19roland70: dat zit er al in. zie description in de grote foto.
pientertje: zo als hier boven gezegd is, is er een notitie veld waar je dat bvb kan neer zetten.
wartos: een ingebouwde pdf viewer is er nog niet maar op dit moment kan je wel bestanden toevoegen en die direct vanuit het programma openen. Dat is te vonden onder de (file tab)
ledfan: als je naar de foto kijkt. dan zie je een veldje stock waar je een pijl omhoog en naar beneden kan drukken. en je kan er zelf in typen. zo is het nu. maar ik denk dat ik de save knop wel een dropdown knop kan maken waar je gelijk -5 kan opslaan.
Bedankt voor alle info en tips.
zo beter (Henry S.)
Edit:
Programma is nu te verkrijgen op men site. laten we het zo doen iedereen die een account aanmaakt hen hem koopt voor 0 euro binnen 48 uur krijgt hem voor niks :} en voor de rest ja bugs hier posten. en als je het echt een supper programma vind dan kan je altijd nog die 2 euro geven :}
oh en linkjes over de product werken nog niet :} komt nog!
veel plezier er mee.
Edit 2: Laat ik ook maar een link naar mijn website geven om het even makkelijk te maken :}
http://www.R-Junk.com
Sorry Henry S dat ik mijn topic push naar het begin van de lijst. Maar de 48 uur is bijna om en ja er hebben nog maar 3 mensen er gebruik van gemaakt. Dus ik dacht ik meld het nog even.
Dus mensen 48 uur is bijna om als je hem nog wilt hebben dan moet je snel zijn. Je hoeft hem in principe alleen maar te kopen downloaden hoeft niet eens dat kan altijd nog.
Alles is hier veel overzichtelijker sedert het invoeren van de lade
"projecten in diverse stadia van opbouw en/of afbraak"
Hoe download ik het prgramma? Ik zie nergens een downloadlink?
K heb het al gevonden, beetje omslachtig wel..
[Bericht gewijzigd door T-baev op (31%)]
Hoe download ik het prgramma? Ik zie nergens een downloadlink?
Als je bij account maintenance kijkt dan kan je je bestelling bekijken. Daar zie je gelijk een download link. En als mensen hun echte email adres invoeren krijgen ze hem naar hun mail gestuurd:}
Edit:
Om even te reageren op het bericht van (user name) die hij gevraagd heeft via de mail.
Hij is niet gratis omdat ik er een hoop tijd in heb gestoken. en student zijn is niet gratis. vooral volgend jaar niet want dan kost school mij 8000 euro. even uit men eigen zak betalen is al moeilijk genoeg. ik hoop met het verkoop van mijn programma mijn (Electro)Hobby te kunnen uitvoeren. van daar dus.
ElektronThomas
Denk simpel, doe moeilijk
Hij gaat iig al meteen over z'n net met de klassieke "er is een fout opgetreden in ..." Voorgaande beta's deden het prima.
Fire_IC
"If I would have listened to my customers, I would have invented a faster horse." - Henry Ford
ik hoop met het verkoop van mijn programma mijn (Electro)Hobby te kunnen uitvoeren. van daar dus.
Droom nog maar niet te hard.
Ik krijg het programma hier niet opgestart, krijg de volgende foutmelding. (ik gebruik windows XP)

als je zeg maar de vorige 9 pagina's leest kom je deze fout ook tegen.
Hier bvb
http://www.circuitsonline.net/forum/view/79984/4
en ik heb als oplossing gezegd, dit instaleren.
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=DC614AEE-7E1C…
edit:
ElektronThomas welke fout krijg je.
[Bericht gewijzigd door Precious roy op (11%)]
Fire_IC
"If I would have listened to my customers, I would have invented a faster horse." - Henry Ford
Op 17 juni 2010 12:47:58 schreef ElektronThomas:
Heb jij je compact SQL geïnstalleerd?
Nee, dat had ik niet gedaan. Zal het strakjes even proberen.
ElektronThomas
Denk simpel, doe moeilijk
Zo een, maar dan zonder het foutrapport
http://www.nicospilt.com/scans/kromtaal_windows.JPG
edit:
Hij doet het nu, hij gaat alleen over z'n nek als ie niet op internet kan...
[Bericht gewijzigd door ElektronThomas op (32%)]
hmmm aha dank je wel voor de bug melding. dat zal dan de update check zijn.
[Bericht gewijzigd door Precious roy op (82%)]
Als ik account maintenance ga moet ik inloggen dit doe ik vevolgens kom ik teug op de zelfde pagina. om in te loggen. Wat moet ik hier aan doen?
