kan iemand mij helpen aan een datasheet op de transistor staat het volgende motorola t502 850 uo1 bvd edwin

Waarschijnlijk een fabriekscode, waar zit de transistor in?

inspuitcomputer van een auto deze tor stuurt de bobine aan geeft een massa puls

Ik heb ook al tweemaal onderdelen opgezocht van een ECU, maar zonder resultaat. Zeer veel van het spul dat erin zit is custom made, je vindt er geen gegevens van en indien wel raak je er ook niet aan.
Tenzij van een andere sloopmodule.

- - big bang - -

merk, type, en bouwjaar auto, merk ecu en type.

beetje meer info leverd vaak een beter resultaat.

Op 13 september 2009 17:38:43 schreef big bang:
Ik heb ook al tweemaal onderdelen opgezocht van een ECU, maar zonder resultaat. Zeer veel van het spul dat erin zit is custom made, je vindt er geen gegevens van en indien wel raak je er ook niet aan.
Tenzij van een andere sloopmodule.

- - big bang - -

Terwijl een elcheapo standaard tor gewwon werkt, gewwon proberen kapot is het al ;)

[Bericht gewijzigd door Shiptronic op (69%)]

hernummerde , of special loten ...

Ja Free, we hebben het er al eens over gehad, en daar had jij al eens een epistelke over geschreven. Maar ik kan het zo direct niet meer vinden.
Automotive heeft onderdelen aan boord die onder veel zwaardere condities kunnen werken, vandaar het custom gedoe.

- - big bang - -

Voor Bosch ecu's is het specialmade maar een goede andere tor danwel fet doet het ook.
Zoals Shiptronic al vroeg merk/type ecu en auto. Ik heb wel een en ander in voorraad.

inspuitcomputer van een jeep 4.0 1995

Delco? daar heb ik evt nog wel wat van liggen .

Post eens een foto van de print en tor.

Voordat je de tor gaat vervangen, heb je ook een oorzaak ondekt waarom deze naar de hemel is? BV sluiting in de bobine of kabelboom , zoek zo iets eerst uit het zou zonder zijn de nieuwe tor ook gelijk weer op te blazen !

[Bericht gewijzigd door Shiptronic op (55%)]

@ Shiptronic, Jeep is Mopar.
Zal zo'n fijn ingegoten ding met siliconen zijn.

Maak even een foto van de Tor. Ik denk dat het een IGBT is dan zou je deze, ISL9V3040, kunnen gebruiken.