Op 15 april 2004 21:10:49 schreef Wouter Sijm:
Is er misschien ook nog iemand die in de buurt van Roermond woont of er langs komt die met de auto naar de HEB gaat en waar nog een plaatsje vrij is?
Ja, ik woon in Swalmen (bijna 5 km ten noorden van Roermond, als die plaats je iets zegt:-p) en ik ga per auto. En jij bent de enige in de buurt dus.....
oftopic
Voor enige andere posters: Als je de leeftijd van de potentiele bezoekers wil weten hoef je de lijst vermeld in de startpost maar te downloaden en te bekijken.
/oftopic
Op 15 april 2004 22:30:48 schreef Nightwalker:
[...]
Ja, ik woon in Swalmen (bijna 5 km ten noorden van Roermond, als die plaats je iets zegt:-p) en ik ga per auto. En jij bent de enige in de buurt dus.....
Nice!!! Swalmen ken ik idd wel;). Ik zal je een week of 2 van te voren wel ff nog mailen:)
Bedankt he!
Gerry
Grijs is niet altijd wijs...
Ives
www.GoodSoft.be ==> Download gratis software of laat custom software aan gunstige prijzen ontwikkelen.
dubbelpost....
[Bericht gewijzigd door Ives op ]
Ives
www.GoodSoft.be ==> Download gratis software of laat custom software aan gunstige prijzen ontwikkelen.
Op 15 april 2004 23:33:22 schreef Gerry:
Ives uit Turnhout,Als je naar het rond punt in Wommelgem kan komen wil ik je daar wel oppikken...
G.
Bedankt , maar dat is voor mij meer dan 100 Km omrijden. Dus toch nog maar wat bij onze pa zagen. °|°
Even over de beurs zelf: Ik ga as. weekend in bespreking met Bastiaan en Antonie.
ik geloof dat we dan met 3 man organisatie wel een beetje aan de max zitten voor deze 1e editie.
De website is nog niet gemaakt, want ben zelf nu aan het afstuderen dus nogal druk *sorry 4 that*
Op 15 april 2004 22:39:43 schreef Wouter Sijm:
[...]
Nice!!! Swalmen ken ik idd wel;). Ik zal je een week of 2 van te voren wel ff nog mailen:)
Bedankt he!
Okidoki dan:-)
Marcel
AVR C tutorial http://expand.xs4all.nl/avr
Tommyboy
Zo goed als het vroeger was, is het nooit geweest.
Marcel
AVR C tutorial http://expand.xs4all.nl/avr
Nou Purmerend vind ik nou niet bepaald 'het hoge noorden'. Maar laat ik de vraag anders stellen. Zijn er mensen uit 1 van de drie noordelijke provincies (Fr/Gr/Dr) die naar de beurs gaan/willen gaan?
Tommyboy
Zo goed als het vroeger was, is het nooit geweest.
Op 16 april 2004 19:33:32 schreef Tommyboy:
Het kan hier wel behoorlijk koud worden hoor
Nou, bij ons in limburg wordt het gemiddeld kouder door ons landklimaat. En ik kan het verschil weten want ik heb ook tegen de waddenzee aangewoont in friesland voor 16 jaar;-)
Op 16 april 2004 19:33:32 schreef Tommyboy:
Het kan hier wel behoorlijk koud worden hoor
[offtopic]
Geloof me, ik ben in januari naar Siberie geweest. VEEEEEEL kouwer ! 
[/offtopic]
Succes met studeren, en laat je het gebak ook regelen als je slaagd ?
Wat mij betreft, nog steeds vol van plan om te komen met mijn modelbaan(tje)
Edit, ik kom vanuit Helmond (15km van Eindhoven), en ik heb nog een plaats vrij voor de liefhebber, eventueel met een project om te laten zien, dus brabo's wie wil kan mee
[Bericht gewijzigd door Antoine op ]
hehehe, ik zal kijken wat ik kan doen, maar moet in juli afstuderen.
komt wel goed, alleen loop mega achter
Gerry
Grijs is niet altijd wijs...
http://members.lycos.nl/gerwin2003/php/aanmelden.html
staat ook hier in topic en is ook in 1e pagina al een methode genoemd
Als je bij "nieuws" kijk hier op CO staat daar het volgende:
Bij voldoende animo wil "High met henk" een HOBBY electronica beurs opzetten. Het is de bedoeling dat zo veel mogelijk mensen de beurs kunnen bezoeken dus moet een geschikte locatie worden gekozen.
Wil je meer informatie hierover of wil je je stem laten horen hierover, volg dan de link hieronder.
En vergeet je niet aan te melden indien je interesse hebt!Klik hier om meteen naar het topic in het forum te gaan -> Hobby electonica beurs
Dit is niet meer up-to-date: dat het doorgaat is al zeker, de lokatie is al bekend.
Het zou bovendien wel handig zijn wanneer er ook een link komt te staan naar een pagina waarop enige info over de beurs staat, en je je kunt aanmelden.
Jeroen13
//Project Quadrocopter 2.0 in progress //dsESC4x //PIC32Flight
Op 22 april 2004 11:06:00 schreef High met henk:
ik ben bezig met de site remko, maar zoals ik al zei: zit ff krap in mijn tijd
Weet ik, maar misschien kan één van je mede organisatoren even een stukje tekst schrijven ?
Het hoeft niet zeer uitgebreid te zijn.
Als de datum, plaats, bedoeling, hoe aan te melden, enzovoorts maar even duidelijk op een rijtje staan.
Dan kan dat het oude nieuws op CO vervangen.
Want dit is alleen maar verwarrend.
Op 22 april 2004 11:03:07 schreef DJJeroen:
Hallo,Ik wil wel komen als ik met iemand mee kan rijden. Ik woon in de buurt van eindhoven
Kijk eens wat ik heb geschreven een paar reacties hoger ?
Jeroen13
//Project Quadrocopter 2.0 in progress //dsESC4x //PIC32Flight
Op 22 april 2004 22:08:40 schreef DJJeroen:
Zou wel fijn zijn als ik mee kan rijden, ik laat nog wel horen of ik kan
Komt voor mekaar, alhoewel ik vandaag gehoord heb dat mijn werk tegen die tijd misschien niet meer bestaat
:(:( vanwege failiessement, dus ik hoop dat ik dan nog een busje kan regelen