Kan me die niet herinneren, maar dat zegt ook niet zoveel. Alleen 741's. Mijn buit van deze (derde) keer:

Gaat best veel in 1 zo'n plastic bakje 
Het meeste spreekt voor zich. Apart: 3x DC-DC converer van 5 naar -12 en +12. Een aantal meetstiften (verend). Daar zijn er nog veeeeeel meer van (achterste hok, achteraan tegen de muur in het midden. 3 witte doosjes). De twee dingen vooraan bleken inderdaad een soort broches te zijn; er zitten batterijen in (gaar) en als je die even vervangt door 3V, dan knippert er een ledje. Ook verkrijgbaar in wit, blauw en andere kleuren (een heel doosje vol).
Bij de metal cans 2 vreemde. Bleken filters te zijn ipv ic's. HF spul, niet voor mij
De normale ic's heb ik buiten uiteindelijk niet meer uitgezocht. Domweg maar van ieder een aantal gepakt. I2C extenders, op77, dac's, adc's etc. Het meeste goed bruikbaar. Wat ik niet kon thuisbrengen staat al op het forum. philips IEEE chips bijvoorbeeld.
En ook nog:

O.a. een aantal catalogi van HP, Tek, W-G, R&S
Erg handig.
Dan nog een kiekje van de programmer die ik eerder heb meegenomen.

Na een re-cap weer werkend. De diagnostic pod heb ik nog bijgekocht, om later het schema op het internet te vinden.. Is niet meer dan een 40 pens dip waar pen 1 aan pen 40 hangt (etc).
Ook mijn dank aan Desiree en Karel om dit mogelijk te maken.