Ik vond het ook flink tegenvallen dit jaar; veel handelaren (vooral ook veel Duitse die geen woord Nederlands of Engels spraken), daarmee gepaard gaande hoge prijzen, en heel erg veel van dezelfde meuk. Losse onderdelen die duurder zijn dan bij Farnell (die op zich al duur is), vrachtwagen ladingen batterijen, tig stands met dezelfde connectors en zo, ik werd er een beetje moe van.
Ik heb dan ook maar weinig buit; een paar meetsnoeren voor 5 euro. Er stond 10 euro op, maar die domme Duitse muts gaf je 5 euro terug. Prima joh. Verder 2 buisjes SMD onderdelen van de CO stand, een nieuw CO t-shirt, 2 dubbel gewikkelde ringkern spoeltjes, en uiteindelijk toch maar 2 van die thyristor gelijkrichters van de CO stand meegenomen.
Kosten: 20 euro op de CO stand, 7 euro elders, entree, wat eten, en een beetje brandstof. Vorig jaar had ik iets van 150 euro uitgegeven.
@tolunay: is dat zo'n Cisco Catalyst 2900XL? Zo een heb ik vorig jaar op de beurs bij Zwolle gekocht. Wilde eerst alleen op 10Mbps lopen. De RJ45 connector op de achterkant (config) is geen netwerk, maar RS232, aansluiting is te vinden op de website van Cisco. Na een factory reset doet ie het prima.
[Bericht gewijzigd door
SparkyGSX
op zaterdag 13 maart 2010 18:54:51
(15%)