pcnerd
Take a parachute, and jump!
Ja, de beroemde button
. Ik heb er ook 1, met mijn alom besproken mayonaise-deksel button
.
Parkeren, heb ik daar de vorige keer voor betaalt? volgens mij betaal je alleen voor je kaartje, naja, zal wel.
Tip: ga geen pinautomaten in Rosmalen zoeken tenzij je weet waar ze zijn, anders ben je lang bezig (ervaring
).
Op 12 maart 2009 01:23:10 schreef pcnerd:
Tip: ga geen pinautomaten in Rosmalen zoeken tenzij je weet waar ze zijn, anders ben je lang bezig (ervaring).
staan hier misschien pinautomaten ?
ik ga echt niet voor 5en opstaan om daar te zijn om 7uur, mijn doel is voor 10en daar te zijn :d
[Bericht gewijzigd door watchout3 op (66%)]
Op 12 maart 2009 10:21:18 schreef High met Henk:
wat een gezwets allemaal: ik ben er om 7.00! Beat me
Ja, jij hebt een armbandje voor de artiesteningang
.... Wij mogen pas om 9:00 door de voordeur.
In ieder geval sterkte met het sjouwen en inrichten.
Zaterdag ben ik ook van plan om te gaan, ik weet alleen niet of ik de auto mee kan krijgen.
Is het mogelijk dat ik met iemand mee kan rijden (wie komt er over de A15 langs gorichem, of A2/A27 langs Vianen)?
Dit is om achter de hand te houden, liefst ga ik op mezelf.
Alvast bedankt.
Capt501
http://pascal.nedlinux.nl Niet tegenspreken, Ik heb altijd gelijk !
Helemaal vergeten te melden.
Ik vertrek dus rond 09.00 met de auto vanuit ZuidLimburg en heb nog wel een plekkie vrij.
Tip: ga geen pinautomaten in Rosmalen zoeken tenzij je weet waar ze zijn, anders ben je lang bezig (ervaring ).
Tip: Rijd gewoon het centrum van Rosmalen in want daar zit resp. ING , ABN/Amro en Rabo op een rijtje in de zelfde (Dorps)straat. Alledrie met pin-automaten, voor "Elck wat Wils" dus.
@Watchout3
Inderdaad op alle drie de door jou opgegeven locaties.
Groeten, Bram
ik ben er niet bij zaterdag
:'-(:'-( (damn wat een ouderwetse smiley:P)
geen vervoer en geen vrij van werk. volgend jaar studeer ik elektrotechniek in eindhoven en ben ik er dus zeker bij!:P
volgend jaar studeer ik elektrotechniek in eindhoven en ben ik er dus zeker bij
Da's leuk, kun je lid worden van Esrac. Een actief clubje met een mooi station. Voorheen waren ze er altijd met een uitgebreide stand met veel mooi spul voor weinig geld, de laatste twee jaar heb ik ze niet meer gezien in Rosmalen
.
Maar gelukkig hebben we nu CO met een uitgebreide stand met veel mooi spul voor weinig geld
(en als rd12tf present is, misschien ook nog koekjes
)
site ziet er ook niet meer zo heel levendig uit...
haha, ik hoop dat co er dan volgend jaar ook nog is op rosmalen:P
[Bericht gewijzigd door buzzer op (41%)]
chuckie
Honourable Member
Ervaring is de naam voor de som der fouten die we gemaakt hebben--Oscar Wilde
Volgens mij zijn ze er nog Schimanski.
Maar tegenwoordig verkopen ze via marktplaats.
Heb vorig jaar een paar camera's en een paar 19" racks bij ze gekocht.
