Op 23 november 2008 19:59:22 schreef Lambiek:
@ Nico.cEn waarom vindt je het niets.
Ten eerste omdat je geen netlists kunt laden. Ten tweede omdat het wijzigen van de sporen nogal onhandig gaat. En het zou fijn zijn als de sporen automatisch op het midden van een eilandje beginnen (het kan ook zonder, maar met een slimme grid-snap werkt het wel een stuk sneller). Als je een paar tientjes meer uitgeeft, dan kun je Layo1 Home edition kopen (www.baas.nl) die echt veel beter werkt.
[Bericht gewijzigd door Nico.c op (12%)]
Dat zijn inderdaad punten die verbeterd zouden kunnen worden....
Een netlists, is toch een lijst met verbindingen die gemaakt moeten worden (dit moeten de sporen worden) ?
Deze verbindingen "Connections" kunnen wel opgegeven worden.
Deze moeten wel stuk voor stuk 'gemaakt' worden.
Niet te min ben ik erg tevreden met dit 'eenvoudig' programma...
vanzwam
Ik heb geen schrik iets nieuw te beginnen omdat de Ark is gebouwd door amateurs, de Titanic door professionals
@ Nico.c. Die grid snap is er wél. Gewoon de shift toets drukken en je mouse pointer over het eilandje plaatsen.
Technojunk
Printje geëtst hebben? mail me! | Even the invisible must be perfect | Ook een Meetsnoeren ophangrekje
vanzwam:
Inderdaad makkelijke functie, als je de C ingedrukt houdt, kun je vrij over je raster bewegen,
Kent eagle dit ook?
Monster_Henry
My brain's all broken, but I'm feelin' alright, I feel like I'm chokin', but I'm feelin' alright, I'm goin' down fast, but I'm feelin alright, I'm not gonna last,but I'm feelin ALRIGHT! Oh Henry
Zo ver ik weet kent Eagle dit niet, je kan wel de ALT-toets indrukken en fijner grid nemen, in te stellen bij -hoe kan het ook anders "grid"
En dat of-grid werken lijkt me eigenlijk niet zo bevorderlijk, dan ga je vanalles of-grid zetten met alle nodige miserie van dien...
vanzwam
Ik heb geen schrik iets nieuw te beginnen omdat de Ark is gebouwd door amateurs, de Titanic door professionals
@ Monster_Henry. Sommige componenten zijn niet altijd standaard grid. bvb een sub-d connector. Dan is een snap-to altijd wel makkelijk om je track in het midden van je pad te zetten.
Kan iemand stap voor stap aangeven hoe ik EAGLE op PC kan downloaden, ikkom met de links in "vage" sites en URL'ss terecht