het grote interessante aanbiedingen topic deel2

Dit topic is gesloten

Ach vdebeke dan doe je er toch een cursus chinees erbij van het geld wat je uitspaart. :p

Niet storen a.u.b ben al gestoord genoeg!

Heeft dat ding nou ook een soort SA aan boord? Tot hoeveel MHz?

Sine

Moderator

de bandbreedte van het ding is 50MHz, dus je fmbugje doorfluiten zal niet lukken.

Jammer, anders had ik dat ding wel willen hebben. SA's zijn zo duur :(

Interessant.. Als DX deze lijn nou eens doorzet :D

If you want to succeed, double your failure rate.

ik heb ze al gemaild met de vraag wanneer het 100Mhz model komt, als iedereen dat nu doet...

It's the rule that you live by and die for It's the one thing you can't deny Even though you don't know what the price is. It is justified.

Ze hebben ook een request-formulier geloof ik, die kun je beter gebruiken (zo is ook deze erop gekomen las ik).

If you want to succeed, double your failure rate.

Zelf heb ik ook al eens een request gedaan. Je kan zelfs even een richt prijs meegeven :-) Zelf had ik wat onderzoek gedaan naar wat ik graag wou hebben via Ebay, marktplaats, enz. Toen een richtprijs meegegeven en daar zijn ze behoorlijk dicht in de buurt gekomen.

je hebt rigol scopen van 50MHz en van 100MHz, toch is de samplerate hetzelfde? Waar zit het verschil hem dan? snellere componenten?

Eerst waren het atomen, dan waren het protonen, neutronen, elektronen, nog later waren het quarks en nu blijken het snaren te zijn...
Tidak Ada

Golden Member

Het kan natuurljk zijn dat, zoals bij de oude analoge sampling scopes, alleen periodieke signalen weergegeven kunnen worden. Een naaldje, dat af en toe verschijnt, mis je dan. Laat staan een eenmalig verschijnsel......

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

Op 5 november 2009 22:00:58 schreef Sine:
...
Als ik mag zeuren over een puntje is het dat er een ventilator in zit, ik heb een hekel aan dingen die herrie maken.

De fan zit zo te zien rechtstreeks aangesloten op een 7805, dus je zou hier een temperatuur regeling kunnen tussen zetten.

Op 5 november 2009 22:08:53 schreef daandc:
Ach vdebeke dan doe je er toch een cursus chinees erbij van het geld wat je uitspaart. :p

Zo klopt het :p.
pff het zal zo ook al genoeg zoeken zijn. Laat staan alles in het chinees :s. Met de scoops van het merk Tektronix moest ik ook altijd goed zoeken voor bepaalde functies terug te vinden. Maar het gebrek aan tijd om er deftig mee te leren werken was het grootste probleem.

Het besluit is zo goed als genomen, ik ga er me ook één aanschaffen. Ze zien er wel speelser uit tov de voorgangers.

[Bericht gewijzigd door vdbeke op vrijdag 6 november 2009 17:57:43 (25%)

ik vind die rigol scope ook wel interessant. Ik vraag me alleen af hoe het zit met goederen invoeren, moet je dan niet invoer kosten o.i.d. betalen ?

Tevens lukt het me ook niet een andere manier dan 'free' , dus met EMS te selecteren op dealextreme.com . Ik betaal liever iets meer en dat ik dan weet dat de zending verzekerd is.

DX is m.i. een betrouwbare club. 30 zendingen prima aangekomen (2x probleemen, die prima opgelost zijn).

Rigol scopes zijn m.i. prima scopes.

Als je iets bij een NL leverancier koopt, dan telt die er 19% BTW bij op voordat ie met jou afrekent. Als jij iets in het buitenland koopt moet je dat ook betalen. Alleen dan gebeurt het bij binnenkomst in NL. De douane heeft een regeling dat onder de 22 euro totale waarde ze niet moeilijk doen. Maar eigenlijk moet je dat altijd betalen.

Een scope die door DX uit china wordt gestuurd, mag je op rekenen dat daar dus nog 19% BTW bij komt. Daar komt dan nog bij dat TNT 17 euro inklaringskosten rekent. (Ik moet voor een pakketje 17 euro inklaringskosten + 6.98 BTW betalen).

