Mijn geïntegreerde autoradio van mijn V50 valt compleet uit.
nu met het warme weer doet hij t weer! Is er dan ergens een printspoor breuk aanwezig of kan er condensatoren doorslag hebben bij lage temperaturen ?? Weet iemand wat voor probleem dit kan zijn of hoe je dit kan controleren???
gr.
Ganzz
-
Alleen de radio? Of nog meer van het entertainment gedeelte wat er in sommige versie's in zit? Hoe oud is deze?
het display vh entertainment en fictionaliteit werkt gewoon
de eerste serie V50 uit okt 2004
[Bericht gewijzigd door Henry S. op (20%)]
Mijn zwager zijn cd speler is vastgelopen in zijn v50 van 2004. Garage zegt dat het komt door ilegale cd en kost hem 600 euro zo'n reparatie. pfff
Garage vertelt onzin...
Edit: Een shape-disc kan wel vastlopen, cd's met labels zijn in een autoradio ook niet verstandig.
[Bericht gewijzigd door Henry S. op (69%)]
Dat is tenminste wel te hopen ja.
En wat maakt het uit? Het is waarschijnlijk toch geen garantie dus los het op zonder flauwekul te verkopen.
druk er je eigensmaak radio in,zobijzonder is die kwaliteit ni ook weernniet, heb je een mooi systeem voor minder als de reparatie kosten bij de dealer, anders gewoon loshalen en kijken.
weet je zeker dat alle voedingen op de radio binnen komen? en heb je er een schema van? anders begin je al weining, een simpele ombouw kaneld naar een DIN-systeem kan een simpele meet hulp zijn