Je mooiste meetapparatuur. Deel 4

Dit topic is gesloten

Murmeltier, CO is een gemengde gemeenschap. D'r lopen hier scholieren rond (met een budget van niks), oude zendamateurs (waarvan de hobby al dan niet 'gedoogd' wordt door moeder de vrouw), studenten, en mensen in de 30/40 met een goedbetalende baan en de mogelijkheden/handigheid om aan de betere meetapparatuur te komen.

Maar als dan vervolgens blijkt dat je daar niets over mag posten omdat sommige mensen dat niet trekken, dan ben ik hier weg.

nou, ik had er ook geen twijfel in dat die foto's niet zouden mogen, maar ik geef het eerlijk toe, foto's van leuke $40000 scopes zijn nou interesanter dan een el-cheapo voltmeter en een el-china voeding.

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Het gaat niet om 'niet mogen'; als je graag wilt omkomen in baggertopics waarin de zoveelste puber twintig chinaledjes wil aansluiten (ja, het mag niks kosten maar het moet wel goed wesen), dan moet je vooral zuur gaan zitten zeiken over mensen die hun betere meetapparatuur posten.

oh, maar ik zie er ook geen probleem in, ik zie dit als een leuk topic. ik heb zelf ook niet de behoefte om dit te evenaren, maar het is gewoon leuk om te volgen. er over dromen is natuurlijk een ander verhaal ;)

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
maartenbakker

Golden Member

Als die spullen jouw mooiste meetapparatuur zijn, post ze hier gerust! Ik zal dat een dezer dagen ook een keertje gaan doen. Opzich heb ik gratis een mooie Philips scope binnengehaald (die niks is vergeleken met de spullen van f_e), maar die is nog wel defect. Ik wacht nog even tot ik daar ook echt wat van binnen en buiten en liefst werkend kan laten zien.

[Bericht gewijzigd door maartenbakker op vrijdag 2 december 2011 22:53:59 (65%)

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."

en dan nog , over zoveel jaar als je je opleiding erop hebt zitten kun je hier ook je 40k kostende scoop gaan showen , dan gaan er anderen weer jaloers worden :) wat je nu niet kunt kan later weer wel....

fred valt binnen een paar jaar wel af , want dan kan hij de deur van z'n hobbyhok niet meer vinden onder de tek's . en free woont zo dicht bij die breuklijn dat z'n verzameling vanzelf weer een keer siliconenzand wordt :) ( kijk 2012 )

waar rook was, werkt nu iets niet meer

Op 2 december 2011 17:51:38 schreef fred101:
En ik weet waar die foto geleend is :-) dat is mijn counter. De mijne staat na jaren nog steeds precies goed. Ik heb de oven wel altijd aan.

Geen wonder dat hij niet verloopt op 0 Hz ;). Deze counter kan heel precies de 0V DC van een kortgesloten ingang meten!

Henry S.

Moderator

Op 2 december 2011 22:52:27 schreef maartenbakker:
Als die spullen jouw mooiste meetapparatuur zijn, post ze hier gerust!

Natuurlijk, daar is dit showtopic voor.

Na ruim 32 pagina's hoog tijd voor een nieuw deel.

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

Dit topic is gesloten