Rosmalen 2009

Als het niet te duur is koop ik het. Wat het ook is.

[edit] Tot hoe laat is er nog koffie op de CO-stand? Dit keer wel een apparaat mee? :D

[Bericht gewijzigd door Jochem op 13 maart 2009 21:57:10 (46%)

If you want to succeed, double your failure rate.

Dit keer wel een apparaat mee? :D

noppe, vermogenweerstanden genoeg te vinden:p

High met Henk

Special Member

@jochem: de koffiezetter staat in mijn auto.. Maar de koffie zelf was bijna op (ik en mijn vrouw drinken geen koffie)

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???

zuipen dan misschien?:p

@sine: komt daar een sinus op ofzo?

klein is fijn

Moderator

Op 13 maart 2009 22:54:43 schreef watchout3:
@sine: komt daar een sinus op ofzo?

Thank you Captain Obvious! :D

waarom niet je nickname fzo? of is het gewoon een aandachtstrekker

Op 13 maart 2009 22:52:41 schreef High met Henk:
@jochem: de koffiezetter staat in mijn auto.. Maar de koffie zelf was bijna op (ik en mijn vrouw drinken geen koffie)

Komtie nou mee... Heb je wel filters en suiker?

Op 13 maart 2009 22:58:23 schreef watchout3:
waarom niet je nickname fzo?

Ehm... 'Sine' anyone?

High met Henk

Special Member

filters had ik geneog, maar dacht dat er nog een pak stond... blijk dat wij toch veel koffiedrinkende vrienden hebben....

suiker? das voor watjes.. Maar zal wel wat meenemen...

Lucky Luke

Special Member

Luke denkt: Ach, als het toch al offtopic gezelligheid is, waarom dan niet wat toevoegen?

Op 13 maart 2009 19:00:09 schreef klein is fijn:
Je dacht toch niet dat ik sterke drank daarvoor ging gebruiken he? :)

Dat doe je pas na het solderen (flux verwijderen) zeker?
Mooie foto BTW. :)

Maar waarom heet 'ie nou weer "rosmalen.jpg" en niet [knip]

Op 13 maart 2009 08:45:51 schreef High met Henk:
[...]

Jij gaat me niet vertellen dat dat voor jouw atoomvrije-tuinhuisje-op-wielen enig probleem op gaat leveren fred????

volgens mij komt zoiets overal!

Atoomvrij? Er zitten dus geen atomen in? Waar is dat ding dan van gemaakt?

Ik kom BTW niet naar de beurs. Misschien volgend jaar.

/mod edit >:)

[Bericht gewijzigd door klein is fijn op 13 maart 2009 23:20:34 (5%)

Eluke.nl | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)
Lucky Luke

Special Member

wil dat zeggen "goed geraden"?

Eluke.nl | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)

nou ja, zie jullie morgen wel, 7 uur op, en dan hopelijk rond 10 uur in rosmalen.

Theo Dooms: "gezonde nieuwsgierigheid is leerzaam. "
Sine

Moderator

luxe ... chuckie staat hier om 5u45 voor de deur ...

ik ga nu naar mijn nest, om 8:00u alweer eruit. Ben om 9u wel in rosmalen samen met papa:)

Luxe.. 7:45 opstaan, 8:15 uur in de auto, 8:45 wakker worden, en 9:15 aankomen, zodra de rij netjes weggewerkt is.

Hopelijk.. :)

Resistance is futile (If < 1 Ohm)

05:00 opstaan, 07:00 in Rosmalen :). Gelukkig is onze stand al voor een gedeelte gevuld.... Stand is te herkennen aan de gele vlaggetjes,

chuckie

Honourable Member

En ik ben nog bezig met het uitprinten van de prijsvraagformulieren....zucht, ik hoop wel voor 3 uur in mijn nest te liggen, kan ik nog 2 uurtjes slaap mee pakken.

Ervaring is de naam voor de som der fouten die we gemaakt hebben--Oscar Wilde

Gaat er toevallig nog iemand vanuit / langs Arnhem? De vriend / chauffeur / auto-bezitter die mee zou gaan, heeft net afgezegd, dus nu moet ik met de motor of trein. Als er toevallig iemand met een auto vanuit of langs Arnhem gaat, zou ik het zeer op prijs stellen als ik een lift zou kunnen krijgen.

(gezien het late tijdstip verwacht ik eigenlijk dat het toch de motor of trein wordt...)

Een manager is iemand die denkt dat negen vrouwen in één maand een kind kunnen maken

Sterkte chuckie
Ben morgen ook van de partij (of ja, vandaag eigenlijk) :-P

High met Henk

Special Member

* High met Henk is awake and almost ready to roll....

ga zodirect even een COér ophalen en dan naar Tholen om de stand te laden en van auto te wisselen...

CU THERE!!!!

Shiptronic

Overleden

Op 14 maart 2009 01:47:50 schreef SparkyGSX:
Gaat er toevallig nog iemand vanuit / langs Arnhem? De vriend / chauffeur / auto-bezitter die mee zou gaan, heeft net afgezegd, dus nu moet ik met de motor of trein. Als er toevallig iemand met een auto vanuit of langs Arnhem gaat, zou ik het zeer op prijs stellen als ik een lift zou kunnen krijgen.

(gezien het late tijdstip verwacht ik eigenlijk dat het toch de motor of trein wordt...)

Ik kom langs arnhem, en heb nog plek zat , call me !!!

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.
Shiptronic

Overleden

Op 14 maart 2009 02:41:36 schreef High met Henk:
* High met Henk is awake and almost ready to roll....

ga zodirect even een COér ophalen en dan naar Tholen om de stand te laden en van auto te wisselen...

CU THERE!!!!

CU 2 , denk je nog aan mijn zekering ?

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.

@Shiptronic: ideaal! Ik wil je wel bellen, maar eh, hoe moet ik aan je nummer komen dan? Ik heb je maar even een mailtje gestuurd.

Een manager is iemand die denkt dat negen vrouwen in één maand een kind kunnen maken