Wat dachten jullie van een help mod functie, om een mod aan te kunnen geven als er een topic is die bijvb dubbel is, of op de verkeerde plek staat?

Wat dachten jullie van het verbieden van openen van een topic als je net al een topic hebt geopend met de zelfde titel? Dus ik kan geen 2 keer de topic 'abc' openen

Iets doen tegen het ophalen van topics van 3 jaar oud... of niet meer bij de meeste recente melden als er een reply komt op een topic die al meer dan bijvb 6maanden stil is geweest...

Op 16 februari 2004 01:49:27 schreef Parcye:
Wat dachten jullie van een help mod functie, om een mod aan te kunnen geven als er een topic is die bijvb dubbel is, of op de verkeerde plek staat?

Daar is deze sectie eigenlijk voor bedoelt. Je kunt het altijd aangeven door daar even een topic voor te openen in Lieve Moderators. Of door gewoon even een mailtje naar 1 van de mod's te sturen.

Wat dachten jullie van het verbieden van openen van een topic als je net al een topic hebt geopend met de zelfde titel? Dus ik kan geen 2 keer de topic 'abc' openen

Leuk bedacht, maar dat werkt niet. Zodra iemand dan ipv abc abc. gebruikt zal die door het filter komen.

Iets doen tegen het ophalen van topics van 3 jaar oud... of niet meer bij de meeste recente melden als er een reply komt op een topic die al meer dan bijvb 6maanden stil is geweest...

Kan men weinig tegen doen. Een eventuele oplossing zou zijn het autmatisch sluiten van discussies die ouder zjn dan ... dagen bijvoorbeeld.
Maar jou oplossing voor het niet meer laten zien in de de actieve topics vindt ik wel een hele goede, al denk ik dat dat een moeilijke wordt om in de code van de site te implementeren.

hmm bastiaan, het is wel actueel, want er zijn zelfs discussies van mesnen die in 2001 gepost hebben en nu weer actueel worden (vb. dc-dc converter van Luuk Steitner, topic http://www.circuitsonline.net/forum/view/51)
dit is toch wel heel gortig, dit is eigenlijk gewoon forum spam

Het is heel eenvoudig,

Als het verschil tussen het laatste en een na laatste bericht zeer groot is laat deze dan niet zien.

Dat dit de help mod functie is, ben ik blij om, weet ik dat ook weer.

Verder kom ik de laatste week regelmatig topics tegen van 1 persoon met zelfde titel, of zoveel match dat je gewoon weet dat hij dubbel post, dat is eenvuodig op te lossen door te zeggen als een title 70% match is, eerst de andere topics tonen voor hij zijne kan openen, zo kan je mensen forceren te zoeken.

Op 16 februari 2004 13:59:14 schreef Parcye:
eerst de andere topics tonen voor hij zijne kan openen, zo kan je mensen forceren te zoeken.

Dat is een hele goede idd.