Rosmalen 2010

Shiptronic

Overleden

Op 20 februari 2010 15:05:31 schreef MAH:
[...]
Mag ik vast een optie nemen voor de rokerscoupe?
Ik zal in ieder geval naar Rosmalen gaan, hoe-wat-wanneer weet ik nog niet precies.

Is prima , nog 2 te gaan

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.

Jaaa ik ben ook weer van de partij. Wie wil kan meerijden, er zijn 2 plekken vrij.
Ik vertrek vanuit Zaandam.

Ik neem op kleine schaal reparaties van buizen-elektronica aan voor een heel aardig uurtarief. Interesse? Mail me!
chuckie

Honourable Member

Ik heb de bescheiden van stichting Brac binnengekregen en we staan weer op de bovenring.
Te weten op plaatsen D35,D36 en D37.
Dat is als je de grote trap opkomt naar links en dan de hoek om naar rechts aan het einde.

Ervaring is de naam voor de som der fouten die we gemaakt hebben--Oscar Wilde

ik heb inmiddels met Tinus016 besloten, om op de beurs de verkop af te handelen. ik had een tijdje wat T'L-buizen te koop staan, maar die zijn breekbaar dus ruilen we waarschijnlijk bij de CO stand.

het is mijn eerste keer daar, is het toevallig mogelijk om als particulier( dus niet-standhouder) spullen te verkopen?

Waar rook is, is Roel. 5e jaars EE student @TU delft met een uit de hand gelopen buizenhobby!
klein is fijn

Moderator

Op 27 februari 2010 14:43:37 schreef TechnOoB12:
het is mijn eerste keer daar, is het toevallig mogelijk om als particulier( dus niet-standhouder) spullen te verkopen?

Je kan niet ergens je kleedje neergooien om dingen te verkopen, het is geen vrijmarkt.

help

Golden Member

gewoon je spullen aan CO doneren .. deze verkopen het dan .. en krijgen de opbrengst :-)

Sine

Moderator

Op 27 februari 2010 14:40:20 schreef chuckie:
Ik heb de bescheiden van stichting Brac binnengekregen en we staan weer op de bovenring.

Kijk kijk ... dat is mooi :)

Op 27 februari 2010 14:40:20 schreef chuckie:
Ik heb de bescheiden van stichting Brac binnengekregen en we staan weer op de bovenring.
Te weten op plaatsen D35,D36 en D37.
Dat is als je de grote trap opkomt naar links en dan de hoek om naar rechts aan het einde.

mooi! alleen wel een beetje op een uithoek dus. Nuja, heeft ook niemand last van de opstopping voor de stand.

edit: na het bekijken van het overzichtje:wel vrij dicht bij de ingang. Dat is wel mooi maar nu kunnen we de knipperinstallatie niet tegen de rand van het balkon aanzetten.

[Bericht gewijzigd door MAH op zaterdag 27 februari 2010 21:26:52 (17%)

Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough
Shiptronic

Overleden

Op 27 februari 2010 14:40:20 schreef chuckie:
Ik heb de bescheiden van stichting Brac binnengekregen en we staan weer op de bovenring.
Te weten op plaatsen D35,D36 en D37.
Dat is als je de grote trap opkomt naar links en dan de hoek om naar rechts aan het einde.

omdat een plaatje meer zegt dan voorgaande woorden :)

plattegrond : http://www.radiovlooienmarkt.nl/images/stories/rvm2010b.pdf

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.

Bij de trap dus. Is geen uithoek hoor, wel gunstig ... :-)

ik ga deze keer er ook maar is heen ... ben er nog nooit geweest :P dus ben benieuwt :).

Ik ga met tolunay en ik vertrek vanuit Aalten (Gelderland/Achterhoek) :P

DIPLOMA: asistent monteur nivo 1, monteur consumenten elektronica nivo 2. CERTIFICAAT: witgoed monteur, vca, rijbewijs B/AM......en zwemdiploma A, mijn eerste gerepareerde apparaat was snaartje vervangen in onze cassette speler toen ik 9 jaar was. :)

Op 27 februari 2010 21:49:35 schreef Techno Turk:
ik ga deze keer er ook maar is heen ... ben er nog nooit geweest :P dus ben benieuwt :).

