Op 26 januari 2013 14:16:54 schreef Tidak Ada:
Hadden we, dacht ik, al afgesproken :)

Klopt, voor de Eland. De andere box zwerft nog over de woeste vlakten van het internet. Of staat tussen de pakken bambix bij bambixxx, dat kan ook. :) En in dat laatste geval lijkt me rosmalen een leuke bestemming ervoor.

Zoals ik al eerder heb aangegeven ook bij de small versie. Ik wil 1 van de boxen om er wat uit te halen en in te stoppen. Maar krijg maar geen reactie. Ik vind het wel jammer

[Bericht gewijzigd door lepie op (13%)]

Hoi allemaal mijn exuses dat het allemaal zo lang heeft geduurd
ik heb alleen ernstige waterschade gehad in mijn werkplaatsje en
daardoor is er niet veel over gebleven van mijn vooraad ik probeer
zoveel mogelijk spullen te verzamelen om in de doos te doen en zal hem daarna zo snel mogelijk opsturen tenzij iemand anders een nieuwe doos wil beginnen tegen een vergoeding en ik dan alles wat er nog te redden valt alsnog op stuur. sorry voor het ongemak.

Wat je zelf nog kan gebruiken moet je natuurlijk (binnen het redelijke) juist úit die box halen :)

Goed te weten wat er aan de hand is, het lijkt me erg vervelend... (Mijn werkplek is op zolder, dus als die onderloopt heb ik helemaal een probleem :+)

Probeer er maar een leuk boxje van te maken, lepie schijnt 'm wel te willen hebben, zie boven. (Losse componenten kunnen wel aardig tegen water, als ze maar weer drogen. De doos zelf zal wel pap zijn? Wel een interessante foto voor het boxlog.)

Heb je een wiki-account? (Om de boxlogpagina bij te werken)

Heb je al iemand gevonden voor de tgimboej, bambixxx?

Ik wil niet vervelend overkomen. Maar ik hoop dat ik snel in aanmerking kom. Ik zit al een tijdje te wachten. Ps Bambixxx erg vervelend wat er gebeurd is, ik hoop dat je snel alles weer op de "rails" hebt.