Lichtmis 2009, Electronicabeurs, 26 Sept

leime

Golden Member

Ik ben er met een beetje mazzel ook weer bij (nouja, 2de keer) misschien idd leuk om op een tijdstip af te spreken of naambordjes te maken. Zie ik jullie ook eens in het echt.

leime

Henry S.

Moderator

Op 9 september 2009 15:41:32 schreef Tidak Ada:
Attentie Beursgangers

Het KRUIDVAT heeft goedkope treintickets voor heel Nederland

Één dag onbeperkt reizen voor € 12,49!!

/edit:
Dat geeft de mogelijheid om van ver te komen

De trein stopt in Meppel dus plan je trein/bustijden.

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

Op 14 september 2009 20:45:23 schreef Henry S.:
De trein stopt in Meppel dus plan je trein/bustijden.

Niet alle treinen...
Om het uur!
Alleen de stoptrein vanuit Zwolle richting Hoogeveen->Groningen of Heerenveen->Leeuarden.

Ik moet hier weer vaker komen... Wat kun je zo'n forum als deze gaan missen. :-)
Henry S.

Moderator

Volgens OV9292.nl stoppen IC's van/naar Groningen en Leeuwarden ook in Meppel. Was vroeger niet het geval. En dan was het nog elk uur.

[Bericht gewijzigd door Henry S. op dinsdag 15 september 2009 20:00:37 (14%)

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.
Tidak Ada

Golden Member

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

Op 15 september 2009 20:00:03 schreef Henry S.:
Volgens OV9292.nl stoppen IC's van/naar Groningen en Leeuwarden ook in Meppel. Was vroeger niet het geval. En dan was het nog elk uur.

Ah...
Ik reis niet zo vaak meer.
Hebben ze hun zin. :)

Ik moet hier weer vaker komen... Wat kun je zo'n forum als deze gaan missen. :-)

Ik ga ook maar eens kijken, is voor mij (in vergelijking met rosmalen) om de hoek.

Shiptronic

Overleden

Op 16 september 2009 17:08:37 schreef Marcel85:
Ik ga ook maar eens kijken, is voor mij (in vergelijking met rosmalen) om de hoek.

welke hoek >:)

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.

Gaan er nog meer heen uit NO-Friesland?
Kunnen we misschien wel samen die kant op.

Fordman

Gaan er nogmeer vanuit NH, zegmaar Alkmaar?

ik zal kijken of ik ook kan. lijkt me leuk om de mensen van hier eens egt te ontmoeten.

wie gaan er vaan uit de kop van noord-Holland.

Edit: ja ik als ik vrij ben jelmerjan :)

[Bericht gewijzigd door Tinus016 op woensdag 16 september 2009 21:38:16 (14%)

www.tinuselectronics.nl Because DIY Electronics Matters!!!!

ik denk dat ik er ook wel even een ga aleen kost het nog intree en van hoellaat tot hoellaat is het eigenlijk

grt patrick

Hugo Welther

Moderator

Entree: een goed humeur
Tijden: van 9.00 tot 16.30 meen ik.

Het enige dat tussen jou en je doel staat is alles wat jij jezelf verteld dat je het niet kan.

op de site staat:

Informatie openbaar vervoer

Wij zijn ook bereikbaar met het openbaar vervoer vanuit Zwolle en Meppel met de busdienst. Vanuit Zwolle NS-station, vanuit Meppel NS-station. In beide gevallen uitstappen bij Busstation Lichtmis. Reistijd ongeveer 25 minuten. Het Landelijke Informatienummer voor alle vormen van openbaar vervoer in Nederland is 0900-9292.

ik probeer vanaf hoogezand via zuidlaren>hoogeveen daar te geraken. Alleen nog even een auto regelen.

Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough

Ik probeer ook te komen. Heb er nu al zin in :)

Tidak Ada

Golden Member

Ik ga deze keer op zaterdag 27 sept naar La Louvère (B). Leuke beurs en ik ontmoet daar een kennis.
Lichtmis op zondag 28 sept. wordt dan te ver.

3 oktober: Helmond met een Kruidvatkaartje :)

[Bericht gewijzigd door Tidak Ada op woensdag 16 september 2009 22:38:10 (14%)

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

Op 16 september 2009 21:06:53 schreef varkentjes-mix:
ik denk dat ik er ook wel even een ga aleen kost het nog intree en van hoellaat tot hoellaat is het eigenlijk

grt patrick

Entree is gratis, het kost je wel een euro om te mogen parkeren op het weiland ertegenover.

Resistance is futile (If < 1 Ohm)
Hugo Welther

Moderator

Op 16 september 2009 22:36:58 schreef Tidak Ada:
Ik ga deze keer op zaterdag 27 sept naar La Louvère (B). Leuke beurs en ik ontmoet daar een kennis.
Lichtmis op zondag 28 sept. wordt dan te ver.

3 oktober: Helmond met een Kruidvatkaartje :)

Welke kalender gebruik jij? Die van 1999?

Het enige dat tussen jou en je doel staat is alles wat jij jezelf verteld dat je het niet kan.

Op 16 september 2009 22:36:58 schreef Tidak Ada:
Ik ga deze keer op zaterdag 27 sept naar ........

Ohh, dus de lichtmis is op vrijdag? 26 September?? ;) Dan kan ik niet :(

[Edit] Hugo was me net voor ..

"Ben nog een N00B, maar dat is al aan het veranderen ;)
Tidak Ada

Golden Member

Oeps,
Natuurlijk La Louvière is op zondag en Lichtmis niet op 28, maar op 26.....

Dit is mijn kalender http://www.rbo.be/Termine/terminkal.htm, maar daar heb je niks aan als je je eigen geheugen gebruikt. Stack overflow, denk ik....

:o

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - &#8224;

Voordat er nu vergissingen gaan ontstaan en mensen op een verkeerde dag komen:

Radiomarkt/Elektronicabeurs Lichtmis is op ZATERDAG 26 SEPTEMBER 2009.
(Dicht bij Zwolle).

Ohm sweet Ohm | www.picbasic.nl
Tidak Ada

Golden Member

Nogmaals sorry voor de commotie door mijn vergising en Frits,

Bedankt voor de rode letters, die zijn correct!

Ik zou het erg vervelend vinden als er mensen voor niets naar de Lichtmis gingen door mijn schuld.

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - &#8224;

Ik ben dit jaar ook weer van de partij . Samen met mijn vader ( voor wie dit de eerste radio beurs wordt ) gaan we die kant deze keer bijtijds op .

Ik ben nog op zoek naar een frequentiecounter en een LC-meter .
Nog steeds tevreden met de oscilloscoop uit Beetsterzwaag , dus op naar de volgende uitbreiding van de shack .

Verder zijn wat dikke varco`s welkom om een goede antennetuner te maken .

Daarnaast kom je altijd wel wat dingen tegen die je " altijd " nodig bent . Dus we gaan er vanuit dat het weer een geslaagde en vooral gezellige beurs wordt .

Radioortje

PA3EY-- Mass is a physical interpretation of energie