Op 9 juni 2010 19:06:16 schreef MAH:
en in deze grote ruimte mis ik een overload aan scopes, voedingen, tafelmultimeters, acculaders en alles wat nog meer groot is, een snoer heeft en onder de noemer 'meetapparatuur' valt. maar misschien is de ruimte er eerst en komt dan de rest ipv eerst de rest en daarna een grotere ruimte moeten zoeken omdat je er zelf niet meer bijin past
ik moest inderdaad schipperen met het geld, en wat ik belangrijker vond, Dus heb eerst maar flink wat geld gestoken in de verbouwing. Nu ben ik aan het sparen voor meetapparatuur, labvoeding, etsmachine enz enz, en een split unit airco die tevens kan verwarmen.
Aangezien het een klein hok is, dat de hele dag in de zon staat de broeien, wil het in de schuur als snel tegen de 40 graden lopen, en das niet fijn om in te werken. Anderzijds is dat de schuur niet goed geïsoleerd is, dus in de winter vreselijk koud kan zijn.
Nu zou ik voor de winter een kacheltje kunnen nemen, eventueel op gas, ware het niet dat het ding dan altijd in de weg staat, en op vloerbedekking moet staan. Het is dan in de winter lekker warm, maar in de zomer NIET koel, dus vandaar een Split Unit Airco.