut? (HF gen. ding)

Die gaat morgen even open en voorzichtig aan de stroom, ik zag een stempel van 1972 door een opening op een elco staan.

[Bericht gewijzigd door Henry S. op (36%)]

Op 15 maart 2008 19:56:24 schreef Technojunk:
[...]Die man die stond te verkopen (jonger man ong. net zo lang als kif) zal MR'gamba wel geweest zijn.. (wel zin in een gamba :D)

het even nagevraagd maar KIF is toch wat langer... ;) maar ik zal wel schuldig zijn:P volgensmij hebi k je een reel van die led-schermpjes verkocht.

het was zeker een mooie dag. en we doen het snel nog eens over(maar dat moet ook wel met zoveel componenten die nog over zijn).

Yep dat was ik en ik was verantwoordelijk voor het knightrider circuits online logo.
1 x 4516 , 2x 74HC138 en een 74HC14 met wat c'tjes en weerstandjes zorgden hiervoor.
De lampjes waar jullie om vroegen die in het logo zaten, komen uit oude gokkasten en zijn het gewend de ganse dag te knipperen.
Met dank aan Sine voor debuggen overigens.

Ik vond het heel geslaagd en gezellig en vind het zeker vatbaar voor een vervolg.
De komende week zal de prijswinnaar bekend worden gemaakt en zal ik uitslag geven over het financieele welslagen.
En dat is met een grove telling al gunstig te noemen.

Verder wil ik net als EAT iedereen bedanken die vandaag in de stand geholpen heeft en uiteraard degenen die ons kwamen bezoeken.

Volgend jaar alle leden...? ;)

MrGamba was er niet bij, bepaalde zaken gaan nu eenmaal voor het forum, maar hij was wel bij de start van het idee aanwezig en moet daarom genoemd worden en met een beetje geluk is hij volgend jaar wel van de partij!

;)

Ja, en je hebt mij ook bijna het frontje van een labvoeding aangesmeert ;)

Henry: Heb jij iets dunner haar dan HmH?
En chukkie, je staat weer mooi op de foto, shaggie te rollen :p

[Bericht gewijzigd door Technojunk op (22%)]