ik wil een BC 337 kopen bij Conrad. alleen dan krijg ik 3 verschillende bestelnummers. maar geen andere specificaties of wat dan ook. welke moet ik nou hebben.
http://www.conrad.nl en dan zoeken op BC 337.
stefan.
hoi stefan als je goed kijkt zie je dat er staat:
bc337/16
bc337/25
bc337/40
als je naar de datasheet kijkt kun je zien welke je nodig hebt.
en welke heb ik dan nodig als ik hem in TO-92 wil. want daar ging het mij om. dat kan ik zogauw nog even niet ontdekken.
offtopic:
hoe kun je ACE-systems bereiken voor een prijsopgave? ik kan nergens een e-mail ontdekken.
stefan.
[Bericht gewijzigd door Stefan van I op ]
Op 17 mei 2004 20:02:15 schreef Stefan van I:
en welke heb ik dan nodig als ik hem in TO-92 wil. want daar ging het mij om. dat kan ik zogauw nog even niet ontdekken.stefan.
Ze zijn allemaal in een TO-92 behuizing, alleen de stroomversterkingsfactor is verschillend.
Op 17 mei 2004 20:06:29 schreef Stefan van I:
okee, bedankt. dan kies ik er wel een. voor prijs maakt het toch niet uit.stefan.
Welke je het beste kunt kiezen hangt van je toepassing af, meestal is dat dezelfde met de hoogste stroomversterkingsfactor. De BC337/40 dus.
ik heb nu de BC 337/25 gekozen. een soort "B" dus, dacht ik. hij is gewoon voor in de voorraad. maar kom hem wel eens tegen in een aantal schakelingen.
offtopic:
weet iemand hoe je ACE-systems kan bereiken voor een prijsopgave? kan nergens een e-mail ontdekken.
stefan.
[Bericht gewijzigd door Stefan van I op ]
Ace-systems kun je berijken op sales@ace-systems.nl . Of op Irc-net naar het kanaal #ace-systems komen. Het telefoon nummer staat op de site zelf.
bedankt, zal eens een e-mail sturen dan. en kijken wat hij rekent, en wat Conrad rekent. want ik moet namelijk een 4700 uf/63V elco hebben, en die kost €4,62 bij Conrad. dat is duur!
ik heb de weerstanden ook gezien bij ACE! lekker goedkoop!
zelfs mijn electroboer is nog goedkoper als conrad.
electroboer 10 cent
conrad 11 cent
stefan.