no probs... succes met afstuderen!!

Op 15 april 2004 22:39:43 schreef Wouter Sijm:

[...]

Nice!!! Swalmen ken ik idd wel;). Ik zal je een week of 2 van te voren wel ff nog mailen:)

Bedankt he!

Okidoki dan:-)

Zijn er nog mensen uit het hoge noorden van plan om naar deze beurs te gaan?

Jep, ik. Ik ga waarschijnlijk met het OV.

Nou Purmerend vind ik nou niet bepaald 'het hoge noorden'. Maar laat ik de vraag anders stellen. Zijn er mensen uit 1 van de drie noordelijke provincies (Fr/Gr/Dr) die naar de beurs gaan/willen gaan?

Het kan hier wel behoorlijk koud worden hoor :P

Op 16 april 2004 19:33:32 schreef Tommyboy:

Nou, bij ons in limburg wordt het gemiddeld kouder door ons landklimaat. En ik kan het verschil weten want ik heb ook tegen de waddenzee aangewoont in friesland voor 16 jaar;-)

Op 16 april 2004 19:33:32 schreef Tommyboy:

[offtopic]

Geloof me, ik ben in januari naar Siberie geweest. VEEEEEEL kouwer ! :)

[/offtopic]

Succes met studeren, en laat je het gebak ook regelen als je slaagd ? :) Wat mij betreft, nog steeds vol van plan om te komen met mijn modelbaan(tje)

Edit, ik kom vanuit Helmond (15km van Eindhoven), en ik heb nog een plaats vrij voor de liefhebber, eventueel met een project om te laten zien, dus brabo's wie wil kan mee

[Bericht gewijzigd door Antoine op ]

hehehe, ik zal kijken wat ik kan doen, maar moet in juli afstuderen.

komt wel goed, alleen loop mega achter

Je eindwerk = organisatie beurs ?

:-) Veel succes met de studie. 5 Elektronica ??? )

G.

Hoi, Henk,
Waar kan ik me aanmelden?

http://members.lycos.nl/gerwin2003/php/aanmelden.html

staat ook hier in topic en is ook in 1e pagina al een methode genoemd

Als je bij "nieuws" kijk hier op CO staat daar het volgende:

Bij voldoende animo wil "High met henk" een HOBBY electronica beurs opzetten. Het is de bedoeling dat zo veel mogelijk mensen de beurs kunnen bezoeken dus moet een geschikte locatie worden gekozen.
Wil je meer informatie hierover of wil je je stem laten horen hierover, volg dan de link hieronder.
En vergeet je niet aan te melden indien je interesse hebt!

Klik hier om meteen naar het topic in het forum te gaan -> Hobby electonica beurs

Dit is niet meer up-to-date: dat het doorgaat is al zeker, de lokatie is al bekend.
Het zou bovendien wel handig zijn wanneer er ook een link komt te staan naar een pagina waarop enige info over de beurs staat, en je je kunt aanmelden.

Hallo,

Ik wil wel komen als ik met iemand mee kan rijden. Ik woon in de buurt van eindhoven

ik ben bezig met de site remko, maar zoals ik al zei: zit ff krap in mijn tijd

Op 22 april 2004 11:06:00 schreef High met henk:
ik ben bezig met de site remko, maar zoals ik al zei: zit ff krap in mijn tijd

Weet ik, maar misschien kan één van je mede organisatoren even een stukje tekst schrijven ?
Het hoeft niet zeer uitgebreid te zijn.
Als de datum, plaats, bedoeling, hoe aan te melden, enzovoorts maar even duidelijk op een rijtje staan.
Dan kan dat het oude nieuws op CO vervangen.
Want dit is alleen maar verwarrend.

Op 22 april 2004 11:03:07 schreef DJJeroen:
Hallo,

Ik wil wel komen als ik met iemand mee kan rijden. Ik woon in de buurt van eindhoven

Kijk eens wat ik heb geschreven een paar reacties hoger ?

Zou wel fijn zijn als ik mee kan rijden, ik laat nog wel horen of ik kan

Op 22 april 2004 22:08:40 schreef DJJeroen:
Zou wel fijn zijn als ik mee kan rijden, ik laat nog wel horen of ik kan

Komt voor mekaar, alhoewel ik vandaag gehoord heb dat mijn werk tegen die tijd misschien niet meer bestaat :(:(:( vanwege failiessement, dus ik hoop dat ik dan nog een busje kan regelen

update

Lang niets vernomen, echter achter de schermen een heleboel gebeurd: de loactie lag al vast, is nu helemaal geregeld.

De organisatie is bekend:

Sven Koedoot (High met henk)
Antonie Vonk (Antonie Vonk)
Bastiaan van Steenbergen (Bastiaan (moderator))

Ik hoop dit weekend de site te lanceren (met een hoop vertraging, sorry 4 that)

Het CSV document met inschrijvingen is EIndelijk ook weer geupdate ;) en is hier te vinden

Verder nog 1 persoonlijk verzoekje: Wil Willem Nobelen even mij een mailtje sturen op cobeurs@hotmail.com? Ik kreeg zijn verzoek binnen via de huidige aanmeldpagina, maar die vermeld niet het e-mail adres van de zender nl, dus kon je niet terugmailen om je vraag te beantwoorden.

Als er nog vragen zijn: stel ze gerust!

je kunt dat ook automatisch aan laten passen he ;) ik kan wel even kijken of dat lukt met PHP

gerwin, ik weet dat het kan, maar ik weet ook dat PHP anders reageert op elke machine(server zijde, dit ivm met apache server versies), bovendien houdt ik het graag in de gaten, anders heb je weer van die mensen die het leuk vinden om de hele lijst te gaan spammen.

dus liever zo dat ik iig nog een eindcontrole heb anders gaat het net zo als met jouw 1e aanmeld formulier (was heel goed bedoeld en ben er nu ook heel erg blij meej) maar dan krijg ik meer werk om het hele zooitje weer recht te trekken

mjah het was ook maar een idee ;)

Hallo, Sven.
Ik heb je geprobeerd te mailen, maar de rommel komt terug.
Hierbij dus mijn mailadres: zeepaard@skynet.be
Willem Nobelen.

Voor meer info: HEB 2004 website

[Bericht gewijzigd door CornelisJ op ]