update

Lang niets vernomen, echter achter de schermen een heleboel gebeurd: de loactie lag al vast, is nu helemaal geregeld.

De organisatie is bekend:

Sven Koedoot (High met henk)
Antonie Vonk (Antonie Vonk)
Bastiaan van Steenbergen (Bastiaan (moderator))

Ik hoop dit weekend de site te lanceren (met een hoop vertraging, sorry 4 that)

Het CSV document met inschrijvingen is EIndelijk ook weer geupdate ;) en is hier te vinden

Verder nog 1 persoonlijk verzoekje: Wil Willem Nobelen even mij een mailtje sturen op cobeurs@hotmail.com? Ik kreeg zijn verzoek binnen via de huidige aanmeldpagina, maar die vermeld niet het e-mail adres van de zender nl, dus kon je niet terugmailen om je vraag te beantwoorden.

Als er nog vragen zijn: stel ze gerust!

je kunt dat ook automatisch aan laten passen he ;) ik kan wel even kijken of dat lukt met PHP

gerwin, ik weet dat het kan, maar ik weet ook dat PHP anders reageert op elke machine(server zijde, dit ivm met apache server versies), bovendien houdt ik het graag in de gaten, anders heb je weer van die mensen die het leuk vinden om de hele lijst te gaan spammen.

dus liever zo dat ik iig nog een eindcontrole heb anders gaat het net zo als met jouw 1e aanmeld formulier (was heel goed bedoeld en ben er nu ook heel erg blij meej) maar dan krijg ik meer werk om het hele zooitje weer recht te trekken

mjah het was ook maar een idee ;)

Hallo, Sven.
Ik heb je geprobeerd te mailen, maar de rommel komt terug.
Hierbij dus mijn mailadres: zeepaard@skynet.be
Willem Nobelen.

Voor meer info: HEB 2004 website

[Bericht gewijzigd door CornelisJ op ]