MAH
Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough
Wanneer je je adresgegevens stuurt en je betaald genoeg krijg je t opgestuurd;) Ik dump de hele lijst hier niet ivm persoonsgegevens enzo.
De banken zijn weer gesloten, de lijstheeft een update gehad.
t is overgens niet heel nuttig als iedereen hier ook komt melden dat ie betaald heeft, dat verschijnt vanzelf op de lijst als ik t binnen heb.
Op 31 januari 2011 17:25:03 schreef atom:
In het betalingsoverzicht moet er achter mijn naam ook nog een ster.
Ik zie dat je de ster hebt toegevoegd, maar je hebt verwijderd dat ik betaald heb.
waarom zijn er sommige mensen die wel in de lijst staan, maar waar vervolgens niets achter staat (dus geen aantal PCB's of KIT's?)
zijn dit mensen die afgehaakt zijn?
RoboticPro
Voor ICT Problemen of Webdesign mail me;) http://www.briansservice.nl
Ik denk dat dat mensen zijn die nog niet
geantwoord hebben op de email
want ik had gister ook nog niks en vandaag
heb ik betaald en geantwoord en nu
heb ik er wel iets achter:D
MAH
Op 31 januari 2011 23:55:14 schreef High met Henk:
waarom zijn er sommige mensen die wel in de lijst staan, maar waar vervolgens niets achter staat (dus geen aantal PCB's of KIT's?)zijn dit mensen die afgehaakt zijn?
dat staat erboven. Mensen waar geen aantallen achter staan heb ik nog geen emailreactie van gehad. ff beetje lezen
Dan kunnen mensen dus zelf zien of ze vergeten zijn een reactie te sturen of dat het mogelijk ergens in de lucht is blijven hangen. Van jou had ik ook geen reactie, maar wist ik t nog te achterhalen. Met adresgegevens gaat dat wat moeilijker.
@atom: ik zal er even naar kijkenfoutje, het stond nog wel geregistreerd maar ik had niet alle cellen in excel goed doorgetrokken. Bij de eerste update komt het er weer bij.
plantrekker
True story bro!
Over het schema, er hangt aan de uitgang van de 78L05 een elko van 220uF.
I.v.m. instabiliteit kan je die beter verkleinen naar 10uF o.i.d.
Is nog goedkoper ook 
Nog steeds niets ontvangen. Kan dit kloppen?
Inmiddels ontvangen. Ik heb het geld ook overgemaakt.
[Bericht gewijzigd door necessaryevil op (41%)]
MAH
Stel nou je bekijkt je mail en je denkt, volgens mij moet ik die CO voeding nog betalen.
Je opent je mail en je ziet dat het betalingstermijn tot donderdag 3 februari loopt...
Zouden jullie dan erg boos worden als ik straks zometeen na mijn werk overmaak?
MAH
Prima.
Iedereen waar ik vanavond nog geen reactie/betaling van heb ontvangen krijgt een herinneringsmail.
Jochem
If you want to succeed, double your failure rate.
Op 28 januari 2011 12:37:51 schreef MAH:
en daarna een verhoogde aanmaning

jovak
meten is weten, weten is meten, maar hoe kan je weten wat je allemaal moet meten en weten.
Op 4 februari 2011 12:45:42 schreef MAH:
Prima.Iedereen waar ik vanavond nog geen reactie/betaling van heb ontvangen krijgt een herinneringsmail.
Had je de betalingen van gister avond al verwerkt ? Gister overgemaakt en antwoord gestuurd via de email. Maar stond nog niet in de lijst als betaling verwerkt.
MAH
@jovak, tijd staat boven de lijst. Ik had het vanmorgen binnen.
De deelnemers waar ik nog niets van heb gehoord of waar ik nog geen betaling van heb hebben een herinnering ontvangen. Ik hoop hierin geen fouten te hebben gemaakt.
Zo, ik heb net een transformator gekocht van marktplaats, 24V 200VA. Nu nog wachten op de kit. Moet ik de link van de trafo nog even plaatsen? Hij heeft er nog acht.
Is er al een indicatie te geven over de leverdatum?
[Bericht gewijzigd door Olap op (14%)]
MAH
Leverdatum zal rond rosmalen zijn. Ik hoop de laatste componenten binnenkort te kunnen bestellen. Moet zeggen dat RS ook niet opschiet met de levering.
MAH
ja, ik heb de lijst geupdated. Ik wilde ermee wachten totdat ik alles binnen had maar er zijn nog steeds enkele mensen die niet hebben betaald. Ik zal hun nog een mail sturen en anders worden ze geschrapt.
Op 11 februari 2011 17:53:50 schreef MAH:
Leverdatum zal rond rosmalen zijn. Ik hoop de laatste componenten binnenkort te kunnen bestellen. Moet zeggen dat RS ook niet opschiet met de levering.
RS levert vanuit verschillende pakhuizen en met verschillende transporteurs. Met name GLS raakt nog weleens de weg kwijt begrijpt ik. Als de nummering van de straat bijvoorbeeld niet helemaal logisch is.
Dan gaat het pakket gerust een aantal keer heen en weer...
MAH
Dat pakket kreeg ik gister binnen. Was wel raar, want er kwamen op hetzelfde moment 2 onafhankelijke postbezorgers(dhl en tnt) t tuinpad op met allebei een doos van RS in de handen. Bleek dat het ene uit Engeland is gekomen en t andere deel uit depot in Duitsland. Zelfs die postbezorgers stonden raar te kijken 
MAH
Franssel
Verder geniet ik van mijn f9638 geluid in mijn werkplaats en huiskamer
Kijk ver weg is het toch lekkerder
en het gras vd overburen groener
mijn ervaring met china ook altijd binnen een week
gisteren middag besteld bij nedis komt net binnen , lijkt overtoom wel
[Bericht gewijzigd door Franssel op (48%)]