Dubbele nick?

Dit topic is gesloten

Lieve moderators,

Misschien wil iemand van jullie even de nieuwe gebruiker casiolover checken op gelijk IP met jimgay. casiolover is net nieuw, en begint meteen met flamen op jimgays topic - in een bijzonder gelijke schrijfwijze.

Dank.

Zo te zien al gebeurt. Topic is gesloten, en persoon heeft een ban.

En dat noemt zich hoog begaafd :P

Congratulations on your purchase. To begin using your quantum computer, set the power switch to both off and on simultaneously
Lucky Luke

Golden Member

Was dat niet een andere? Anyway, slimme mensen maken ook fouten ;)

Eluke.nl | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)

Dat topic is echt hilarisch! Geniaal gewoon! Het topic komt neer op "ik heb alle LEDs aan elkaar gemaakt, maar hoe moet die USB stekker er nou aan?"

En toch, ik kan er niets aan doen, maar bij zulke topics is HmH nu bij mij de eerste verdachte (naar aanleiding van het "walking fridge" topic van een tijdje geleden).

Een manager is iemand die denkt dat negen vrouwen in één maand een kind kunnen maken
High met Henk

Special Member

nee Sparky, die was nog wel enigszins grappig vond ik, maar dit is niet grappig, gewoon triest, in je eigen topic als een ander voordoen.. echt te erg voor woorden.

voor de mensen die hem niet kennen: wandelende frigo

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???

Dit topic is gesloten