Zou dat werkelijk serieus bedoeld zijn ??? Dan is het niet om te lachen, maar om te huilen.

Heb ooit eens een patiënt gezien, die onder een zinken 'deken' sliep vanwege de straling van de bovenburen....

Wat betreft die knoop: Zouden ferriet beads niet beter functioneren ? Hoewel, een tik op zo'n ding laat hem barsten :D

Ook belangrijk, de stekker moet op de goede manier in het stopcontact en die is nog sterker, als je hem er uit trekt moet je even de stekker aanraken, anders blijft het apparaat rest energie uitstralen ! Blijkbaar kun je die "rest energie" blijkbaar in een keer opnemen door aanraking. Dat lijkt me net zoiets als, alcohol is schadelijk, giet uw fles leeg maar ook het laatste restje, dus als er nog wat in de fles zit kunt u dat beter opdrinken.

Even dacht ik, leuk een meetapparaat wat ik nog niet heb of ken, blijkt het een wichelroede te zijn.

Apparaten hebben blijkbaar ook een sterke omhoog stralend vertikaal energieveld. Hmmm, vreemd, als het voedingsboard van je TV nu verticaal is opgehangen ?

Ik baal hier wel van, ik kan hier niks over vinden in mijn boeken, die kunnen dus blijkbaar in de kliko. Tenslotte is mevrouw Ervaringsdeskundige , communiceert met natuurwezens ( kabouters, elfen ? ), hanteert voodoo apparatuur dus die zal het wel weten.

Toch zou ik een wichelroede aanschaffen/maken als ik jou was. Hoeft niet veel te kosten ;-) . Groeien er hazelaars in je tuin of in de omgeving ? Het is echt een leemte in je verzameling. Ook curiosa mogen daar bij. :D

Dat verhaal over die biovormen is ook leuk :D
http://www.elektrostress.org/MAPelektrostress.illustraties/image002.jpg

Ik vind die zespuntige ster overigens wel bedenkelijk.

Ik heb ooit eens iemand met een biostabiel (En plannen er nog een aan te schaffen, en die dingen zijn duur) een magneet uit een harddisk gegeven. Stukken goedkoper (gratis) en stukken sterker. Werkt net zo goed danwel beter dan die biostabiel tegen aardstralen (Althans, geen klachten over gehoord dat het niet zo zou zijn).

Toch is dit wel erg. Mensen gaan erin geloven en maken zich onnodig bezorgd. Stress levert in tegenstelling tot een stoffige kWh meter wel degelijk nadelige gezondsheidseffecten op...
(Om nog te zwijgen over allerlei spullen die ze zich laten aansmeren...)

Ik ken iemand (ander iemand) die DECT telefoon vermijd (straling!) en in plaats daarvan mobiel belt...

Ik zie hier niet hwet verband tussen de zespuntige ster en de Duitse swastika.
Er staan wel Keltische symbolen in de tabel, maar geen swastika

Vond ooit, bij zoeken naar SA info, een site die ook dit soort onzin bracht maar veel linker, die man deed alsof hij en " ongelovige " was, maar ondertussen wakkerde hij het vuurtje aan. Om aan te tonen hoe gevaarlijk en sterk de umts straling was ( daar ging het over) had hij een SA op zijn buro gezet en en foto gemaakt. Alleen was hij zo stom om niet alleen de crt te fotograferen maar ook de knoppenwinkel. Het "enorm sterke" umts veld waar we naar zaten te kijken liep volgens de knoppen en display van grofweg 80 tot 110 MHz ;-)
Zo lust ik er wel meer.

Tidak, ik denk dat ik dan maar een door natuurwezens gefabriceerde micro-bioresonante differentieel wichelroede van diagonaal gepolarieerd unobtanium bestel. Dat schijnt wel de top op dit gebied te zijn.

Op 22 december 2011 00:14:30 schreef fred101:
... Tidak, ik denk dat ik dan maar een door natuurwezens gefabriceerde micro-bioresonante differentieel wichelroede van diagonaal gepolarieerd unobtanium bestel. Dat schijnt wel de top op dit gebied te zijn.

