Rosmalen 2009

Sine

Moderator

Op 3 maart 2009 18:12:37 schreef RoelA:
[...]
Je hebt daar een heel groot gebouw. Een heel groot gebouw. In in dat gebouw staan heel veel stands. Veel meer stands waarvan jij nu denkt, "Goh, dat zijn heel veel stands". Neem in uw hoofd heel veel stands. Verdubbel dat aantal en je hebt de beurs in Rosmalen.

Uhu !

http://www.gigawatts.nl/co/rosmalen/IMG_0545.JPG

High met Henk

Special Member

juist zo groot is het niet.

kom maar eens naar autosalon te brussel.. Das pas GROOT!

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???

Ik kom ook wel weer even kijken !
Ben niet zo heel vroeg, moet ca 150 km rijden :)

Ben benieuwd wat voor mooie dingen er dit jaar te vinden zijn op de beurs :D

Wie niet knooit, komt er nooit!

heb eigenlijk wel zin om te komen(nog ff vrij van werk regelen..), alleen met dat openbaar vervoer ben ik dubbel zo lang onderweg dan dat ik op de beurs ben.
is er toev. iemand die ergens voorbij Hulst(Zeeland) rijdt en die mij wel mee zou willen nemen?

umpfh..... ik wordt hier helemaal droevig van.;(
ik wil zo graag ook!! :'(
( looks like heaven, btw. :9~ )
maar ik ben 14 en mijn ouders willen niet...
iemand in dordrecht die gaat toevallig?
( en mij budget is laag op het moment- voor mij veel, maar voor jullie niet- heb nog maar 60 euri tot mijn beschikking staan.)

Waar rook is, is Roel. 5e jaars EE student @TU delft met een uit de hand gelopen buizenhobby!

gewoon blijven vragen, en je moeder kan dan bijvoorbeeld lekker gaan winkelen. zo heb ik dat vorig jaar ook gedaan, kamer opruimen wil ook nog wel eens helpen;)

Theo Dooms: "gezonde nieuwsgierigheid is leerzaam. "

mijn ouders zijn niet zo. helaas. kamer opruimen hoort erbij, al zou ik het hele huis verbouwen, opruimen, repareren... dan nog niet.
en ik wil er gewoon heen om te leren, en hoe te kijken hoe het wel moet!
ben proffessioneel rooksignalenmaker.

Waar rook is, is Roel. 5e jaars EE student @TU delft met een uit de hand gelopen buizenhobby!

het probleem dat ouder heet, tja. Het enige wat helpt heb ik ontdekt is ze interesseren voor techniek en elektronica. En zorgen ze alles laten zien wat je maakt en ze een soldeerbout in hun hand douwen.

ben druk bezig met mijn led-cilinder.
ik heb al gevraagd/geslijmd'aanbeden, en ik heb voor de
OV-ers misschien nog iets handigs: rond 14 maart is het met een kruidvat aanbieding even goedkoop om van leeuwarden naar limburg te gaan als naar een stad verderop:
12,-.
ik zal de link ff posten. zodra ik hem kan vinden.
helaas beten mijn ouders niet in dit mooie aas.
misschien voor de anderen....?

bjokal

Golden Member

en ze een soldeerbout in hun hand douwen.

Natuurlijk niet de verkeerde kant van de soldeerbout >:-)

"Of all the things I've lost I miss my mind the most"

al zou ik dat soms best willen >:-)
en geen 10 watt, nee 50 watt. heb ik ook nog liggen.
gnagna :)

Zin!

Ik ga maar ens op zoek naar een HF setje denk ik.
Misschien kom ik zelfs nog wel ff bij de CO stand :-P

Technology is dominated by two types of people: those who understand what they do not manage and those who manage what they do not understand

Op 7 maart 2009 18:40:02 schreef TechnOoB12:
<> rond 14 maart is het met een kruidvat aanbieding even goedkoop om van leeuwarden naar limburg te gaan als naar een stad verderop:
12,-.

nou, wat is dan je probleem...... ik keek net even en jij bent in anderhalfuur van dordrecht in rosmalen. laatste stukje bus komt er nog wel bij. heb je nog 50 euro over om de hele dag te struinen...

Zelf ben ik wel met de trein van Groningen naar Rosmalen gegaan. en ik woon dus nog niet eens in Groningen. 3.5 uur zitten... en weer terug. gewoon vroeg weg, laat thuis, geen probleem.

[Bericht gewijzigd door MAH op zaterdag 7 maart 2009 20:55:19 (18%)

Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough

Jaja, de 7 dagen coundown is begonnen :p
Zijn er dit jaar op de CO-stand ook nog SMD-setjes te koop zoals vorig jaar?

Op 7 maart 2009 20:53:10 schreef MAH:
[...]nou, wat is dan je probleem......

de ouders :-)
ik zou er nog 30,- voor betalen, alleen om er te komen:-)

Schimanski

Golden Member

TechnOoB12, één troost... Deze vlooienmarkt bestaat al 30 jaar en gaat nog wel even door. Dus als het dit jaar niet lukt dan volgend jaar misschien wel. Veel spul dat er dit jaar ligt kom je volgend jaar ook weer tegen...

Ondanks dat is het altijd een leuk uitje. Struinen tussen oude zooi, en oude bekenden ontmoeten...

Ik ga dit jaar ook maar weer (26e keer voor mij)

What, me worry? // Radiozendamateur - PA2HGJ // Stuff is the junk you keep -- Junk is the stuff you throw away // Tinkeo Ergo Sum

@Technoo

Jammer dat je niet komt. soms heb je van die ouders.....

Van een echte kattemepse zendamateur!

ik ben deze jaar aanwezig met mijn vader. :)

Zijn er CO-meetings? Zoja, welke uren?

Shiptronic

Overleden

1 doorlopende meeting op de CO stand ;)

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.

Daar kan je ook de mods wat pecunia toestoppen, zodat je zo'n mooi Golden Member titeltje krijgt :)

Ik neem op kleine schaal reparaties van buizen-elektronica aan voor een heel aardig uurtarief. Interesse? Mail me!

Natuurlijk niet vergeten dat iedereen zijn Circuits online naambadge meeneemt en op doet. Met groot Circuitsonline erop en zijn nickname. T-shirt met CircuitsOnline is optioneel.. :P

Resistance is futile (If < 1 Ohm)

Zelf te fabriceren of zijn die te koop op de CO stand ? :p

nog ff een vraagje, is er een bank automaat in de buurt? want dat zou wel handig zijn, ik loop namelijk niet graag met teveel cash op zak rond. (straatnaam zou handig zijn, de rest vind ik wel via google maps)

En eens de toegang betaald is mag je toch vrij in en uit lopen of niet? Als dit het geval is kan ik mijn ouders miss overtuigen de auto bij mijn beurs te laten staan :9
want ik ben net jarig geweest dus het budget is weer wat gestegen :)

bprosman

Golden Member

Vorig jaar kon je aan de ingang pinnen.

Groeten, Bram

De jongere generatie loopt veel te vaak zijn PIC achterna.