Die hebben een mooi stekkie daarboven, goeie morgen wat een apparatuur... 
fred101
Golden Member
www.pa4tim.nl, www.schneiderelectronicsrepair.nl, Reparatie van meet- en calibratie apparatuur en maritieme en industriele PCBs
In de dorpstraat kan je niet met de auto komen. Dan moet ergens achter die straat, bij de Aldi ofzo, parkeren. De ING is het makkelijkst. Die heeft twee parkeer terreinen vlakbij en paar plaatsjes voor de deur. Deze zit aan het begin van de Dorpstraat maar het lijkt me makkelijker om vandaag in je eigen woonplaats te pinnen 
Als je voor het parkeren wil besparen. Je kan natuurlijk in het dorp afspreken en daar parkeren en dan met een paar man in een auto naar het Autotron.
Ik mag morgen in zo'n vreselijk mooi CO T-shirt lopen. Een toekomstig collectors item
en door de artiesten ingang naar binnen.
Op 13 maart 2009 08:07:41 schreef fred101:
In de dorpstraat kan je niet met de auto komen.[...]
Jij gaat me niet vertellen dat dat voor jouw atoomvrije-tuinhuisje-op-wielen enig probleem op gaat leveren fred????
volgens mij komt zoiets overal!
@Henri S. , Morgen overstappen in Wezep ? hoe laat ?
Evt nog 3 plaatsen over, met kleine kontjes 4
en een grote laadruimte
[Bericht gewijzigd door Shiptronic op (42%)]
In de dorpstraat kan je niet met de auto komen.
Valt wel mee, ik rijd er iedere vrijdagavond langs/door en om te pinnen kun je m gewoon recht voor de deur zetten.
Groeten, Bram
Capt501
@buzzer
Schimmert (Nuth) ETD 09.00 je bent welkom mee te tuffen, Hulst is wel takke end omkachelen
Stuur me ff mail (addr zelfde als me website ik ga me prive foon niet hier plempen he)
[Bericht gewijzigd door Capt501 op (38%)]
electro_freakz
Theo Dooms: "gezonde nieuwsgierigheid is leerzaam. "
hee, schimmert, das ook in de buurt:)
eindelijk mijn vader zo gek gekregen om wat vroeger op te staan, zodat ik eerder daar ben.
Elektronicanet
Elektronica gereedschap/multimeter/soldeerstation/voeding nodig? www.eleshop.nl !
@buzzer
Leuk dat je ook elektrotechniek gaat studeren
TU/e? Dan moet je zeker even een praatje komen maken bij onze stand (Eleshop) boven, wij staan daar met 4 TU/e elektrotechniek studenten 
Oja, wij hebben een pinautomaat 
Iedereen heeft het maar over PIN automaten. Hebben jullie die niet in de eigen woonplaats 
Ik bepaal vooraf een budget en tap het overeenkomstig aantal flappen (gewoon hier waar ik woon) koop ik ook meteen een blikkie cola, en wat te snoepen voor morgen. Alles wat duurder is dan het geld wat ik bij me heb koop ik niet. Ik ben tot nu toe nog nooit geld tekort gekomen.
Dure apparatuur (tweedehands tranceivers, meetapparatuur, laptops, etc.) die ik niet op m'n gemak uitgebreid bij de verkoper thuis kan testen koop ik ook nooit op een markt.
ik kan wel pinnen hier in het dorp maar op zo'n markt is het heel druk, en geld verliezen is dan heel snel gebeurd, vandaar dat ik liever met een klein bedrag rondloop
Dat begrijp ik. Mijn budget is 150 euro, daar durf ik wel mee over straat en naar een vlooienmarkt. Niet je knip in je achterzak doen, gewoon in een afsluitbare binnenzak of borstzak van je jas (of koop zo'n houdertje voor om je nek)
Capt501
Op 13 maart 2009 13:17:26 schreef Schimanski:
Iedereen heeft het maar over PIN automaten. Hebben jullie die niet in de eigen woonplaats
Bij mij in de grote stad hebben wij wel degelijk een pinautomaat ! (Goed, is van de boerenleenbank dus blijf ik daar liever weg maar toch !)
@electro_freak dichtbij ? dus volgen jaar rij jij ?