Rosmalen 2010

@mans: zet in ieder geval je forum-naam erop, die call zegt niet iedereen wat (mij iig niet). Die Alfred E. Neuman is wel vrij herkenbaar natuurlijk :)

If you want to succeed, double your failure rate.
fred101

Golden Member

Die call zegt alles. Die letters staan voor Hele Grote Jongen.

www.pa4tim.nl, www.schneiderelectronicsrepair.nl, Reparatie van meet- en calibratie apparatuur, ook maritieme en industriele PCBs

Rosmalen! Gezellig, ik kom ook weer.

Dit jaar met een splinternieuwe VW bus, waar potentieel gezien veeel in kan.

2 jaar geleden voor t laatst geweest, toen de CO stand gemist, nu even gericht op zoek.

Ik kan de broodjes rookworst al bijna weer ruiken:)

Tot zaterdag!

Bier zonder alcohol is als een beha aan een waslijn: het beste is er uit!

Is er een SMD-oven aanwezig waarin meegebrachte snacks bereid kunnen worden?

If you want to succeed, double your failure rate.

Wanneer je ook een generatortje of een heel stevige accu meeneemt is het mogelijk. De stroomvoorziening is niet erg ruim, een koffiezetapparaat kan al problemen geven. In principe heb je enkele ampères beschikbaar per stand maar vorigjaar zaten we op een 16A groep.

Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough

Ook dit jaar gaat de camera mee, dus dat is mijn persoonlijke 'badge' ;)

zonder prutsen kom je nergens!
Henry S.

Moderator

Op 10 maart 2010 21:23:13 schreef luckyboy:
Ik heb een paar dagen geleden naar Chuckie een mail verzonden, maar nog geen antwoord.

Neem maar mee, dat neemt niet zoveel ruimte in beslag (hoop ik :P), ik vecht het wel uit met chuckie (hoe weet ik nog niet, volgens mij is hij twee keer zo zwaar).

Op 11 maart 2010 01:09:36 schreef maartenbakker:
Is het een idee om op de CO-stand voorgedrukte badges zonder naam neer te leggen, met een merkstift te beschrijven?

Iets wat chuckie altijd regelt, leuk idee.

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

aaa, een badge, goed idee! niemand zal mij toch herkennen op het eerste gezicht :)

overigens, mijn donatie zal ik zelf mee moeten nemen, omdat chuckie( of zijn tomtom :P) mij huis niet konden vinden. maar zoveel weegt/is het niet.

Waar rook is, is Roel. 5e jaars EE student @TU delft met een uit de hand gelopen buizenhobby!

ik weet niet of ik wel herkent wil worden door jullie.... niets persoonlijks hoor

@jan klaassen: ik herken je wel(niet dat je daar blij mee moet zijn.

ik zal hoogst waarschijnlijk in een zwarte nike sweater/vest lopen met mijn broer er naast(daar kijk je niet snel overheen met een lengte van om en nabij de 2.10 meter).

badge; leuk idee kom er absoluut een halen dan.

niet met me uitspraken(of opmerkingen) eens mail me.K8048 guide

en? wilt er iemand mij wel herkennen? aiaiaiai ;(

Ik kom ook naar de beurs, ben er nog nooit geweest dus nu moet ik er maar aan geloven. :)

Mocht het je een bal interesseren, je mag me aanspreken. Je kunt me herkennen aan een haags accent. :P

Op m'n website staat ook een foto. En ik doe misschien een badge op.

[Bericht gewijzigd door Benadski op vrijdag 12 maart 2010 20:27:44 (18%)

Kom eens langs bij RevSpace of één van de andere spaces!

Ik kom ook wel even kijken. Heb een aardig lijstje om bij elkaar te sprokkelen :-)

Website -- Slopen is ook een kunst...
Schimanski

Golden Member

[...]Je kunt me herkennen aan een haags accent. :P

Kap, nâh.. dâh lopen wel meiâh hagenezen rond. Dan weit ik ut nog niet. ;)

What, me worry? // Radiozendamateur - PA2HGJ // Stuff is the junk you keep -- Junk is the stuff you throw away // Tinkeo Ergo Sum
Tidak Ada

Golden Member

'k zal me even voorstellen, hier is m'n pasfoto:
http://www.uploadarchief.net/files/download/schedeltje.jpg
Blijf ik toch incognito :P

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

Op 11 maart 2010 19:37:04 schreef Jan klaasen:
ik weet niet of ik wel herkent wil worden door jullie.... niets persoonlijks hoor

http://www.poppentheaterpunch.nl/afbeeldingen/Jan_Klaassen.jpg

If you want to succeed, double your failure rate.
fred101

Golden Member

Tidak, ik had je nog zo gewaarschuwd niet te lang naar die kwikdamgelijkrichters te kijken.

www.pa4tim.nl, www.schneiderelectronicsrepair.nl, Reparatie van meet- en calibratie apparatuur, ook maritieme en industriele PCBs
Sine

Moderator

Tidak valt makkelijk genoeg te lokken, we leggen gewoon wat exotisch buizen spul op de stand.

Tidak Ada

Golden Member

Dat doet Hugo al ;)

@fred:
Je bedoelt omdat mijn haar is uitgevallen?

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

ik loop op de beurs met Tolunay, Techno Turk en RoboticPro. als er nog mensen zijn die met ons mee willen lopen, meld maar.

Op 15 februari 2010 16:09:26 schreef AC/DrieC:
[...]

Wat verkoop je juist allemaal en welke stand sta je zodat ik ej snel vind :)
Groeten Dries

Sorry voor mijn late reactie... volgens mij sta ik op stand b47 (moet ik thuis even nakijken) in elk geval daar ergens in de buurt :) De sharp sensor zal 11.50 euro gaan kosten. Voor de rest van de producten kan je op mijn voorlopige prijslijst kijken.

Edit: niet stand b46, maar b47!

fred101

Golden Member

Op 12 maart 2010 10:04:04 schreef Tidak Ada:

@fred:
Je bedoelt omdat mijn haar is uitgevallen?

Nee, dat blauwe schijnsel op je, overigens goed lijkende, pasfoto :-)

www.pa4tim.nl, www.schneiderelectronicsrepair.nl, Reparatie van meet- en calibratie apparatuur, ook maritieme en industriele PCBs
GJ_

Moderator

Op 10 maart 2010 23:09:52 schreef fred101:
Ik doe mij CO classic T-shirt aan. Een echt collectors item en gezien mijn voorliefde voor klassieke dingen ook wel passend ;-)

Die classic CO shirts zijn ook dit jaar weer te koop. De restanten van vorig jaar gaan gewoon weer mee naar de beurs.

Kan je ook weer doneren aan de CO stand en meteen je status op het forum laten veranderen naar member ofzo?
Ik dacht dat da verleden jaar mogelijk was, niet gedaan wegens budgetaire redenen... :+