Forum Donatie

Hugo Welther

Moderator

Hallo mede forum gebruikers,

Zoals jullie wellicht weten is Circuits Online een ongesponsorde site. Jeroen Vreuls onze WEBMASTER betaald alle kosten uit eigen zak.
Het lijkt mij daarom niet meer dan billijk onze WEBMASTER een donatie geven voor gebruik van Circuits Online! als bijdrage in de kosten welke hij maakt.
Dit is dus GEEN lidmaatschapsgeld of zo.

De bijdrage is 1 euro (meer mag ook) per persoon voor een heel jaar Circuits Online!!!!!
Geheel VRIJBLIJVEND!! je wint er niets mee....gewoon leuk voor Jeroen.
Er zijn twee mogelijkheden......

1.Je stort zelf een donatie, gironummer bij mij verkrijgbaar
2.Je doet een Euro in een envelop en stuurt dat naar mij. Mail mij voor mijn adres, ik draag er dan zorg voor dat alles bij Jeroen komt.

Kijk zelf maar welke optie je kiest....

Mail mij voor het gironummer of mijn adres.

Het enige dat tussen jou en je doel staat is alles wat jij jezelf verteld dat je het niet kan.
Hugo Welther

Moderator

Ik houd hem even boven aan.

Het enige dat tussen jou en je doel staat is alles wat jij jezelf verteld dat je het niet kan.

Kan je er geen sticky topic van maken of zo? (BTW, you've got mail)

Zo goed als het vroeger was, is het nooit geweest.
Ik neem op kleine schaal reparaties van buizen-elektronica aan voor een heel aardig uurtarief. Interesse? Mail me!

Hugo,

schitterend idee, ik hou van deze site, veel mogelijkheden, draait met gewoon internet, rechtoe, rechtaan, niet eerst zeven keer klikken eer ge ergens uitkomt.

Dus dikke pluim

Maar kunnen we dat niet onmiddellijk naar hem sturen

Dan kantij zo af en toe zijn brievenbus openen en een euro ofzo vinden , of een aangedikte bankrekening vinden

Veel leuker toch

ik doe aleszinds mee , stuur me adres maar aub

Jeroen

\-->(-)_(-)<--/

Misschien is het een idee om ook via paypal oid donaties te accepteren?

http://www.webchemistry.nl - Internet Ontwikkeling en Web Design | http://www.scienceflicks.com Science Videos | http://www.merghart.com/p/26/Electronics My electronics projects

Ik ben het hier helemaal mee eens, zonder circuitsonline had ik al heel wat projectjes nooit af gekregen. Dus mijn donatie komt gegarandeerd jullie richting uit. Zodra de rekening na de carnaval weer op peil is maak ik iets over.

Grtx, Prustertje aka Lampje aka Martin

bloep....

Leuk idee een donatie voor de modderator. Kost geen drol voor de gebruiker van dit forum maar toch een redelijk bedrag voor de modderator (althans dat hoop ik ;) ). Doe dat gironummer maar arjanvanhetende@hotmail.com
.

Yea, me 2.
Moet die arme sloeber anders alles zelf betalen, en wij maar lol en info hebben;-)

[Bericht gewijzigd door Nightwalker op donderdag 1 januari 2015 11:21:50 (15%)

Elke chaos kent zijn orde. Maar creër je orde, dan krijg je chaos.

Idem, kan je mij ook ff z'n reknr geven.
gr. Tom
tom@scoutnet.nl

ScouBrou's Brouwmeester

oke stuur adres maar naar ger _ win @planet.nl

An amplifier is just a modulator for a power supply |Toffe Gebruiker

Stuur het rekeningnummer ook maar ff naar sanderbeckers@hotmail.com heb zeker wel iets voor jullie over.

Het is misschien handiger om een speciaal giro- of bankrekening te openen, waarop dan donaties voor circuitsonline gestort kunnen worden. Lijkt me handiger dan het mailen van een rekeningnummer.

Ik stort ook wel een paar euro. Rekening nummer mag naar bliksem999@hotmail.com

Tedde

AKA ripkip

Ik doe ook mee.

rip kip @ hotmail . com

HF blijft kriebelen !!

Forum donatie

Ik zie niet in waarom ik dat zou doen; zoek toch gewoon een sponsor als je de kosten niet meer kan dragen!

Op 25 februari 2004 14:29:25 schreef Armani:
[...]
Ik zie niet in waarom ik dat zou doen

Goh, wat toevallig. Laat nou net een donatie inhouden dat je zelf mag kiezen wat je doet.

zoek toch gewoon een sponsor als je de kosten niet meer kan dragen!

Wat voor site bezoek je liever, eentje vol met banners of eentje zonder banners?

Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer

Persoonlijk ben ik niet zo'n banner hater. Vervelender zijn reclame pop-ups en overlays.

Wat mij betreft moet het kunnen hoor, een bannertje erop of gesponsorde links. Ik heb alleen geen idee hoeveel bezoekers hier rondwaren, en of bannering een haalbare optie zou zijn om de kosten van CO te dekken.

http://www.webchemistry.nl - Internet Ontwikkeling en Web Design | http://www.scienceflicks.com Science Videos | http://www.merghart.com/p/26/Electronics My electronics projects

offtopic: bastiaan, je kan volgens mij niet meer stemmen hihi. zie signature
ontopic:armani, het is wel aardig om wat te geven. wees blij dat dit voorlopig eenmalig is en niet jaarlijks/maandelijks.
niet bewegende banners erger ik mij niet zo heel erg aan, tenzij ze groter zijn dan "powerd by shockmedia".
popups:dan zou ik een ander forum zoeken.

[Bericht gewijzigd door Ledlover op woensdag 25 februari 2004 14:46:06

Ik neem op kleine schaal reparaties van buizen-elektronica aan voor een heel aardig uurtarief. Interesse? Mail me!

Komt er onder je naam dan ook Donateur! Zoals op andere forums te staan?

Op 25 februari 2004 14:46:28 schreef High met henk:
[...]
I WONDER
zonder Co ook zo goedkoop aan de inf gekomen die je vroeg? voor details klik hieronder ff:

En dan heb je daar nog niet eens bij betrokken wat hij al allemaal te koop heeft aangeboden via vraag&aanbod.

Op 25 februari 2004 14:56:19 schreef Atmoz:
Komt er onder je naam dan ook Donateur! Zoals op andere

Maybe, nog niet over gedacht. Daarnaast; het forum van CO wil zich graag blijven onderscheiden van andere forums, wat zoveel inhoud dat het niet per definitie de bedoeling is dat alles wat anderen hebben hier ook moet komen.
Maar het is idd wel een idee om te overwegen.

Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer

Door drukte en een redelijk groot project ben ik de laatste tijd wat minder actief, maar geef mij dat rekeningnummer ook maar, ik heb al erg veel aan deze site gehad! E-mailadres staat in mijn profiel