De 48 uur is om hé?
en als je dan in (User Menu) op (Account Maintenance) klikt gebeurt er niks?
ik moet zo en zo toch nog een hoop aan passen op de site.
Als ik naar die pagina ga staat Your need to log in.
Dat doe ik dan en ik kom op de zelfde pagina uit.
Fire_IC
Misschien ook hier een keer naar kijken.
Als je een item wijzicht (edit item menu) en je probeert dan een file toe te voegen dan komt deze netjes in de lijst te staan. Druk je vervolgens op submit en heropent het zelfde item dan is de link naar de file weg.
Verder snap ik de logica van de zoek functie nog niet helemaal. Stel ik voer 1000 verschillende weerstanden in. En nu heb ik één metaal film weerstandje van 1K Ohm nodig. Dus ik ga naar de zoek functie, zoek de weerstand en zie dat deze in Lade 1 licht. Dus ik pak daar een weerstandtje uit en wil vervolgens het aantal met -1 aanpassen. Echter is dit volgens mij niet direct mogelijk vanuit de zoek functie. Ik kan dat alleen als ik het item handmatig op zoek in de 'grote' lijst waar meer als 1000 items in staan (die overgens niet op alphabet staan!). Niet echt practisch lijkt mij.
Fire_IC: als je in Advanced Search iets op zoek. dan kan je op done drukken en dan opent hij in de main menu. en je kan hem aan passen.
en in normaal search kan je hem gelijk aan passen
[Bericht gewijzigd door Precious roy op (16%)]
Fire_IC
Op 17 juni 2010 13:54:58 schreef Precious roy:
Fire_IC: als je in Advanced Search iets op zoek. dan kan je op done drukken en dan opent hij in de main menu. en je kan hem aan passen.
Oké, ik snap wat je bedoeld. Toch zou ik het erg handig vinden als ik in 'Advanced Search' een item kan zoeken en dat ik er dan vervolgens 2x op kan klikken om in het 'edit item menu' te komen. Dat scheelt me wat vensters en klik acties...
En als je mij/ons helemaal blij wilt maken dan
(1) laat de items automatisch op alphabet sorteren. Nu gaat het op volgorde van invoer.
(2) Zoals al eerder opgemerkt en ook belangrijk voor mij
Op 13 juni 2010 22:10:19 schreef pientertje:
heb je nog de functie toegevoegd om een hele reeks weerstanden of condensatoren in één keer in te voegen. Ga echt niet elke weerstand apart doen, terwijl het simpel te implementeren is.
Sorteren is toch al aanwezig, klik bovenaan op naam en dan zie je pijltjes voor oplopend of aflopend sorteren.
daar was ik me bezig.. en dat komt nog met een update...
maar had nog een andere functie in gedachte waar items op een centraal DB staan en je ze kan opzoeken en toevoegen aan je eigen verzameling (datasheet en foto's) automatisch gedownload word... maar hier moet ik nog een systeem voor bedenken. dus dit staat op dit moment nog op mijn Misschien lijst. voor versie 2.0
vdbeke: thanks
Fire_IC
Op 17 juni 2010 14:16:43 schreef vdbeke:
Sorteren is toch al aanwezig, klik bovenaan op naam en dan zie je pijltjes voor oplopend of aflopend sorteren.
Klopt, handige functie. Maar als de items standaard op alphabetische volgorde staan dan is dat volgens mij handiger. Nu kan ik inderdaad wel op die knop drukken maar als ik vervolgens naar een ander 'menu' toe ga dan gaan alle items weer door elkaar en moet ik weer opnieuw op die knop drukken.
Dit lijkt misschien nu een beetje mieren n**ken. Maar als je 1000 items in de lijst heb staan is een standaard volgorde wel handig.
(zelfde geld trouwens voor de menu's onder Database, die kan ik helemaal niet sorteren)
Oke, (ik had user name ingevuld) begrijp nu waarom je er geld voor vraagt.
Zou je wel een versie kunnen maken zonder dat tray icoon / dat ie opgestart blijft als je het venster wegklikt? Of in iedergeval de mogelijkheid in te bouwen dat dat tray icoon uitgeschakeld is?
Heb nog een paar bugs voor je:
- de standaard catagorie items kunnen niet worden verwijderd.
> Oplossing: Eerst de sub-items verwijderen, (kan dat niet automatisch?
- nieuwe catagorie items verschijnen niet bij in de lijst aan de linker kant.
> Oplossing: herstarten (omslachtig
)
- in het tray icoon - menu staat een link "option", die doet niets.
[Bericht gewijzigd door Iemand op (10%)]