Schimanski
Golden Member
What, me worry? // Radiozendamateur - PA2HGJ // Stuff is the junk you keep -- Junk is the stuff you throw away // Tinkeo Ergo Sum
Gezocht:
Tijdens de vorige keer in Deurne/Helenaveen heeft een van de CO-members de Playstation van Desiree's zus meegenomen voor reparatie. Desiree weet echter niet meer wie dit geweest is.
Kan degene die de Playstaion heeft zich even melden (mag ook per e-mail).
The Engineer
Waar rook is, is Roel. 5e jaars EE student @TU delft met een uit de hand gelopen buizenhobby!
Ik krijg net (om 15.36) binnen dan een van mijn vrienden niet mee kan. Er is dus evt. een plekje vrij...
Wel heel jammer, ik had er erg naar uit gekeken om met ons drieën hierheen te komen. Ik en de ander komen wel. Excuses!
Op 19 december 2014 13:24:01 schreef Schimanski:
Gezocht:Tijdens de vorige keer in Deurne/Helenaveen heeft een van de CO-members de Playstation van Desiree's zus meegenomen voor reparatie. Desiree weet echter niet meer wie dit geweest is.
Dat was ik, die ligt nog in stukjes op de werkbank te wachten op een nieuwe laserunit. Zal het er morgen ff met Desiree over hebben.
Uit ervaring weet ik dat een leesbril/loep en een zaklamp inclusief een extra set batterijen/accu handig is. Vooral dat laatste
Ik heb er zin in. Tot morgen.
Edit: Voor de amateurs onder ons, hebben we een huis frequentie?
[Bericht gewijzigd door Hewlett op vrijdag 19 december 2014 17:25:44 (17%)]
Collega hewlett; ben wel zendamateur ( pa0dgr) maar heb geen mobiele set.
En mocht er al een huisfrequentie zijn, ik heb geen idee.
Op 19 december 2014 17:23:58 schreef Hewlett:
Uit ervaring weet ik dat een leesbril/loep en een zaklamp inclusief een extra set batterijen/accu handig is. Vooral dat laatste![]()
Hoofdlamp, meedraaiend en zonder handen!
http://www.allekabels.nl/hoofdlamp/4904/1145259/weersbestendige-led-ho…
Jinny
Golden Member
Hoe doen vrouwen op TV dat toch? Wakker worden met prachtig glanzend haar en mooi gestifte lippen..... Wanneer ik wakker word heb ik een coupe 'Leeg geroofd vogelnest' en een incidenteel straaltje kwijl.. Gaat ook door voor 'Wilt wief' naar horen zeggen
Zal ik mijn oude Icom Q7 moeten zoeken...
Heb nu klaarliggen, Unimeter, L&C meter, licht en net binnengekomen componententestertje....
Tidak Ada
Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie.
De soep is gaar, maar de rapen (gelukkig) nog niet...
Ik neem m'n lampje van de lichtmis mee. lekker fel...
Geen porto, noch een vergunning er voor. Ik SMS
Je kunt anders heel goedkoop (geen gebruikskosten) "SMSen" met digitale Porto's
Ik neem een Yaesu FT60 dual bander mee. Wellicht is de voorheen gebruikte 145.375 een optie.
Overigens heb ik nog een klassieke Philips (mono) bandrecorder in de aanbieding, ja, ja, het is een EL3552 met een paar EF83, ECC83, EL95 en EM87 buizen:
foto is een stock foto, de mijne moet nodig afgestoft worden en afgezien van de microfoon is alles compleet. Niet werkend, snaren gebroken. Ik heb er niks mee. Mocht er interesse zijn dan hoor ik het wel, apparaat ligt in de auto
Een oudje, serie nummer: 354175 van 1/65.
testman
waar rook was, werkt nu iets niet meer
och och, porto's nog, zet ze aan en de accu's zijn leeg door veelvuldig niet gebruiken. je hebt tegenwoordig whattsapp via internet wat ook niets kost vermits je een data abo hebt of wifi in de buurt
Testman toch;
Wij, radiozendamateurs, kunnen ook nog verbindingen maken als de rest van de hulpverleners door een volleditg op de k..t liggend internet en totaal verstopt telefoonsysteem met de handen in hunne spaarzame haren zitten te woelen.
