Ik ruim altijd op voor er bezoek komt Dat kastje had ik net af toen jij langs kwam. Er stond veel spul nog in die inham en onder de tafels dat is nu ook weg.
[Bericht gewijzigd door fred101 op zaterdag 28 augustus 2010 22:26:35 (30%)
Dit topic is gesloten
Golden Member
Ik ruim altijd op voor er bezoek komt Dat kastje had ik net af toen jij langs kwam. Er stond veel spul nog in die inham en onder de tafels dat is nu ook weg.
[Bericht gewijzigd door fred101 op zaterdag 28 augustus 2010 22:26:35 (30%)
Golden Member
Fred, Ik mis het VNA meethoekje... Heb je dat ook volgebouwd, of lijkt dat alleen maar zo op de foto?
Golden Member
Dat lijkt maar zo. Daar is niets veranderd behalve dat die Thunderbolt er nu boven hangt. Die kast met laptop erop staat wat dieper naar achter als de rest en als ik daar niet bezig ben staat de burolamp erop. Daarom zie je het bijna niet.
Op 28 augustus 2010 22:25:43 schreef fred101:
Ik ruim altijd op voor er bezoek komt[....].
Wie is er dan wel langs geweest??
Golden Member
Niemand, gewoon een vlaag van verstandsverbijstering denk ik. Gezien de opmerking van Henry en de enorme bende kan het ook een geniale inval zijn geweest.
Honourable Member
Op 28 augustus 2010 00:54:06 schreef Henry S.:
[...]
€32,99
70301307
6 ladesysteem
67x29x39 (hxbxd)
zwart/transparant
polypropyleen
Voor de geinteresseerden in Belgie:
Bij de Gamma verkopen ze ongeveer hetzelfde met drie laden zonder wieltjes voor 11.99 euro.
MVG,
Luc.
Ik doe blijkbaar iets verkeerd bij het quoten, waardoor alles in het blauw komt, sorry daarvoor!
[Bericht gewijzigd door Henry S. op zondag 29 augustus 2010 14:52:06 (1%)
Zet na het geheel wat je wilt quoten
[/quote]
Inclusief de [ ]
Honourable Member
Bedankt!
Heb het nog eens geprobeerd met preview en nu was het ok.
MVG,
Luc.
Op 28 augustus 2010 00:54:06 schreef Henry S.:
€32,99
70301307
6 ladesysteem
67x29x39 (hxbxd)
zwart/transparant
polypropyleen
Misschien kun je 'm nog terugbrengen; bij Xenos in het krantje (pag 22) staat hij voor 19,99 euro. En ook nog met andere maten lades.
Moderator
Ik zie het, scheelt nogal. Morgen even kijken, maar meestal is het ruilen tegen wat anders... heb ik niets aan. En bij Xenos is het een aanbieding.
Maar niet getreurd, morgen naar Xenos en twee ophalen, daarnaast zitten Kwantum en Marskramer, misschien hebben die nog wat stapel/deelbaars.
[Bericht gewijzigd door Henry S. op zondag 29 augustus 2010 20:46:47 (33%)
Moderator
Xenos had de 6-voudige niet gekregen, pech. Een deur verderop zit Kwantum, die heeft ze ook. Niet in de aanbieding maar €24,99 wat voor mij ook uit kan ipv naar een andere Xenos vestiging te karren, parkeergeld te betalen, en de halve stad door te moeten sjouwen omdat de dichtbijzijnde parkeergarage (2 stappen van die Xenos) gerenoveerd wordt.
Twee stuks gehaald, ik kan even vooruit.
Deze van Xenos en Kwantum zijn beide van het zelfde merken (Iris), en net weer even anders dan die van Leenbakker (merkloos).
Zul je net zien dat ze die met 6 juist niet hebben. Ik heb overigens besloten ze toch niet te halen, het is net niet helemaal de oplossing die ik zoek. Eerst eens even de rest van de meuk uit de verhuisdozen halen (nog steeds)!
Oh, en lees de FAQ even.. * grinnik *
@ henry: ben je van de racoo's af? die wilde je toch altijd alleen maar?
Denk niet dat dit formaat van Raaco te krijgen is, zeker niet bij de bouwmarkt.
Op 27 augustus 2010 20:40:00 schreef Henry S.:
Ik was gisteren op zoek naar ladenkastjes met alleen maar grote laden, helaas niets bij de bouwmarkten gevonden.
