Ik vind de layout anders best mooi. Ziet er wat strakker uit. Het menu is nu ook een stuk praktischer geworden. Scheelt me weer een muisklik als ik naar een submenu wil. :)

En wat is er eigenlijk veranderd aan de verzendkosten...? Die zijn toch nog steeds 1,50 voor briefpost?

En nog iets:

Als u een Track & Trace nummer heeft ontvangen kunt u uw zending volgen. Klik op de TNT Post Track & Trace link op de startpagina en vul de gegevens in.

Welke link nou...?

[Bericht gewijzigd door TheCrazyInventor op (27%)]

Misschien goed idee dat die kijkt of je goed en op tijd betaald dat je wel op rekening kan bestellen.

Op 28 september 2011 21:09:01 schreef pros:
toen de CO-layout zijn huidige vorm kreeg...

Dat is precies waar ik aan dacht toen ik het postte. Ik vind het er gewoon niet zo uitnodigend uitzien. Maar oke, dat is offtopic.

ik heb nu een mail gekregen waarop stond dat de betaling was ontvangen .
Ik heb wel nog niets betaald maarja :)

we zullen maar gewoon betalen als alle componentjes in de brievenbus zitten :D

Wat is het probleem met betalen als je bestelt? Betalen moet je toch...

Als je bijvoorbeeld van belgië betaald zou dat betekenen dat hij het geld 3 werkdagen later pas heeft en daarna pas verstuurd waardoor als je het bv maandag besteld en betaalt je het hopelijk vrijdag hebt, geen groot probleem maar nu is het sneller.

Op 28 september 2011 21:36:07 schreef TheCrazyInventor:
En wat is er eigenlijk veranderd aan de verzendkosten...? Die zijn toch nog steeds 1,50 voor briefpost?

2,50 bij mijn test.

Laagste verzendkosten zijn 1.5euro voor briefpost, heb net besteld. Als je 2.5 euro heb dan heb je al te veel gewicht en word je stapje hoger ingedeeld.

Edit/
Kan alleen niet afrekenen, ipv dat je naar de kassa gaat word je terug naar hoofdpagina gestuurd. :D

[Bericht gewijzigd door peter79 op (27%)]

Dan krijg je vast een mailtje dat de betaling ontvangen is..... Had ik ook.

Nee hij bevestig niks, zit gewoon in loop. :D

Bekijk mandje -> "plaats nu order" -> hoofdscherm -> bekijk mandje, etc, etc

Edit/
Ben weer uit de oneindige loop geraakt, is gefixed. :D

[Bericht gewijzigd door peter79 op (21%)]

He, je kan nu geen halve producten meer bestellen... (Vorige layout kon je floating point getallen invullen als hoeveelheid. Nu nog steeds, maar het wordt afgerond. Eerst niet, toen kon je nog 0,00013 ringkerntrafo bestellen)

Melden jullie de problemen met de site ook aan EOO zelf? Als het alleen bij posten hier blijft zal er weinig aan gedaan worden ;)

Die halve ringkerntrafo heb ik wel gemeld ja :)

Op 30 september 2011 08:18:04 schreef MagicBox:
Melden jullie de problemen met de site ook aan EOO zelf? Als het alleen bij posten hier blijft zal er weinig aan gedaan worden ;)

ik denk dat ze wel mee lezen...tenminste dat zou ik zelf wel doen.
ik betaal overigens meteen als ik bestel, zoals iemand al opperde, betalen moet je toch. en mocht er iets niet juist zijn met de levering dan ga ik uit van een correcte afhandeling door EOO, was bij dick ook altijd dick in orde (woordgrapje....leuk toch :))

Op 30 september 2011 08:18:04 schreef MagicBox:

Natuurlijk heb ik het gelijk gemeld via mail aan EOO, heb nog meer gemeld want waren nog meer problemen. En denk dat ze inderdaad wel meelezen, maar daar ga ik niet op gokken. :D

is het jullie ook opgevallen dat hij nu minder zakjes gebruikt?

ik had wat spulletjes besteld (weerstanden elco's en ic's) maar het zat allemaal in1 zakje, vroeger zaten de ic's altijd op een stukje (piep)schuim of in zo'n buisje maar nu zaten ze gewoon los in het
zakje tusen al het andere waardoor de pootjes een beetje krom waren (was niet veel, was nog wel bij te buigen maar toch)

Ja dat had ik vorige week ook met 8 stuk atmega168-AU, gelukkig geen kromme pootjes. Hoe worden atmega's meestal aangeleverd aan de winkels? Bij farnell zitten ze op per stuk verpakt in plastic en knippen ze gewoon aantal eraf die ze nodig hebben. Mouser stopt ze in doosjes die speciaal voor IC zijn gemaakt.

Aan winkels worden ze vaak geleverd in de buisjes die Klaas de Haas al noemt. Alleen dan niet per stuk, maar per tigtal (afhankelijk van de grootte) in 1 lange buis. Als je die in stukken knipt om IC's in te doen, heb je nooit genoeg voor alle IC's.

Goed nieuws, er zijn vaste verzendkosten! Niet goed als je iets klein nodig hebt, maar beter dan €20.

Ik neem aan dat Farnell grootafnemer is van die buizen en andere verpakkingsmaterialen. Dus als ze een buis hebben met 37 chips en ik bestel er vijf, dan nemen ze een nieuwe (lege) buis knippen ze er een stuk voor 5 chips vanaf en stoppen ze mijn 5 chips daarin. Dan is er verder geoeg ruimte om een aantal keren een stuk van de originele 37-chips-buis af te knippen.

Ik had vorige week donderdag ochtend ook wat besteld, zelfde dag was het verstuurd.
Ik had via briefpost gedaan, omdat hier de post wel aardig betrouwbaar is. Alles was netjes verpakt, spanningsregelaar/kristal samen in zakje, diodes samen in een zakje en de condensators samen in een zakje.
Wat ik wel wat minder vond dat alle weerstanden samen in een zakje gedaan waren zonder waarde erop. Nu is dat bij een kleine hoeveelheid niet zo erg, maar als je veel verschillende waardes besteld is het aardig wat sorteerwerk.

Zoals hierboven beschreven de ic's in zo'n stukje buis met aan beide kanten een plakbandje.

Heb gistermorgen nog wat bestelt, maar dat staat tot nu toe nog steeds in behandeling.

Maar als je veel weerstanden besteld zullen die niet in 1 zak worden gedaan (want dat past niet/moeilijk).

Vanaf 1 November 2011 worden bestellingen alleen nog maar in behandeling genomen als deze vooruit zijn betaald.

(Bestellingen op krediet alleen op aanvraag)

Hoe moet je dit dan aanvragen?
Gewoon bij opmerkingen typen ?

Dit topic heeft wel lang genoeg open gestaan, iedereen heeft z'n zegje kunnen doen.
Voor dit soort vragen kan je ook terecht bij de shop zelf. We zijn geen Dick Best support forum.

Slotje.