mensen: het is zover, heeft lang geduurd, maar site van heb 2004 is on line.

hij is HIER te vinden, als je fouten ziet, mail me even :P kan ik ze meteen aanpassen, suggesties zijn ook welkom

De link werkt niet! Wijst naar dit topic op een of andere manier.

[edit] hij doet het!!

[Bericht gewijzigd door Hugo Welther op ]

neej, das ook niet fijn, wat is het trouwens?

link aangepast

doet het nu wel

de site is van de hobby elektroica beurs

hier werk hij wel
http://www.ural.nl/heb/
Je was me net voor, denk dat je de link had al aangepast, en je bericht aan't tijpen was.

[Bericht gewijzigd door Tania_M op ]

Bij sectie waar en wanneer wordt de afbeelding onderaan (per trein) niet weergegeven

spelfout sectie bedrijven:
Hier kan ook UW bedrijfslogo staan
Muld u dan hier per e-mail aan

[Bericht gewijzigd door Miezjel op ]

Op 12 mei 2004 14:56:18 schreef Miezjel:
Bij sectie waar en wanneer wordt de afbeelding onderaan (per trein) niet weergegeven

Laten we nu niet alle foutjes in die site als forumspam hier posten. Mail dit dan ff naar HmH.

kijk dat soort foutjes

aangepast trouwens :P

Op 12 mei 2004 14:58:07 schreef Hugo Welther:
[...]
Laten we nu niet alle foutjes in die site als forumspam hier posten. Mail dit dan ff naar HmH.

sorry ff overheen gelezen t stond ook al in zijn startpost

Je kan er misschien bijzetten wat de inkom is, das altijd wel handig, verder, waarom is een tafel zo duur?
Ik denk dat als de prijs zo hoog blijft dat je dan niet veel projecten gaat hebben.

Verder wil ik je nog bedanken dat je dit wilt doen!

Ives

Ives, die prijs is alleen als je er commercieel gaat staan, dus voor verkopen, niet voor projecten, inkom = gratis. Mail wel ff voor je je project meesjouwt, alles kan, maar er is gewoon een ruimte beperking.

de kosten voor een tafel zijn zo hoog, omdat wij wel een ruimte moeten huren. hobbyisten willen we hier niet mee belasten

[Bericht gewijzigd door High met Henk op ]

ooh, sorry, ik had enkel "let op een tafel kost 50 euro voor bedrijven en 25 euro voor particulieren" gelezen |:(|:(|:(

maakt niet uit: kijk ik weet wat ik bedoel, maar blijkt dus niet duidelijk over te komen, moet ik dus nog even aanpassen :P

PS: wat is trouwens de algemene indruk?

Ik wil ook wel mijn robot Plexibot laten zien als hij werkt en af is maar daar heb ik geen tafel voor nodig (de robot is net zow duur :P)

Als ik kom natuurlijk

hmm ik heb er ff duidelijk opgezet dat projecten gratis mogen

@djjeroen: als je komt stuur tijdig een mailtje, als er teveel projecten zijn, zullen er enkele mensen hun project thuis moeten laten. Ik hoop het natuurlijk niet, want zou zonde zijn

@ remko: Bedankt :P

en het aanmeld formulier doet het ook :P :)

JEPS: Gerwin, je staat erbij, en ben er RETE blij meej

Nog veel reklame maken want google vindt het nog niet:

Google: electronicus beurs Gorinchem september 2004
Hoe komt dat ?

In de Home page staat er:
"De beurs voor de hobby electronicus"
op http://www.ural.nl/heb/aanmelden.php staat
Je bent nu aangemeld ...op de "Hobby Electronica Beurs"

Begrijp me niet verkeerd, ik wil niet kankeren !

[Bericht gewijzigd door elektron_ op ]

omdat het nog niet aangemeldt is, het is pas sinds vandaag in de lucht, eerst site dan reclame!
kun je de mensen ook wat bieden, bovendien is dit ook niet een echt nette URL, als het meezit wordt er wat aan gedaan

EDIT

het is ook eleKtronica op zijn nederlandsche

* High met Henk maakt ook foutjes, kijk en die zie ik dus niet, daarom vroeg ik: mail fouten

het is nu opgelost, stat overal met een K, kijk dat soort foutjes bedoel ik dus ook, dus je zeurt helemaal niet

klein schopje voor elektron_

je bent totaal niet lastig, alleen was het een beetje forum spam (dit eigenlijk ok, maar wil gewoon ff dat je weet dat ik er best blij meej ben dat je het meldt EN het is nu meteen duidelijk voor iedereen)

Daarom voor iedereen: dit soort fouten zijn ook fouten en mail die ff naar het mailadres op de HEB site. danz ie ik ze en pas ik zel allemaal in 1x aan, scheelt hier posts enzow. TypVouten tellen ook meej, he tmoet gewoon goed zijn. alle foutend ie je ziet mailen (als ik dus 1000 mails krijg, heb ik goed ziten slapen toen ik die site schreef :P)

goed nieuws: de site = sinds enkele dagen ook aangemeldt bij vele zoekmachines ENNE: niet onverdienstelijk

Met Google zoeken op “hobby elektronica beurs”
of
[google=""heb 2004""]

en hij is te vinden op pagina 1!

BTW heb weinig commentar gekregen: kan me niet indenken dat dit alle foutjes waren!

mschine is het slim om te zeggen wat er allemaal te zien belven valt naast de work shops

ik heb ook niks kunnen ontdekken voor de rest high met henk, dus zal wel goed zijn dan! wees blij!

mooie site trouwens!

moet ik me nog aanmelden, of zet jij mij en mijn vriend er even bij?

stefan.

Op 17 mei 2004 17:42:08 schreef Jan klaasen:
mschine is het slim om te zeggen wat er allemaal te zien belven valt naast de work shops

ik dacht dat de site toch redelijk duidelijk was: projecten en bedrijven.

ik heb trouwens inmiddels ook contact met fry hier van het forum om de teslacoil naar HEB te krijgen. Het probleem is niet dat we niet willen, ook fry wil hem wel demonstreren, maar het probleem zit hem mee erin de storingen en evt gefrituurde printplaatjes of gevaarlijke situaties.

maar idd Jan klaasen: meer projecten zijn welkom, maar heb gewoon nog niet meer gehoord,

DJJjeroen wilde evt komen met zijn plexibot, maar heb nog geen bevstiging: alles is welkom, zolang er ruimte is.

edit typvouten; 3 sec typen 5 min vouten verbeteren :(