Geef mij dat banknummer ook maar.
Ik vind het cool dat deze site NIET op sponsors draait. Als er dan een beetje geld nodig is, is het toch alleen maar cool dat de gebruikers er zelf een beetje voor opdraaien. Zelfwerkzaamheid!

Het rekeningnr. zou inderdaad wel handiug zijn, heb nu weer wat te besteden. Het mailadres is bekend, dus ik zie het wel in de mailbox floepen. (niet vergeten he ;))

Volgende keer dat ik in Landgraaf ben mag hij mee dineren :) wil wel eens avondje van gedachtes wisselen met een genie.

Als je een keer in het jaar een topic start kan ik me voorstellen dat je aan een site als deze niks wilt betalen. Maar als je hier vaste klant bent dan kun je best wel 1 pleuro betalen. Zoveel geld is dat niet en je krijgt er veel meer voor terug.

Dusssssss een vaste klant die niet betaald vind ik een egoistische kniepert en hij gooit z'n eigen ramen in.

Van mij is onderweg, eerste keer kreeg ik terug gestort. Ik weet ook niet waarom, maarja ;).

[Bericht gewijzigd door Lampie op ]

Op 25 februari 2004 18:31:41 schreef Lampie:

Van mij is onderweg, eerste keer kreeg ik terug gestort. Ik weet ook niet waarom, maarja ;).

wij zijn gul naar onze trouwe members :D

Gaat goed met de donaties. Nog even en ik kan emigreren :P

Mijn is ook overweg :-) 2 euro :-p

Edit:

Op 25 februari 2004 20:42:34 schreef Hugo Welther:
Gaat goed met de donaties. Nog even en ik kan emigreren :P

Waar zit die terugboek knop nou :-p

[Bericht gewijzigd door Brokencore op ]

Op 25 februari 2004 16:00:05 schreef Armani:
[...]
Maar toch zie ik persoonlijk het nut er niet van in om een donatie te doen. Ik denk dat een sponsor dan veel meer opbrengt.

Mmm, hier zie je maar weer eens hoe de wijze van schrijven een wereld van verschil maakt. Hier druk je het wel ok uit, in je vorige post vond ik het wat vreemd overkomen.

(rechtsboven de site staat toch een banner; dus zo bannervrij is de site niet)

Heb je gelijk in, echter dat is de banner van de hoster, niet echt onlogisch en daarnaast past die zo goed in "ons" site ontwerp dat die niet zo sterk opvalt.

[...]
Probleem mee?

Mijn post was als aanvulling op die andere post. Het hoofdidee van die betreffende post heb ik niet veranderd, enkel angevult met meer materiaal, als feit, niet alszijnde een mening.
Daarnaast, ik ben een van de personen die verantwoordelijk is voor het tot stand brengen van site zoals die nu in zijn huidige vorm is. Denk jij dat als ik er problemen mee heb je dat dan niet eerder had gemerkt?

Op 25 februari 2004 14:36:42 schreef Bastiaan:
Wat voor site bezoek je liever, eentje vol met banners of eentje zonder banners?

Als iemand die al enige tijd probeert sponsor/adverteerder te worden: ik wil helemaal geen banner voor mijn sponsorgeld! Liever een aparte pagina of deel ervan (een entry 'advertenties' of 'sponsors' in de navigatie kolom?). Het zou helemaal mooi zijn als ik daar zelf een textje of plaatje in kan zetten met de aanbieding van de maand (exclusief voor CO natuurlijk).

Op 25 februari 2004 21:49:47 schreef Wouter van Ooijen:
[...]
Als iemand die al enige tijd probeert sponsor/adverteerder te worden: ik wil helemaal geen banner voor mijn sponsorgeld! Liever een aparte pagina of deel ervan (een entry 'advertenties' of 'sponsors' in de navigatie kolom?). Het zou helemaal mooi zijn als ik daar zelf een textje of plaatje in kan zetten met de aanbieding van de maand (exclusief voor CO natuurlijk).

Weet ik Wouter, mail mij ff zodat we wat kunnen gaan bespreken.
Tenzij je natuurlijk al in bespreking bent met een van de andere teamleden.

Ik vind een site alleen maar rommeliger uitzien door een bende banners waar ik niet om gevraagd heb. De CO site ziet er prima en overzichtelijk uit zo, naar mijn mening. Geen irritante rotzooi, alleen maar waar de site over gaat: ELEKTRONICA En dan heb ik er best wel een donatie voor over.

krijg nou wat
had die banner nog helemaal niet gezien :)

Hier doe ik graag aan mee! Mail me het rekeningnummer even alstjeblieft.

Had dit topic nog niet eerder gezien.... mail mij dat rekeningnummer ook maar!!

Iedereen hartstikke bedankt voor de donaties :). Jullie bijdrage wordt echt gewaardeerd.

[Bericht gewijzigd door Jeroen op ]

mag ik het rekeningnummer ook es
kzie wel wat ik ermee doe

hoi,nu je toch bezig bent zend het nr maar naar mij ik heb er al echt veel aan gehad en heb er graag enkele eurokes voor over maar moet wel zeker zijn dat het bij de juiste persoon belandt he marcel.langlet@pandora.be

mailadres is hier al bekend... komt u maar...:)

stuur het rekeningnummer ook maar naar benadskiATplanetPUNTnl. Zodra ik weer wat geld heb stort ik wel een bijdrage! :)

Op 5 april 2004 17:25:26 schreef Benadski:
stuur het rekeningnummer ook maar naar benadskiATplanetPUNTnl. Zodra ik weer wat geld heb stort ik wel een bijdrage! :)

waarom zet je je email adres zo raar?

Zodat spambots die op de site surfen dat niet inlezen en dan in hun leuke spamdatabase zetten...

da's ook de reden dt je mailadres op de site als plaatje staat... moet je in je gegevens maar eens kijken.
Is echt een TOP optie van de siteadmin. Hulde en beloning daarvoor :)

hoi hugo,ik heb maar een brief met een inhoud op de post gedaan veel goedkoper dan via de bankinstelling of postoverschrijving hoor,in de bank vragen ze zo maar even 7 euro bovenop,(vanuit Belgie)dan geef ik liever wat meer aan jullie (de postbode zal meer werk krijgen bij jou denk ik . groeten ,M.

mwa, niet dat ik de laatste tijd hier nog zoveel rond hang, maar toch, die ene euro ga ik ook niet armer van worden. Mail maar.