Aan winkels worden ze vaak geleverd in de buisjes die Klaas de Haas al noemt. Alleen dan niet per stuk, maar per tigtal (afhankelijk van de grootte) in 1 lange buis. Als je die in stukken knipt om IC's in te doen, heb je nooit genoeg voor alle IC's.
Goed nieuws, er zijn vaste verzendkosten! Niet goed als je iets klein nodig hebt, maar beter dan €20.
rew
four NANDS do make a NOR . Kijk ook eens in onze shop: http://www.bitwizard.nl/shop/
Ik neem aan dat Farnell grootafnemer is van die buizen en andere verpakkingsmaterialen. Dus als ze een buis hebben met 37 chips en ik bestel er vijf, dan nemen ze een nieuwe (lege) buis knippen ze er een stuk voor 5 chips vanaf en stoppen ze mijn 5 chips daarin. Dan is er verder geoeg ruimte om een aantal keren een stuk van de originele 37-chips-buis af te knippen.
Ik had vorige week donderdag ochtend ook wat besteld, zelfde dag was het verstuurd.
Ik had via briefpost gedaan, omdat hier de post wel aardig betrouwbaar is. Alles was netjes verpakt, spanningsregelaar/kristal samen in zakje, diodes samen in een zakje en de condensators samen in een zakje.
Wat ik wel wat minder vond dat alle weerstanden samen in een zakje gedaan waren zonder waarde erop. Nu is dat bij een kleine hoeveelheid niet zo erg, maar als je veel verschillende waardes besteld is het aardig wat sorteerwerk.
Zoals hierboven beschreven de ic's in zo'n stukje buis met aan beide kanten een plakbandje.
Heb gistermorgen nog wat bestelt, maar dat staat tot nu toe nog steeds in behandeling.
Maar als je veel weerstanden besteld zullen die niet in 1 zak worden gedaan (want dat past niet/moeilijk).
falaigai
Leren kan je alleen maar door te Doen
Vanaf 1 November 2011 worden bestellingen alleen nog maar in behandeling genomen als deze vooruit zijn betaald.
(Bestellingen op krediet alleen op aanvraag)
Hoe moet je dit dan aanvragen?
Gewoon bij opmerkingen typen ?
klein is fijn
Moderator
Dit topic heeft wel lang genoeg open gestaan, iedereen heeft z'n zegje kunnen doen.
Voor dit soort vragen kan je ook terecht bij de shop zelf. We zijn geen Dick Best support forum.
Slotje.