Aanmelden HOBBY electronica beurs mogelijk

High met Henk

Special Member

ja mensen, ik ben bereid er volop voor te gaan:
de eerste landelijke hobby electronika beurs (HEB)

Locatie unknow
datum ergens in de zomervakantie (halverwege augustus ofzo??)

Ik wil graag weten wie het leuk zou vinden te komen, kunnen we daar een geschikte ruimte voor zoeken. Niet te groot niet te klein

De bedoeling is dat de volgende zaken er komen:
onderdelen
projecten
enkele bedrijven
tutorials

Let wel, het zal allemaal op kleine schaal blijven, aangezien het de eerste keer is.

Als je intresse hebt, aanmelden mogelijk via

cobeurs@hotmail.com

vermeld in de topic CO beurs

in de mail graag de volgende opmaak om het makkelijk te houden:

naam
vervoer
aantal personen
leeftijd
plaats

opmerking

ik wil de leeftijd en plaats nl. weten om evt te kijken of er iets met vervoer te regelen is. Kijk een 15 jarige zal minder moeite hebben dan ik, ik rijd er altijd wel meej, maar toch lullig als iemand die 10m verder woont niet kan, terwijl ik in mijn 1tje in de auto zit. als je zelfstandig komt en je hebt geen ruimte over, kun je dit weglaten. niets moet, maar het lijkt mij gewoon praktisch

Verder als er mensen meej willen helpen in de organisatie: zet het ff in de opmerking gedeelte

om te kijken wie zich al aangemeld hebben

klik hier

CU @ HEB

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???
High met Henk

Special Member

Ik ga pas wat organiseren als er +/-25 aanmeldingen zijn. anders bespaar ik mezelf de moeite

[Bericht gewijzigd door Bastiaan op maandag 16 februari 2004 23:10:18

mjah ik heb me ook aangemeld mischien dat dit op de frontpage wordt gezet ofzo of als sticky of iets dergelijk anders zijn er heel weinig aan meldingen

An amplifier is just a modulator for a power supply |Toffe Gebruiker

Ik denk dat er genoeg animo voor is maar dat er nog teweinig informatie is. Ik zou ook graag willen komen, maar ik ga in de zomervakantie ook op vakantie dus ik weet niet of ik wel kan.

High met Henk

Special Member

tja ik zat te denken ergens halverwege augustus
14/15 augustus ofzo (zaterdag meoten sommigen werken en zondag is ook weer een christelijk dag, dus tja blijft schipperen)

ik ga ook op vakantie,weet ff niet meer wanneer maar als ik kan kom ik vrijwel zeker

Ik neem op kleine schaal reparaties van buizen-elektronica aan voor een heel aardig uurtarief. Interesse? Mail me!

Ik ben van 2 tot 16 augustus weg. dus aub niet op 14/15 augustus :)

High met Henk

Special Member

Tja, ik ben dus een inventarisatie aan het maken, veel mensen willen met de trein komen, dus moet erges dicht bij een stition, heb ook al 2 aanmeldingen vanuit belgie, dus utrecht is maybe niet zo'n goed idee.

UPDAATE:

antwoord van elektuur:

Hallo meneer Koedoot,

een elektronica-beurs is geen slecht idee. Echter, de informatie die u mij geeft is minimaal.
Als u meer info heeft, kunt u mij dit laten toekomen. Dan zullen wij een beslissing nemen.

Met vriendelijke groeten,
Margriet Debeij

we moeten dus een locatie vastleggen en een datum. Graag hoor ik suggesties zodat we een beetje kunnen pollen

[Bericht gewijzigd door High met Henk op vrijdag 13 februari 2004 11:05:00

Algemeen geweten : beurs in juli / augustus = flop, vanwege vakantieperiode...

september = beter !

G.

Grijs is niet altijd wijs...
High met Henk

Special Member

18 september beter dan? Iemand ook een lokatie die we met zekerheid in een weekeind kunnen hebben, Ik kan wel wat regelen, maar is altijd acentraal. misschien kan ik wat regelen in Breda, maar is weer ver van het spoor. Dus graag een lokatie bij het spoor (EN STATION DUS)

[Bericht gewijzigd door High met Henk op vrijdag 13 februari 2004 14:05:51

zondag zal ik wel wel vragen aan me oom. voor in zwolle

September = OK !

Tip :

Alpheusdal in Berchem bij Antwerpen wordt regelmatig gebruikt door Dipro voor tweedehands-computerbeurzen.

Niet te groot, niet te klein, flexibel aantal zalen, vlak bij station...

Alpheusdal

Filip Williotstraat 22
B 2600 BERCHEM-ANTWERPEN
België

TEL : +32 3 2869999
FAX : +32 3 2301090

HOE BEREIK JE HET ALPHEUSDAL?

