Klompen? Ja, ik loop mijn hele leven op klompen. Eeerlijkheid moet ik zeggen dat dan tegenwwordig alleeen in mijn tuin is met het Amsterdamse logo op de klomp, niks Fries 
@Jinny
Is de trein geen mogelijkheid, in combinatie met meerijden? Onder A'dam heb je makkelijker een reisgenoot lijkt me. Wel een koffer meenemen (voor de SMD reels).
[Bericht gewijzigd door markce op (15%)]
Als Jinny met de trein naar Zwolle komt kan ik haar ,komende vanuit de zompige drentse dreven , wel oppikken.
Jinny
Golden Member
Hoe doen vrouwen op TV dat toch? Wakker worden met prachtig glanzend haar en mooi gestifte lippen..... Wanneer ik wakker word heb ik een coupe 'Leeg geroofd vogelnest' en een incidenteel straaltje kwijl.. Gaat ook door voor 'Wilt wief' naar horen zeggen
Jinny loopt al jaren niet meer op klompen....
Alleen als het gras gemaaid moet worden...
Verder, ik kan best tot en rond Amsterdam komen, geen punt, Zwolle als er niemand anders is......
Amsterdam is dan waarschijnlijk zuidoost bij de Ikea, dan kan ik in de parkeerkelder van de zaak parkeren, kost weer niks.
Zwolle gaat dan met de trein worden.....
Tidak Ada
Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie.
Ik denk dat je van jou vandaan makkelijker met de trein in Eindhoven (en Deurne) komt dan in Zwolle.... 
Vervoer station - Lisselse weg en vice-versa zal geen probleem zijn.
Die 2km zijn zelfs te lopen!
Jinny
Golden Member
Hoe doen vrouwen op TV dat toch? Wakker worden met prachtig glanzend haar en mooi gestifte lippen..... Wanneer ik wakker word heb ik een coupe 'Leeg geroofd vogelnest' en een incidenteel straaltje kwijl.. Gaat ook door voor 'Wilt wief' naar horen zeggen
Eindhoven is inderdaad een rechte lijn, zonder overstappen....
We vinden wel een mogelijkheid...
Liever met de auto overigens, ivm het tilwerk terug indien van toepassing...
Tinus016
www.tinuselectronics.nl Because DIY Electronics Matters!!!!
Mocht er een plekje vrij komen en ik ook mag komen de 20e dan mag je met mij mee rijden Jinny, kom uit regio Alkmaar.
Jinny
Golden Member
Op 15 november 2014 22:52:04 schreef Tinus016:
Mocht er een plekje vrij komen en ik ook mag komen de 20e dan mag je met mij mee rijden Jinny, kom uit regio Alkmaar.
Hoihoihoi... <3
Update aanmelders voor 20 december.
We zitten vol met 21 mensen. Nieuwe aanmeldingen komen op de reserverbank en kunnen komen als er afvallers zijn...
Voor de duidelijkheid: aanmelden alleen per mail bij mij.
Deelnemersijst
Voor zaterdag a.s. nog een paar praktische vragen:
- wat is het adres?
- hoe laat begint het feestje?
- ik kom uit den Haag nog iemand die mee wil rijden?
groeten,
cor
Oh ja, ik heb er zin an!
Adres: klik. Zaal open om 10:00
Er hebben zich verder geen mensen meer aangemeldt dus de twee op de reservebank kunnen er nog wel bij 
Darkpinquin en Benadski zijn bij deze ook van harte welkom.
Hiermee is inschrijven voor 20 december definitief gesloten.
@Cor, misschien kun je carpool afspraak met Benadski maken, hij komt ook uit de Haagse regio.
Inschrijven voor 20 december is definitief gesloten.
We zijn nu met 23 deelnemers en dat is best veel gezien de krappe ruimte in de loodsen. Toch ontving ik vandaag weer aanmeldingen per mail. Deze aanmelders komen op de reservebank en kunnen komen als er afvallers zijn.
Indien je dus niet kunt komen laat dit dan bijtijds weten, dan kunnen we iemand anders blij maken met een plaatsje.
Reservebank
bprosmanvan de bank af door afmelding van DarkPinguinGerardMoniquevan de bank af door afmelding van Benadski
darkpinguin
gezocht: nieuw potje " magische rook "
Jammer, maar ook in 2015 gaan we gewoon door dus er komt wel weer een volgend maal.
De eerste van de bank schuift door... bprosman.bprosman heeft zich afgemeldt.
[Bericht gewijzigd door Schimanski op (12%)]
Benadski
Kom eens langs bij RevSpace of één van de andere spaces!
Sorry, ook ik moet afzeggen, er is wat tussen gekomen.
Jammer, had er wel zin in, maar zat officieel nog wel op de bank. Volgende keer beter!
Jammer, dat je niet kunt (je was al van de bank af). Dank voor het melden.
GerardMonique van de reservebank door naar de deelnemerslijst.
KoenP
" Assumption is the mother of all f*ckups ", toch trap ik er geregeld in.... How to kill a mosquito with an elephant? --> Surfin' on a AMD RyZen 9 5950x, 16 cores @ 3.7GHz.
Voedsel (Tidak,s homemade erwtensoep, worstenbroodjes, oliebollen) wordt voor gezorgd. Snoep, koek, etc. altijd welkom, maar ook als je niets meeneemt ben je van harte welkom.
We beginnen vanaf 10:00 uur en tegen 16:00 uur willen we weer afronden.
Tidak Ada
Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie.
Door deze calorierijke teksten krijgt mijn goede vrouw de onuitwisbare indruk dat het een culinair festijn betreft.
Gezien mijn ietwat royale omvang is die gedachte tamelijk storend voor een echtgenote die het liefst nog jaren van haar ,liefst gezonde, Pieter wil genieten.
Het festijn aanstaande zaterdag gaat dus om de verkoop van aan electronica gerelateerde materialen.
Dat er een kleinigheid te verteren valt is slechts een bijkomstigheid; toch?
Wellicht neem ik een paar echte droge drense worsten mee.
Tidak Ada
Waarde Graaf, u kunt uw Gravin geruststellen, de hoeveelheid consumeerbare materialen blijven beperkt, zodat u met een voldoende gezonde eetlust thuis zult komen, om de door uwe Gravin aangerichte dis te savoureren.
U heeft overigens een en ander ook zelf in de hand.
Drentse worsten gaarne met veel kruidtnagelen 
Jochem
If you want to succeed, double your failure rate.
Op 18 december 2014 09:48:52 schreef mel:
Als ik tijd heb kom ik wel kijken, dan neem ik wel limburgse vlaaien mee
Let op mel: je dient je aangemeld te hebben, om te voorkomen dat het te druk wordt. Aan de lijst te zien is dat niet gebeurd.
@Mans: misschien is het beter het adres uit dit topic te verwijderen, en dat (m.n. voor een vervolg) alleen in een email naar de aangemelde deelnemers te sturen.
Sorry Mel, we zitten al vol. Maar volgend jaar zullen we ook nog wel zaterdagen plannen, je kunt je tegen die tijd opgeven in dit topic.