Moderator
Op 30 augustus 2010 13:45:50 schreef Jochem:
Eerst eens even de rest van de meuk uit de verhuisdozen halen (nog steeds)!
Ik ben nu wat dozen kwijt
Oh, en lees de FAQ even.. * grinnik * [afbeelding]
Oei, zal ik niet weer doen.
Op 30 augustus 2010 13:47:23 schreef MAH:
@ henry: ben je van de racoo's af? die wilde je toch altijd alleen maar?
Als die zoiets hadden voor een redelijke prijs.
Helaas komt er dan een heel ander prijskaartje aan te hangen: http://nl.farnell.com/raaco/108-577/cabinet-250-series-6drawer/dp/1619…
Net als de eerder geopperde Overtoom/Topdeq laden, bedrijfsmatig prima, thuis overkill. Op het werk gebruiken we kasten met 13 A2 laden, in elke lade passen 84 A9-1 Raacobakjes. http://nl.farnell.com/raaco/100274/insert-a9-1/dp/1373350
Bij RS zijn ze goedkoper http://nl.rs-online.com/web/search/searchBrowseAction.html?method=getP… maar die mag je stuk voor stuk uitpakken.
jemig, 100 euro voor een stuk gevouwen blik met een par gegoten plastic lades erin? Ze durven nogal wat te vragen. Begrijpelijk dat je voor iets anders kiest! 25E voor 6 lades vind ik ook al heel wat.
Die grote ladekasten zijn inderdaad geweldig om mee te werken. We hebben het hier eens uitgerekend en in totaal zijn ze niet eens veel duurder van raaco's. Die grote ladekasten zijn echt spul dat je eens bij een opheffing op de kop moet tikken.
Bij Xenos kon ik alleen de 4 laden versie vinden. Na wat andere zaken te hebben geprobeerd (Gamma, Lidl) ben ik ook bij Kwantum terechtgekomen en heb daar de 6 laden versie gehaald voor 24,99. Toen ik de prijsplakker er vanaf haalde zat er eentje onder, van ... 19,99.
Maar ik ben toch dik tevreden. De laden hebben een prima hoogte voor klossen draad en andere zaken die tot nu toe overal rondzwierven.
@fred101: what the hell!!
Op 28 augustus 2010 16:27:49 schreef fred101:
... Ik heb nu nog maar 5 scopen aangesloten staan en een oude tek 545 die ik erbij kan pakken voor het als het koud wordt of ik een van de plugins nodig heb.
Dat jij het daar nog koud kan hebben, daar kan ik niet bij. Je hebt 40cm muurisolatie rondom, en als je alles aanschakelt gaat de wijktrafo er waarschijnlijk uit
- - big bang - -
EN altijd kerstmis!
als fred naar bed gaat zetten ze een centrale uit in het energienet . daarom moet hij altijd bellen als hij alles aan wil zetten
als fred alles uitzet gaan de lampen bij de buren weer op 100% brandden ipv 70%
Na lang zagen heb ik toch ook een werkbureau gekregen. Het is niet super groot maar verlopig voldoende. Nu ligt het er nog proper bij omdat hij er nog maar juist staat, hier komt wel verandering in
http://img685.imageshack.us/f/img1872r.jpg/
http://img638.imageshack.us/f/img1873st.jpg/
http://img52.imageshack.us/f/img1874u.jpg/
Op de laatste foto zie je op de rand van het tafelblad een rood knopje, hier voor zoek ik nog een leuke functie, als er iemand een idee heeft...
Karel
Moderator
Ah,een spreekkamer bureau met alarmknop.
Maak er een noodstopknop van. Met één druk op de knop alles stroomloos.
Golden Member
Noodknop die alles stroomloos schakelt is een goede veiligheid, maar niet de verlichting (bureaulamp) achter dezelfde knop zetten.
Noodknop kan wel, maar is niet erg handig op die plaats. Je zit er maarzo tegenaan, of met een armleuning ..
Het bureau is wel mooi diep, das altijd handig(betekend:kan je veel op kwijt en dan heb je nog steeds ruimte..
Ik heb nu 2 van 80*160 haaks op elkaar, heerlijk (maar eigenlijk is het voor de studie)
En zo te zien kan je je onderdelenkastjes nog aan de muur hangen als het voller wordt.
[Bericht gewijzigd door MAH op zondag 19 september 2010 23:27:37 (13%)
Dit topic is gesloten