Komende van Gent (E17):
op de ring rond Antwerpen, na de Kennedy-tunnel, afrit 5 nemen (Berchem-Wilrijk). Op het einde van de afrit naar links en aan de verkeerslichten naar rechts, tunnel onderdoor. Aan de tweede verkeerslichten (kerk van Berchem) rechts afslaan, richting Mortsel-Lier. Aan de derde verkeerslichten linksaf (=Jan Moorkensstraat). Op het einde rechtsaf. Alpheusdal op uw rechterkant.

Komende van Brussel (E19):
in de Craeybeckxtunnel richting centrum nemen (=links houden).
Op het einde naar rechts, richting Berchem. Aan de tweede verkeerslichten rechts afslaan, richting Mortsel-Lier. Verder zoals hierboven.

Komende van Hasselt of Breda: -richting Gent
op de ring rond Antwerpen afrit 4 (Berchem) nemen. Op het einde van de afrit naar links, richting Mortsel-Lier. Aan de tweede verkeerslichten naar links (=Jan Moorkensstraat). Op het einde naar rechts. Alpheusdal op uw rechterkant.

Centraliseren is moeilijk, misschien 1 jaar in Nederland, volgende jaar in België ?

G.

Grijs is niet altijd wijs...

ik denk dat Eindhoven het centraalste ligt

Met vriendelijke groet, Stynus ||| http://www.elektronicastynus.be ||| http://e-stynus.com ||| --> Automatische trapverlichting <--

Henk,

Leuk dat je de uitdaging aandurf.

Als je hulp nodig heb ben ik zeker bereid om te helpen organiseren.

Natuurlijk kom ik ook.

Ik denk dat September een beter tijd is om dit te organiseren.

Ik meld me nog wel even aan via de E-Mail.

Ik kan vast vertellen dat als iemand uit regio Gorinchem en Dordrecht kom ik deze zeker een lift kan geven.

Als je hulp nodig heb hoor ik graag van je.

m.vr.gr. Antonie Vonk

So much to do and so little time!!

Op 15 februari 2004 14:07:14 schreef stynus:
ik denk dat Eindhoven het centraalste ligt

ehh eindhoven centraal?
waneer heb jij het laatst op de kaart gekeken?

Een schizofreen is nooit alleen!

als je rekening met de benelux houdt

Met vriendelijke groet, Stynus ||| http://www.elektronicastynus.be ||| http://e-stynus.com ||| --> Automatische trapverlichting <--

Eindhoven is ok voor mij. Voor de mensen uit belgie is eindhoven inderdaad wel beter dan utrecht.

Ik kom uit het hoge, koude noorden van Nederland. Ik stem dus voor Utrecht :P

Zo goed als het vroeger was, is het nooit geweest.

Ik zal morgen eens proberen te kijken of we niet in Den Bosch in de hallen daar terecht kunnen, heb daar een contact persoon en zal het eens vragen.

Overigens vind ik september te kort na de zomer, een groot deel van de doelgroep zal dan financieel weer krapper zitten na dure zomer maanden... mei of oktober lijken mij betere maanden... maar dat is dan ook meer vanuit het verleden en me iegen portomonee gekeken...

[Bericht gewijzigd door Parcye op maandag 16 februari 2004 02:01:15

mjah me oom was er niet mee dus ik heb ut niet kunnen vragen dus ik ga zijn email adres opzoeken

september kan ik ook, maar jammer dat het niet in de zomervakantie is want dan zit ik in de buurt van eindhoven

Ik neem op kleine schaal reparaties van buizen-elektronica aan voor een heel aardig uurtarief. Interesse? Mail me!
High met Henk

Special Member

helaas, je kan het niet iedereen naar de zin maken, sorry, maar doe mijn best, denk toch dat het september blijft, Mei is te dichtbij en oktober vindt ik weer iet ste ver weg, bovendien draaien bedrijven dan ook op volle krachten, dus zal niet echt ideaal zijn.

elektronica componente hoeven ook niet de wereld te kosten dsu die protemonee zal wel mee vallen.

Eindhoven is idd wel een goede optie, alleen mensen vanuit gent en die richtin hebben het wel moeilijk.

Antwerpen ben ik wel okee, maar zal voor velen toch net iets te ver weg zijn. Zeker uit noord nederland

UPDATE:

al 9 aanmeldingen gaat goed, nog 15 te gaan en ik ga wat doen

Ik heb mijn contact persoon gevraagd of het mogelijk was een beurs ruimte te gebruiken maar daar kan ik geen zekerheid op krijgen, dus helaas kan ik op dit moment niet verder helpen.

High met Henk

Special Member

ik kan breda nog even checken, maar is 20 minuten lopen vanaf station : niet tof als je je project mee wilt nemen