Hier ook problemen gehad in de nieuwe situatie. Via mail iets besteld buiten het normale assortiment (ze gaven zelf aan dat dat geen punt was). Netjes vooruitbetaald, waar ik me wat bij kon indenken omdat ze het voor me gingen bestellen.
Ik hoorde helaas nooit meer wat van ze, dus op een gegeven moment gevraagd hoe lang het nog duurde.
Ze konden er niks van in de computer terugvinden (misschien omdat het alleen via mail gegaan was?)
Later hebben ze aan 'de collega die dat had behandeld' nagevraagd hoe het zat, en dat was volgens hem wel naar mij verstuurd. Goed geheugen??
Ze gaven de TNT post mooi de schuld en verwezen naar het zinnetje op hun homepage (nooit gezien, want ik bestelde via email, daarbij is het absoluut niet rechtsgeldig).
Maar dus niks gekregen, en ik mocht mooi voor de 2e keer weer gaan betalen. Wat heen en weer gemaild over korting, en uiteindelijk minder betaald, maar het was nog steeds een extra bedrag wat ik erbij moest overmaken.
Mailverkeer gaat erg traag en moeizaam, en ook werd er nooit meer gereageerd op mijn email dat TNT eigenlijk altijd goed bezorgt, OF dat het retour afzender gaat, maar dat ze de 2e poging voor de zekerheid naar mijn werk konden sturen, omdat dat bij een bedrijfsadres misschien vaker goed gaat.
Na een poos kwam het ineens alsnog op m'n HUIS-adres aan. WEKEN na m'n eerste bestelling dus (en het had redelijk haast...)
Ik heb dit alles nooit zo geopenbaard, maar nu ik dit allemaal zo lees hier, kun je wel concluderen: dick best is dick best niet meer...