basz
Low cost Mantis CNC bouwebeschrijving zie www.basmolkenboer.nl
Lieve moderators 
Zou een ruil topic geen mooie toevoeging zijn? V&A vind ik persoonlijk erg onhandig ik heb liever gewoon een topic lopen.
Aangezien het tijd wordt voor een opruiming bij mij heb ik heel wat spul wat best weg mag en om nu alles los in V&A te zetten waar toch bijna niemand kijkt lijkt mij niet echt ideaal.
Kortom iemand zet in het forum wat hij in de aanbieding heeft en daarbij ook zijn interesse. Volgens mij moet er dan vaak wat te regelen zijn en kost het beide partijen alleen maar de verzendkosten!
Of zijn jullie bang dat zo'n topic een grote rotzooi gaat worden? Het aanbiedingen topic loopt naar mijn mening anders ook behoorlijk goed:)
In het aanbiedingentopic is er geen ruilhandel, daar is alleen maar een opsomming van aanbiedingen.
Hoezo kijkt niemand in de V&A? En V&A is juist opgezet om dergelijke rotzooitopics door (ruil)handel te voorkomen!
Arco
Special Member
Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com
V&A is heel nuttig en interessant, maar ik moet voor mezelf toegeven dat ik er (bijna) nooit in kijk.
Ik denk er meestal gewoon niet aan.
ik kijk er eigenlijk altijd in. gewoon kijken of er dingen in de update tracker staan in het groen.
dat vind ik juist een heel handig ding daarvoor.
Tinus016
www.tinuselectronics.nl Because DIY Electronics Matters!!!!
Is misschien wel een goed idee, maar dan moet het misschien zo iets worden als met het show your..... topic dat het dus in een topic komt.
anders wordt het net wat Henry ook al aan kaart, een zootje met allemaal topics van ruil handel en weet ik veel allemaal meer. Dan is dus het helle overzicht weg.
Dit is maar een idee he.
SparkyGSX
Een manager is iemand die denkt dat negen vrouwen in één maand een kind kunnen maken
Ik kijk ook wel in de V&A sectie, en naar de nieuwe items in de update tracker. Het nadeel daarvan vind ik wel dat het ding maar 5 items lang is; als er 5 items staan, weet je niet of je iets gemist hebt, en kun je dus alle V&A secties gaan bekijken. Kan er van het balkje "update tracker" geen link gemaakt worden naar een pagina die alle updates kan weergeven?
Ik ken de forum software natuurlijk niet, maar het lijkt me vrij simpel; ik kan me zo voorstellen dat er nu een query wordt gedraaid die de 5 nieuwste items terug geeft. Zo'n query lijkt me dan eenvoudig aan te passen zodat de eerste X resultaten geleverd worden voor de eerste pagina, of alles van de afgelopen week/maand o.i.d.
[Bericht gewijzigd door SparkyGSX op (32%)]
rudig76
Even iets anders www.echteworst.nl
SparkyGSX
Een manager is iemand die denkt dat negen vrouwen in één maand een kind kunnen maken
Ik maak inderdaad ook gebruik van de RSS dan wel in een 'speciale' RSS reader RSSOwl natuurlijk samen met alle andere RSS feeds die 'k bij hou.
basz
Low cost Mantis CNC bouwebeschrijving zie www.basmolkenboer.nl
hmmmmmm ik vind een beetje geklets eromheen wel leuk af en toe eigenlijk. Marja het is maar een voorstel.
Ik ben van mening dat zo'n topic meer bekeken wordt dan de V&A sectie. Maarja misschien dan de mod's er een nachtje over kunnen slapen en we het misschien eens 2 weken op proef doen?
fred101
Golden Member
www.pa4tim.nl, www.schneiderelectronicsrepair.nl, Reparatie van meet- en calibratie apparatuur en maritieme en industriele PCBs
Gewoon een rubriek ruilen toeboegen in V&A
Ik moet zeggen dat ik al het nodige via V&A heb bekomen. Ik denk dat de mods kunnen zien hoe vaak daar gekeken wordt maar dat je het zelf niet doet wil natuurlijk niet zeggen dat niemand daar kijkt.