Op 5 december 2009 16:57:58 schreef riktw:
http://www.sparkfun.com/commerce/news.php?id=305
wat ik ervan begrijp dimp je voor 100 dollar aan zooi in je winkelwagen, rekent af en betaald alleen verzenden.
correct me if i am wrong
Klopt.
Je kan 1 bestelling doen op die dag, tussen 9AM en 11PM maar dat is MST, weet niet wat het in NL tijd is. Er is geen max. order bedrag, ook geen min. order bedrag. Zit je boven de 100 dollar, dan betaal je alleen het stuk boven de 100 dollar (+verzending, invoerrechten etc.). Zit je onder de 100 dollar, dan betaal je niks. Je betaalt dan alleen de verzendkosten, invoorrechten etc. Ze doen orders tot ze 100.000,-- dollar hebben weggegeven (of tot eerder genoemde sluitingstijd, wat het eerst bereikt wordt). Maximaal 1 order per huishouden/adres. Het is toegestaan uitverkochte dingen te backorderen, maar je kunt geen cadeaubonnen kopen op de free day. Als je distribiteur bent mag je niet meedoen. Het kan zijn dat je pakje door de drukte wat later wordt verzonden. Je moet met paypal of creditcard betalen.
Volgens mij zijn dat de belangrijkste addertjes wel. Oja, je mag niet valsspelen... Maar 100 dollar gratis spul is wel genoeg toch?
Ik vind het een superaanbieding, maar ben 'n beetje bang dat ik net achter het net vis of nogal veel kwijt ben aan invoerrechten...