Ik ga met tolunay en ik vertrek vanuit Aalten (Gelderland/Achterhoek) :P

Buzzer komt ook met ons mee. Dit wordt mijn 3de keer dat ik de beurs bezoek. Kijken hoe het deze jaar wordt. ik wil wel KIF bouwpakketjes kopen deze keer. :P

Op 27 februari 2010 14:43:37 schreef TechnOoB12:
ik heb inmiddels met Tinus016 besloten, om op de beurs de verkop af te handelen. ik had een tijdje wat T'L-buizen te koop staan, maar die zijn breekbaar dus ruilen we waarschijnlijk bij de CO stand.

het is mijn eerste keer daar, is het toevallig mogelijk om als particulier( dus niet-standhouder) spullen te verkopen?

Als je je naam op kan spelden dan vind ik je wel en lopen we samen even naar je auto en handelen het daar af :)

www.tinuselectronics.nl Because DIY Electronics Matters!!!!

Op 27 februari 2010 14:43:37 schreef TechnOoB12:
het is mijn eerste keer daar, is het toevallig mogelijk om als particulier( dus niet-standhouder) spullen te verkopen?

rosmalen 2010 sale & trade;)

ok, dat is echt stom.
ik heb daar namelijk al eens gepost:P

@tinus; lijkt mij prima.
ik heb alleen geen auto, ben nog geen 18. eerder 15.

[Bericht gewijzigd door The Engineer op zondag 28 februari 2010 13:19:44 (41%)

Waar rook is, is Roel. 5e jaars EE student @TU delft met een uit de hand gelopen buizenhobby!

Op 27 februari 2010 22:00:04 schreef tinus016:
Als je je naam op kan spelden dan vind ik je wel en lopen we samen even naar je auto en handelen het daar af :)

"Ik draag een rode roos". Net als in de film :-) Wel eens aan een mobiele telefoon gedacht? Gratis tip.

"We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them" - Albert Einstein

Op 28 februari 2010 13:18:46 schreef TechnOoB12:
ok, dat is echt stom.
ik heb daar namelijk al eens gepost:P

Whoops los over gekeken:+
Eigenlijk weinig aanbieden in vergelijking met verleden jaar.

Henry S.

Moderator

Op 27 februari 2010 21:20:52 schreef Rd12tf:
Bij de trap dus. Is geen uithoek hoor, wel gunstig ... :-)

Wel een nooduitgang in de buurt om rekening mee te houden, maar als het goed is dan hebben ze dat allemaal afgezet met linten.

Op 28 februari 2010 13:18:46 schreef TechnOoB12:
ok, dat is echt stom.
ik heb daar namelijk al eens gepost:P

@tinus; lijkt mij prima.
ik heb alleen geen auto, ben nog geen 18. eerder 15.

Verder afhandelen via de email, niet nuttig om dat hier te gaan posten.

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

Op 28 februari 2010 17:44:08 schreef Henry S.:
Wel een nooduitgang in de buurt om rekening mee te houden, maar als het goed is dan hebben ze dat allemaal afgezet met linten.

Bang dat die Tesla gaat ontploffen of dat je een meute woedende Zendamateurs achter je krijgt? >:)

Henry S.

Moderator

Duh... Wat dacht je van het verplicht vrijhouden van paden...

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.
fred101

Golden Member

Kunnen we de aanhanger daar nog laten ? Dat was best handig de vorige keren.

www.pa4tim.nl, www.schneiderelectronicsrepair.nl, Reparatie van meet- en calibratie apparatuur, ook maritieme en industriele PCBs
Schimanski

Golden Member

Ik lees net op de website van Bakelaar dat hij er niet is. Als je nog spoeltjes (toko/amidon) nodig hebt even andere bron zoeken (Andy Fleischer, v. Dijken)

What, me worry? // Radiozendamateur - PA2HGJ // Stuff is the junk you keep -- Junk is the stuff you throw away // Tinkeo Ergo Sum

Ik weet niet of ie er verleden jaar stond, maar DickBest heeft ook geen standje op de beurs. (te druk) Had wel leuk geweest:)

Sine

Moderator

Op 28 februari 2010 21:03:37 schreef fred101:
Kunnen we de aanhanger daar nog laten ? Dat was best handig de vorige keren.

Die mocht vorige keer ook al niet boven blijven staan ...

als er mensen uit belgie zouden gaan ik vertrek uit halle (brussel).
naar daar gaan is geen probleem, terugkomen zal je ander vervoer moeten zoeken (ik maak een tussenstop bij de vriendin.

2 plaatsen vrij