Omwille van de flexibiliteit, nu kan ik als nodig zo een conact toevoegen of verplaatsen. Dit is dus omdat ik het zo wilde.
Ik geef ook niets om gootjes of weggewerkte draden. Het moest stevig , flexibel en praktisch zijn. En dat is gelukt. Het is netjes gedaan, de kabelklemmetjes zitten zelfs geschroeft, overal zitten kabelhulsjes omheen. Het zat altijd met doorgeluste bouwmarkt verlengdozen en dat bleef ook heel.
En voor de mensen die bezorgt zijn vanwege warme draden. Er staan meestal maar een paar dingen tegelijk aan. Als er 5 tegelijk aanstaan is het al veel. Ook al heb ik een voorliefde voor glaswerk, de enige apparaten met buizen (anders dan nixies of beeldbuizen) zijn mijn yaesu tranceivers. Het meetspul is allemaal post-buizen tijdperk.
Dankzij de enorme inzet van Jochem, Dirkie en Tidak is het nu een 100 % verbetering. Mijn eeuwige dank hiervoor. Ik ben nu te ver heen om nog fotos te maken. Dat doe ik van de week. Er staan nu nog wat kratjes met klein spul wat nog een plaatsje moet krijgen en ik moet nog wat opruimen aan de andere kant maar dat is geen zwaar werk. Alle meetapparatuur staat op zijn plek. De nieuwe tafel ook. Er zijn extra plankendragers bijgehangen en Dirkie heeft ze met enorme slagpluggen aan de muur gemaakt. Het gewicht wordt nu beter verdeeld.
Ik heb ineens ruimte over terwijl alles er weer instaat.