Alleen doen wij dat in noodgevallen.
Morgen is dat natuurlijk niet aan de orde en gaan wij gewapend met een mobieltje ( handsfree uiteraard) in voortreffelijke stemming naar Deurne met het doel dingen aan te kopen die we niet nodig hebben; heerlijk.
'S avonds inpakken en mijn vrouw heeft een hele zooi kerstpresentjes.
De koplantaarn is klaargelegd, de worst idem, de route ingevoerd, de wekker gezet en de port staat klaar voor een mooie avond.
Vrouw en mannen tot morgen.
Op 18 december 2014 10:19:50 schreef Schimanski:
Sorry Mel, we zitten al vol. Maar volgend jaar zullen we ook nog wel zaterdagen plannen, je kunt je tegen die tijd opgeven in dit topic.
is goed
Hugo Welther
Moderator
Het enige dat tussen jou en je doel staat is alles wat jij jezelf verteld dat je het niet kan.
Hangt er even vanaf met welke voiture wij komen. Mijn auto standaard een Yaesu 2m/70cm. Mijn broer zou die vandaag eindelijk eens inbouwen.
Ik zal 145.350 aanzetten vanaf Utrecht. Call PA2HW en mijn broertje PA1PW.
maartenbakker
Golden Member
www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
Even ter bevestiging: Ik zal ijs en weder dienende (D.v. of i.A. voor de gelovigen onder ons) inderdaad van de partij zijn. Aankomst vermoedelijk rond het middaguur.
[Bericht gewijzigd door maartenbakker op vrijdag 19 december 2014 21:30:28 (15%)]
Ik vetrek nu om Gerard in R'dam op te halen. Tot straks allemaal in Deurne!
groet
cor/pax
Bert_Camper
Golden Member
Mans,
Heel erg bedankt voor de organisatie van de verkoop in Deurne. Het was mijn eerste keer en ik vond het ontzettend leuk en gezellig.
Desiree ook bedankt voor de gastvrijheid!
De volgende keer ben ik er graag weer bij
Groeten,
Bert
Jinny
Golden Member
Hoe doen vrouwen op TV dat toch? Wakker worden met prachtig glanzend haar en mooi gestifte lippen..... Wanneer ik wakker word heb ik een coupe 'Leeg geroofd vogelnest' en een incidenteel straaltje kwijl.. Gaat ook door voor 'Wilt wief' naar horen zeggen
Ik sluit me bij de voorgaande spreker aan.
The Engineer
Waar rook is, is Roel. 5e jaars EE student @TU delft met een uit de hand gelopen buizenhobby!
Jinny
Golden Member
Btw, diegene die die 4cx250 uit mijn doos heeft gepakt mag deze per post opsturen...
Laten wij vooral niet vergeten dat de heer Tidak Ada er voor heeft gezorgd dat wij ondanks de ietwat kille wind vanbinnen in ieder geval meer dan voortreffelijk zijn verzorgd.
Chocolademelk en snert met fraaie vulling; hulde!!
Voor alle andere complimenten sluit ik mij aan bij de andere collegae.
Na de avondmaaltijd ( zojuist achter mijn spreekwoordelijke knopen geborgen) ga ik het verworven materiaal maar eens bekijken en beoordelen.
De grote Philips recorder als eerste; eens zien of er nog redding mogelijk is.
kVA16
Golden Member
Helaas, helaas.
Ik kon er op het allerlaatste moment niet bij zijn. Reden? M'n auto wilde niet starten...... en dat is op z'n zachts gezegd balen. En snel even reparen was er niet bij. Nog even gedacht de trein te pakken maar dat ging te veel tijd kosten.
Aan bovenstaande posts te zien heb ik kennelijk veel gezelligheid gemist en ik hoop dan ook dat ik er de volgende keer wel bij zal zijn.
Hi!
Ook ik wil de gene die het georganiseerd hebben, hartelijk bedanken.
Zeer prettig om af en toe koffie, koek, soep enz te nuttigen en de gezellige babbel.
Verder weer een scala aan onderdelen gekocht voor mijn precisie projectjes
Gegroet,
Bram
@KVA16
M'n auto wilde niet starten
Had ik dus de vorige keer (spruitstuk gescheurd door de hitte toen). Vlgns Desiree komt er ook een volgend bezoek.