pffffff dat schiet niet echt op zo.....

Vanavond zullen we het weten. Als Tom meldt dat 'ie 'm verstuurd heeft. Anders weten we het als de box aangekomen is bij Roland van Leusden, wat dan toch uiterlijk overmorgen het geval moet zijn.

En wat ga je doen als er niets gebeurd?

Mwaah, ik stuur me zusje wel even langs, voor een motiverend gesprek...

http://scrapetv.com/News/News%20Pages/usa/images-2/woman-in-bikini-shooting-giant-gun.jpg

Mocht er een drop-off adres binnen delft nodig zijn (alleen kantooruren) dan hoor ik het wel. Dan kan er nog een paar dagen extra vertraging bijkomen omdat ik er niet ben, maar er gebeurt dan tenminste iets.

Op 10 oktober 2011 14:50:17 schreef alex278:
En wat ga je doen als er niets gebeurd?

Ik denk dat het een 2e doos gaat worden, waarbij alles vanaf "scratch" weer opgebouwd gaat worden.

Is er iemand met concrete interesse om een 2e doos te vullen? Een halve doos krijg ik wel gevuld maar of het dan al echt de moeite waard is? Als nog iemand denkt een halve doos te kunnen vullen dan kunnen we misschien wel een 2e doos opzetten.

Later kunnen ze altijd nog samengevoegd worden

(of we houden het echt als CO doos en houden de voortgang gewoon bij in dit topic of een nieuw topic)

[Bericht gewijzigd door basz op (15%)]

Ik heb tot opheden niets meer gehoord of de huidige doos wel of niet verzonden is door Tom. Ik wil wel mee helpen om de andere helft van de doos te vullen.

en zullen we er dan een CO box van maken of wou je meedoen in het grotere verhaal?

Maakt mij opzich niet uit, waarbij ik wel een lichte voorkeur voor een dedicated CO box heb.

Vraagje aan de mods of jullie geen probleem hebben met een "CO Box" topic waarin mensen posten wat ze eruit halen / in stoppen en wie de volgende ontvanger word. Bouwsels die er uitvoort vloeien kunnen dan mooi in het "Show your projects" topic.

Praktisch: Basz stuur de box naar mij, ik vul 'm aan en stuur 'm door naar de volgende. Ik zal je mijn adres gegevens mailen.

Op 12 oktober 2011 12:14:11 schreef Roland van Leusden:
Ik heb tot opheden niets meer gehoord of de huidige doos wel of niet verzonden is door Tom.

Als je 'm vanavond nog niet hebt, is 'ie i.i.g. niet maandag verzonden. Maar Laat me weten of 'ie is aangekomen. (Of niet).

En wat die nieuwe doos betreft: Leuk! En stop 'm ook weer niet te vol, een volgende moet er ook nog wat bij kunnen doen. "Nerdeland" bestond ook half uit verpakkingsmateriaal toen ik 'm startte. Oorspronkelijke inhoud. Pientertje heeft 'm verder volgestopt tot 5.2Kg.

Ik heb hier nog een hele volle doos staan, mag zo mee, wil over de inhoud er morgen wel even een lijstje van maken.

Ik heb hier dit nu verzameld:
http://i4.photobucket.com/albums/y149/skimmerbas/IMG01630-20111012-2017.jpg(sorry voor de onscherpe foto)

Wat zien we aan nieuwe spullen:

-led strips smd (el cheapo)
-peltier element
-msp430 kitje
-nimh batterijen 1700mah geloof ik(leuk voor een accu)
-zakjes smd spul(leuk om te leren smd solderen, aub niet het hele zakje plunderen tis meer dan genoeg)
-On semiconductor transistor kit(nog compleet)
-On semiconductor skotty diode kit
-USB spyder
-3x A3977 stappenmotor drivers

en om het recycle gehalte ook een beetje hoog te houden:
-zonnepaneeltjes
-temperatuurregel printjes
-draaischakelaar
-zakje 12V relais
-LCD
-dikke trafo

Kortom qua winkelwaarde zit het al wel boven de 100 euro maar voor mij is het gewoon niet interessant spul. Mocht ik een doos starten dan vind ik het wel leuk als ik ergens volgende maand er ook weer wat uit mag halen;)

Zijn er mensen die nog wat spul deze kant op willen sturen zodat de doos nog weer interessanter is?

En dan blijft die doos weer bij "Tom" staan?
Ik zou zeggen: plaats zijn adres hier op het forum, dan kunnen we langs om hem evt. op te halen....(als we in de buurt zijn)
Want wat hij doet is dus niet volgens de regels, als ik het goed begrijp tenminste...

Tom doet dan natuurlijk niet meer mee. Ik ben snipverkouden en vrij druk, maar desondanks zou ik donderdag of vrijdag een huisbezoek in Delft kunnen afleggen indien nodig (mail me in dat geval even). Dan even bedenken wat ik zelf nog in de doos zou kunnen bijstoppen, want dat zou een aanleiding kunnen zijn om toch ook maar een keer mee te gaan doen.

Ik heb gisteren afgesproken dat ie het in z'n agenda zou zetten dat ie het vandaag mee naar z'n werk zou nemen.... Hij heeft OOk in z'n agenda gezet dat ie moest komen werken. (Dat is maandag al niet goed gegaan :-) ).

Zijn er mensen die nog wat spul deze kant op willen sturen zodat de doos nog weer interessanter is?

Stuur de doos gewoon op zoals ie nu is , uiteraard komt ie wel weer een keer bij jouw langs. Echt handig en goedkoop is het niet om jouw mijn spullen te sturen en vervolgens weer een doos met ondermeer mijn eigen spullen te ontvangen :'-(

Hij heeft OOk in z'n agenda gezet dat ie moest komen werken. (Dat is maandag al niet goed gegaan).

Wel relaxted die werkgever van jullie, bij de mijne zou je dan op straat staan...

[Bericht gewijzigd door Roland van Leusden op (18%)]

Op 13 oktober 2011 13:21:27 schreef Roland van Leusden:
Wel relaxted die werkgever van jullie, bij de mijne zou je dan op straat staan...

That's me. :-)

Op 13 oktober 2011 13:19:42 schreef Roland van Leusden:
[...]

Stuur de doos gewoon op zoals ie nu is , uiteraard komt ie wel weer een keer bij jouw langs. Echt handig en goedkoop is het niet om jouw mijn spullen te sturen en vervolgens weer een doos met ondermeer mijn eigen spullen te ontvangen :'-(

Helaas hebben er nog niet erg veel andere mensen interesse in een extra doos......

Mail heb ik ook nog niet van jou gehad trouwens maar misschien is het wel makkelijker om gewoon te wachten op de originele doos....

basz, ik ben met Rew en Maartenbakker nog bezig om de originele doos van Tom los te krijgen.

nog updates te melden?