Wow... Geeft dat ding vanzelf licht, en voelt het ook warm aan?
Dan meet hij inderdaad een forse straling... >:)

Zijn eigen straling wel te verstaan... :D

Neovo.

Haha wat een schitterende website! Na het lezen van de eerste zin was het al een en al glimlach hier. Maar na het lezen van dit was het even teveel!

TIP: Als u een bed koopt neem dan, om storende straling te voorkomen, een bed met een houten ombouw in plaats van een ombouw van kunststof of metaal. Of laat de ombouw weg. Schaf een lattenbodem van echt hout aan in plaats van een metalen spiraal.
TIP: Vervang een metalen boekenkast door een kast van hout.

Of deze dan:
Tip: Vervang een dergelijke wekker(radio) daarom door een “ouderwets” exemplaar of door een digitaal apparaat met groene cijfers. Deze zijn veiliger.

Ik heb al jaren een wekker met rood display. Echter is de lichtintensiteit van dit apparaat met de jaren afgenomen. Oh nee nu heb ik al die straling door de jaren heen geabsorbeerd!

Goed om af te sluiten
In een afgeschermd huis zal de straling van deze apparatuur namelijk voor een groot deel worden teruggekaatst door het afschermings materiaal en een opeenhoping van storende energieën in uw huis veroorzaken. Een eenvoudige elektrosmog detector zal dit duidelijk aantonen.

Dat wil dus zeggen dat de energie binnenshuis tot in het oneindige wordt heen en weer gekaatst tussen de muren. Daar lig je dan met je staaldraad pyjama in je bedje onder je klamboe geweven van metaaldraad tussen de muren waarbinnen de straling rondzingt. Met deze straling kan je een 60W peertje laten branden. Zo komen we weer bij het verhaal van Niburu uit :)

Misschien kan deze mevrouw ons een mooie lezing geven op de beurs in Rosmalen. Komt dat zien mensen! Komt dat zien mensen!

Wow mooie helmen waar kan je die kopen? >:-)

maar wel 1 goed advies op die site:

vermijd homeplug zooi.

zullen de zendamateurs blij mee zijn

Misschien staat hij er ook al...

http://markweghorst.com/wp-content/uploads/2011/09/cartoon-communicatie.gif

Nu komt het ergste, mijn moeder gelooft in dit soort onzin, wij hebben een speciale telefoon en geen wi-fi router(denkt ze). nu is het zo, dat ik naar de homepage van die router gegaan ben en die aangezet heb, dus we hebben gewoon wi-fi. maarja, het is ook van het type die het bestaan van de 4 dimensies negeren, en denkt dat tijd en ruimte niet bestaat. ik kan er alleen maar om lachen :)

je eigen wifi uitschakelen heeft eigenlijk amper zin meer, je hebt eigenlijk nog altijd het netwerk van de rest van de straat in je huis.

daarom juist. daarom vind ik het zo grappig!

Ze spreken elkaar ook tegen. Onder kopje "niet doen" staat:

Een draadloze hoofdtelefoon op muziekinstallatie aansluiten (infrarood=OK)

Maar hoge frequenties worden door het lichaam geobsorbeerd, en zijn, volgens hun eigen definitie, schadelijker dan lage.

Zo'n site lokt altijd een schaterlach uit, maar eigenlijk is het gewoon erg dat mensen, niet gehinderd door enige kennis, dit soort troep voor waarheid aannemen.

hierdoor moest ik ook echt ernstig lachen:

Uzelf beschermen:
Draag zoveel mogelijk kleding van natuurlijk materiaal: wol, katoen, linnen, zijde, ramie, modal.
Ga veel naar buiten, naar park, bos, zee. Ook het liefdevol omgaan met uw planten in tuin of balkon werkt energetisch in positieve zin op u terug.
Dek ’s nachts uw hoofd af met een zijden of katoenen shawl of muts.
Gebruik biovormen om uzelf in een zo goed mogelijke conditie te houden: zie bij “Links & Literatuur” onder: “biovormen”.
Positieve gedachten, gebed en meditatie verhogen uw algehele weerstand.

ik weet niet hoor, maar natuurlijk materiaal houdt voor geen ene... straling tegen.

ik heb die alan hall waarin ze het over het artikel 'voorkomen' hebben eens gegoogled: schijnt het een bioloog te zijn. http://www.mskcc.org/research/lab/alan-hall
is dit niet verboden?