Over de bandbreedte: De Rigol scopes hebben allemaal een sampling rate van "veel-te-veel". De beperking zit hem in de analoge voorversterkers. Die bepalen de bandbreedte. Dat de electronica daarachter sneller kan sampelen is mooi meegenomen, maar officieel heb je er niet veel aan.

In de praktijk is het nog niet zo raar. Als je echt op het snelst zit te kijken, zal je echt wel IETS zien van bijvoorbeeld een 5ns spijkertje (voor de 50MHz voorversterker te snel!)

four NANDS do make a NOR . Kijk ook eens in onze shop: http://www.bitwizard.nl/shop/

Op 6 november 2009 21:08:10 schreef siebo:
ik vind die rigol scope ook wel interessant. Ik vraag me alleen af hoe het zit met goederen invoeren, moet je dan niet invoer kosten o.i.d. betalen ?

Tevens lukt het me ook niet een andere manier dan 'free' , dus met EMS te selecteren op dealextreme.com . Ik betaal liever iets meer en dat ik dan weet dat de zending verzekerd is.

Ik ga ervan uit dat ik een 25-30% extra moet bijbetalen aan invoerrechten, btw en valuta omrekening. Hier op het forum is er ook al over gesproken, zoek maar eens op "rigol".

EMS kan ik ook niet kiezen, selecteren wel maar het eindbedrag blijft hetzelfde :s. Over een verzekerde zending kan ik niet veel terug vinden, wel over een snellere en veiligere verzending.

quote van op DX:
...
Now we advise the customers who is going to purchase this item to upgrade your order with EMS shipment, this can let you receive your item faster and safer as this item is a costly product.
...

edit: blijkbaar wordt dit automatisch door DX zelf gedaan voor bestellingen met een hogere waarde, klik.

zie is deze aanbieding. Mooi koopje voor dat geld...

[mod edit] Link verwijderd. Voortaan in vraag en aanbod!

[Bericht gewijzigd door Hugo Welther op woensdag 18 november 2009 14:50:50 (70%)

Ehm, dat is een veiling die nog open is en waar je op kunt bieden. Reken maar niet dat die 0,01 euro blijft hoor.

If you want to succeed, double your failure rate.
Hugo Welther

Moderator

@RGBFreak als je wilt wijzen op jouw eigen aanbiedingen via eBay doe dat dan via Vraag en Aanbod. Niet via een post in een topic.

Het enige dat tussen jou en je doel staat is alles wat jij jezelf verteld dat je het niet kan.

Oei sorry, ik dacht dat hij op "nu kopen" stond. Inderdaad de veiling is nog open. Tzal wel duurder worden.

[Bericht gewijzigd door Henry S. op vrijdag 20 november 2009 16:39:13 (53%)

Desalniettemin bedankt voor het feit dat je speciaal voor deze tip je op CO hebt geregistreerd.

If you want to succeed, double your failure rate.

Ja zo lijk inderdaad nog wel verdachter. Maar ik zit hier toch al een tijdje op hoor. Ik had me nu geregistreerd om deze aanbieding te vermelden. Ik dacht dus echt dat er "nu kopen" stond. mijn excuses...

[Bericht gewijzigd door Henry S. op vrijdag 20 november 2009 16:39:26 (33%)

Okee, als het niet jouw advertentie is dan blaas ik wat hoog van de toren, sorry.

Maar 0,01 euro voor een meter RGB-strip is natuurlijk nooit een 'nu kopen' prijs he...

If you want to succeed, double your failure rate.

was het maar waar, die wil ik wel :)

Waar rook is, is Roel. 5e jaars EE student @TU delft met een uit de hand gelopen buizenhobby!

Home Hengelsport groothandel Ultimate International B.V. (1) te Boxmeer

1494-3399 Diversen

1 partij 'Sealake' oplaadbare Accu's, FM640A, 6V4Ah/20HR, ca. 105 stuks

staat 50 euro ingezet

http://bva-auctions.com/auction/lot/1494/796438

Tidak Ada

Golden Member

Ter aanvulling:

  • Het minimumbedrag is nog niet behaald.
  • Bedragen zijn exclusief BTW en veilingkosten
Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

die is nog niet eens open. dan nog 5 dagen wachten voor het laatste bod. houd ook rekening met de kosten die re nog overheen komen. zo'n 35% meen ik. 19% btw + 15% veilingskosten

Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough

Dit topic is gesloten