dit is ook een globale opzet, we zijn volledig afhankelijk van de accomodatie. Ik had gehoopt al uitsluitsel te hebben, maar helaas. Nog even geduld, maar ik doe echt mijn best. Tuurlijk zou ik ok meer opbouwtijd willen. Maar er staat bij: concept draaiboek, dus wat men ongeveer kan verwachten. ik zie veel mensen die HF willen, tja, ik vraag me af, waarom die mensen zelf niet met HF projecten komen dan?
Neem eens contact op met een HBO instelling die vrijetijds management geeft, die kunnen die misschien als project uitvoeren.
we willen het zelf aan uitvoeren en neem er binnekort ff vrij voor om naar een locatie te gaan kijken, het lijkt erop dat de puzzelstukjes een beetje op zijn plaats vallen. ik zeg ff niets omtrent een bevestiging, maar hoop binnen 2 weken met een definitief draaiboek te komen en de rest ook. Dus wie wat waar en hoe het goed komt
Gerwin
An amplifier is just a modulator for a power supply |Toffe Gebruiker
Indien de beurs niet te ver van Belgie is verwijderd kom ik samen met twee vrienden zeker is langs.
Groetjes
Antonie Vonk
So much to do and so little time!!
Heren, heren,
Wat zijn jullie ongeduldig.
De beurs wordt naar alle waarschijnlijkheid in halverwege september gehouden.
We hebben dus nog voldoende tijd.
High met Henk en Ik gaan morgen kijken bij een locatie of deze geschikt is en de facaliteiten en de prijs ons aan staat.
Als dit allemaal OK is dan wordt de plaats en exacte datum bekend gemaakt.
Dus nog even wachten.
P.S. ook aan onze vrienden in belgie is gedacht en wij denken dat het voor de mensen uit het hoge noorden en vanuit belgie redelijk in het midden ligt.
m.vr.gr. Antonie Vonk
UPDATE
Heren en Dames,
we hebben een locatie: 18 september
Gorinchem, 5 minuten lopen vanaf het station (heb het zelf ook gelopen, valt echt mee)
Ofwel, we have a go!!!!!!!
verzoek is wel te blijven inschrijven, dit ivm de kleine lokatie en de indeling/fasciliteiten die opgezet moetn worden (ofwel voor 25 man of voor 100 man)
Roel
Hieper de piep!
heb je mischien een kaartje waar die plaats opstaat.....kan ik ff inschatten hoe ver ik mot reizen....heb namelijk nog nooit gehoord van Gorinchem
Gerwin
Marcel
AVR C tutorial http://expand.xs4all.nl/avr
Op 17 maart 2004 12:40:23 schreef Roel:
heb je mischien een kaartje waar die plaats opstaat.....kan ik ff inschatten hoe ver ik mot reizen....heb namelijk nog nooit gehoord van Gorinchem
Kom op Roel. Er zijn genoeg reis- en routeplanners op internet om te kijken waar Gorinchem ligt en hoe je d'r komt.
Voor mij zou het 3,5 uur reizen met het openbaar vervoer kosten om d'r te komen. Dus als ik kom, in elk geval niet met het openbaar vervoer.
Tip: Gorinchem wordt ook wel Gorkum genoemd. Zo moest mijn broer eens in Gorkum zijn, maar er stond alleen Gorichem op de borden. Het duurde even voordat hij er achter was dat dat dezelfde plaats is.
Gerwin
ik heb der in de beurt familie wonen volgens mij
dus men pappa weet vast wel waar het is
/edit woei over de 1000 post's heen
[Bericht gewijzigd door Gerwin op ]
gorinchem spreekt men uit als gorkum.
Maar okeej, het ligt net iets onder utrecht (km of 40 ofzow) en boven breda (net andere kant van het water)
onze mening is dat dit goed te doen i voor mensen uit belgie en uit noord nederland daar he redelijk dentraal gelegen is
[Bericht gewijzigd door High met Henk op ]
Insane electronicus
mad and bad -evil electronicus @ work :p
ik wil best wel helpen met organiseren, als her ergens in de buurt is van belgies limburg...
Ik ben zelf bereid om mijn eindwerk ten toon te stellen, en wat andere projectjes te bouwe...
Groetjes Robin
Dat is voor mij persoonlijk best een mooie lokatie ! Gezien ik met een busje zal gaan komen heb ik ook nog plek voor een persoon met project, dus van mij mag dat aangepast worden op de lijst !
Groeten
Antoine
Gerwin
Evil Aedolon
ELEKTRONICA WIKI // Wiskunde is "hip" // http://www.physics2005.org/ 2005 Year of physics! // "In science there is only physics; all the rest is stamp collecting."
Alsof we blij zijn met jou mosfet geblaat

Edit: En jonas ik dacht dat jij jou leeftheid niet bekend wou maken.
[Bericht gewijzigd door Brokencore op ]
Insane electronicus
Op 21 maart 2004 20:11:55 schreef Antoine:
Dat is voor mij persoonlijk best een mooie lokatie ! Gezien ik met een busje zal gaan komen heb ik ook nog plek voor een persoon met project, dus van mij mag dat aangepast worden op de lijst !Groeten
Antoine
als je wilt vraag ik nog een fanatieke elektronica leerkarcht mee, als je de beurs houd...
Btw. wat dag je van de platte zaal in ùmaastricht, die is denk ik vrij geschikt, nie te groot-niet te klein...
Gerwin
nah er komen dan 2 mensen meer ofzo en die vinden PIC's leuk en willen hun hardewaren kant wat bijwerken
dus mosfets endergelijke dingen
Insane electronicus
Op 17 maart 2004 09:22:30 schreef High met henk:
UPDATEHeren en Dames,
we hebben een locatie: 18 september
Gorinchem, 5 minuten lopen vanaf het station (heb het zelf ook gelopen, valt echt mee)Ofwel, we have a go!!!!!!!
verzoek is wel te blijven inschrijven, dit ivm de kleine lokatie en de indeling/fasciliteiten die opgezet moetn worden (ofwel voor 25 man of voor 100 man)
dat is wel heel ver voor mij hoor...
ik moet dan van belgië helemaal tot daar bove kome 
goed man!! super leuk idee (en te zien aan het antal replies ben ik niet de enige die dat vind) ik zal ff op men school (THRijswijk) wat blaatjes op hangen. of is dat nou weer niet handig omdat er dan nog wel eens teveel mensen zouden kunnen komen?
nou ik wacht nog wel ff kheb btw misschien nog wel een demo als dat leuk is
Bastiaan
Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer
Op 25 maart 2004 11:29:35 schreef memmo:
goed man!! super leuk idee (en te zien aan het antal replies ben ik niet de enige die dat vind) ik zal ff op men school (THRijswijk) wat blaatjes op hangen. of is dat nou weer niet handig omdat er dan nog wel eens teveel mensen zouden kunnen komen?
Ik denk dat je dat beter niet kan doen
Want volgensmij komen er al meer mensen dan we denken.
Ik zit ook op de TH, leuk om te horen dat jij er ook zit, dat hoor ik namelijk niet vaak van andere CO'ers.