[Bericht gewijzigd door Murmeltier op (12%)]

Er is geen wet die zegt dat biologen verstand moeten hebben van natuurkunde, maar opzich zet je je als wetenschapper wel te kijk met zulke uitlatingen.

Over natuurkunde gesproken: veldsterkte neemt af met het kwadraat van de afstand, dus opzich is een antenne naast je hoofd wel schadelijker dan eentje bij de buren. Helemaal van de pot gerukt zijn die redeneringen dus niet.

Monteurs van antenneinstallaties kunnen ook wel degelijk onvruchtbaar worden of beroepsziektes ontwikkelen, maar mensen die in de buurt van een antenne wonen niet.

Maar alles is relatief. Als schadelijk een kans van 1:10^7 is en schadelijker een kans van 1:10^5 dan valt het allemaal nog best mee.

P.S. Naar buiten gaan en lief doen tegen planten is natuurlijk prima, maar niet echt om een natuurkundige reden.

en dan heb je ook nog zulke sites die beweren dat alles een complot is... http://xandernieuws.punt.nl/?id=648085&r=1&tbl_archief=&
voor mij zegt het al genoeg dat ze tungsten gebruiken ipv wolfraam.

Slechte vertalingen zijn een teken van niet begrijpen van wat je schrijft, en dat is weer een teken van niet kritisch overnemen van willekeurige bronnen. Opzich zit daar wel eens wat echt nieuws tussen, dat dan ook interessant is omdat andere bronnen het niet opgepakt hebben, maar je kan er alvast vanuit gaan dat er ook grote onzin bijzit, waaronder ook dingen die goed zijn voor de befaamde CO-schaterlach :D.

Op 22 december 2011 15:44:02 schreef maartenbakker:
Maar alles is relatief. Als schadelijk een kans van 1:10^7 is en schadelijker een kans van 1:10^5 dan valt het allemaal nog best mee.

Als de kans is "dood gaan", als het "per jaar" is en het is van toepassing op heel nederland, dan hebben we het in het laatste geval dus ruim 100 doden per jaar. OK, dat is 10x minder dan verkeersdoden, maar toch wel iets waar we van zeggen: "doe maar niet".

Stel dat het 130 rijden op de snelwegen zo'n kans met zich meebracht: 10^-5 per jaar per burger... Dan vinden we toch dat het niet moet gebeuren? En toch vind men 1:10^5 kans om te overlijden per jaar erg acceptabel. Op grotere schaal is dat het niet meer. (ik doe een sport waarbij ongeveer 10^-3 kans op overlijden per jaar is!!!! Ooops...)

Maar goed.... Serieuze onderwerpen. Terug ontopic naar grappige dingen? Ik kan niet lachen om de sukkels die allerlei rare dingen geloven. Ik vind het triest. Ik wordt er droevig van.

Ik dacht aan kans op ziekte. Een dergelijke overlijdenskans ligt echter ook nog wel binnen een orde van grootte waar je je iets bij voor kunt stellen.

Maar inderdaad, terug naar grappiger zaken.

@ rew,
ik denk dat sites waarop geadviseerd word om je kWh meter af te stoffen en geen spaarlampen te gebruiken wel goed genoeg zijn voor in dit topic, alsmede van die idioten die denken dat alles een complot is. voor mensen die hierover meer willen lachen: zoek maar is Chemtrailen op.

Het pikante is dat dezelfde categorie mensen 100 - 150 jaar geleden fervente voorstanders waren van 'hoogftekent therapie' (i.c. behandeling met Geissler-buizen, gevoed door Rhumkorff spoelen) en dat het gebruik van isotopen ter bevordering van de gezondheid hoogtij vierde.
Zelfs nu nog zijn er thermen, waar 'gezondheid geput wordt uit (licht)radioactief water. Ik dacht onder andere Luso in Portugal.
In Zwitserland is nog een producent van hoogfrekwente therapeutische apparaten.