Update:
Box is verstuurd naar Elektitus
en heeft deze reeds ontvangen. binnen kort zal er vast wel een box log komen.

* Tinus016 heeft lichte spijt dat hij de regen sensor niet uit de Box heeft gehaald

[Bericht gewijzigd door Tinus016 op (18%)]

Ik heb inderdaad de doos ontvangen en al door de inhoud gestruind. Ben alleen nog niet hlemaal zeker wat ik er uit zal halen maar in het weekeinde neem ik die beslissing wel. Wat ik er in wil stoppen wil ik een beetje laten afhangen van de volgende ontvanger. Dus wie de doos wil mag het zeggen.

Even een kick, ik weet nog steeds niet aan wie ik de doos moet gaan sturen. Ik wil graag rekening houden met de volgende ontvanger om er in te doen wat voor haar/hem bruikbaar is. Ik verwacht zoveel reakties dat ik moet gaan loten.

Hier is een lijstje, en ik dacht dat Alround wel interesse had.

Helaas Lucky Luke, Alround heeft geen belangstelling meer. De rest van het lijstje is niet bereikbaar of heeft de doos al gehad voor zover ik dat met de papieren lijst kan nagaan.

Dus een nieuwe oproep:

Wie wil de doos met ontzettend veel mooie elektronica.

Theuno stuur je mij een email?

bij deze hou ik me aanbevolen

Er is geen probleem met nog een keer rondgaan (niet te vaak; dan wordt het saai). Maar er heeft zich een kandidaat aangediend zie ik :)

[Bericht gewijzigd door maartenbakker op (77%)]

En mail gestuurd.

Verder is het wel vast handig te weten wie de volgende is :)

En, hoe is het nu met deze box?

Heb je 'm inderdaad gehad Theuno?

De volgende mag je zelf kiezen, btw. (En daar moet je snel mee zijn, anders is Tidak Ada je voor met eland >:))

Die is hem nog niet kwijt, maar brengt hem zo mogelijk volgende week naar guidob.

Als iemand nog een doos kwijt moet stel ik me weer beschikbaar.
Is al weer effe geleden dat ik er een heb gehad :)

@riktw :
Ik zal hem naar je sturen als guidob niet doorgaat.

ik heb de doos nu in mijn bezit ik post later nog details
wie wil hem na mij hebben.

Zo, nog even een logje. Het ding doorsturen had even een hogere prioriteit.

Dit zat erin: (de telefoon niet)
https://dl.dropbox.com/u/12212293/2012-10-25%2020.36.59%20%28800x600%29.jpg

Dit gaat eruit:
https://dl.dropbox.com/u/12212293/2012-10-25%2020.37.37%20%28800x600%29.jpg
Een paar IC's, wat ferriet, een beetje draad, smd ledjes, tulp connectors en een power connector.

En dit erin:
https://dl.dropbox.com/u/12212293/2012-10-25%2021.10.02%20%28800x600%29.jpg
Een MSP430 launchpad, voor iemand die eens iets wil doen met een leuke microcontroller. Wat speciale crystallen, een rogerpiep printje en een converterplug.

Veel meer plek was er niet, het is nu een ware puzzel om die doos weer in elkaar te zetten :)

Ha, leuk, fototjes :)

Die powerconnector is nog een netfilter ook trouwens, ik heb er ook zo een uitgehaald.

Vergeten jullie trouwens het boxlog op de wiki (voor nerdeland) niet? (Ik heb 'm nu bijgewerkt maar had even niet door dat Theuno nog tussen Elektitus en bambiks de boks gehad had)

Eland heeft ook een wikiboxlog.

Ik heb me er even niet mee bemoeid, maar hoe is nu eigenlijk met de TGIMBOEJ?

Bambixxx, heb jij 'm nog steeds? (En de small migratory box, die ook?)

En waar is de Eland?

Op 31 oktober 2012 23:28:42 schreef Tidak Ada:
Die is hem nog niet kwijt, maar brengt hem zo mogelijk volgende week naar guidob.

Voorstel:
Omdat een ongedefinieerd einde van het tgimboejproject toch niet handig is (Dan blijft zo'n box ergens staan, blijkt), stel ik voor de boxen te laten eindigen op de CO stand in Rosmalen. De nog bruikbare, leuke spullen kunnen dan verkocht worden ten behoeve van CO en de rest kan weg.

Hadden we, dacht ik, al afgesproken :)

Vandaar geen mededelingen meer gedaan.

Jammer dat het project door het dumpen van té junky junk een stille dood is gestorven; de verzendkosten blijken te hoog om op deze manier door te gaan.

Op 26 januari 2013 14:16:54 schreef Tidak Ada:
Hadden we, dacht ik, al afgesproken :)

Klopt, voor de Eland. De andere box zwerft nog over de woeste vlakten van het internet. Of staat tussen de pakken bambix bij bambixxx, dat kan ook. :) En in dat laatste geval lijkt me rosmalen een leuke bestemming ervoor.

Zoals ik al eerder heb aangegeven ook bij de small versie. Ik wil 1 van de boxen om er wat uit te halen en in te stoppen. Maar krijg maar geen reactie. Ik vind het wel jammer

[Bericht gewijzigd door lepie op (13%)]

Hoi allemaal mijn exuses dat het allemaal zo lang heeft geduurd
ik heb alleen ernstige waterschade gehad in mijn werkplaatsje en
daardoor is er niet veel over gebleven van mijn vooraad ik probeer
zoveel mogelijk spullen te verzamelen om in de doos te doen en zal hem daarna zo snel mogelijk opsturen tenzij iemand anders een nieuwe doos wil beginnen tegen een vergoeding en ik dan alles wat er nog te redden valt alsnog op stuur. sorry voor het ongemak.

Wat je zelf nog kan gebruiken moet je natuurlijk (binnen het redelijke) juist úit die box halen :)

Goed te weten wat er aan de hand is, het lijkt me erg vervelend... (Mijn werkplek is op zolder, dus als die onderloopt heb ik helemaal een probleem :+)

Probeer er maar een leuk boxje van te maken, lepie schijnt 'm wel te willen hebben, zie boven. (Losse componenten kunnen wel aardig tegen water, als ze maar weer drogen. De doos zelf zal wel pap zijn? Wel een interessante foto voor het boxlog.)

Heb je een wiki-account? (Om de boxlogpagina bij te werken)

Heb je al iemand gevonden voor de tgimboej, bambixxx?

Ik wil niet vervelend overkomen. Maar ik hoop dat ik snel in aanmerking kom. Ik zit al een tijdje te wachten. Ps Bambixxx erg vervelend wat er gebeurd is, ik hoop dat je snel alles weer op de "rails" hebt.