Tidak Ada
Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie.
Op 14 januari 2011 22:16:28 schreef roel999:
[...]das beetje onzin, ik had een half jaar geleden een geeltje op een cd geplakt.
snel ding weer los en toen zag ik het geeltje,
cd deed ook nog (na het geeltje verwijderd te hebben)
't-Is toch echt gebeurd het leek wel een geknapte autoruit ! Dus onzin is het zeker niet !! 
Trouwens, wie plakt er nu een briefje van 25,- op een cd? Is dat voor betere geluidskwaliteit? Je weet toch dat je daar niet meer mee kunt betalen?? 
Gerwin
An amplifier is just a modulator for a power supply |Toffe Gebruiker
Op 14 januari 2011 22:27:22 schreef ohm pi:
[...]Je kan beter een kern van koper in kabeltjes hebben.
mja dat wel
ik bedoelde een geeltje voor notitie's (memo)
tjsa dan is het bij mij net goed gegaan en kon jouw cd het niet leiden 
Voor die interlinks wordt zelfs bij 2ehands verkoop aangegeven dat ze van de 1e eigenaar zijn 
Op 14 januari 2011 22:27:22 schreef ohm pi:
[...]Je kan beter een kern van koper in kabeltjes hebben.
IJzerdraad klinkt beter volgens de chinezen.
Zat ik ook net naar te kijken:
http://link.marktplaats.nl/412740848
[Bericht gewijzigd door knapestaart op (35%)]
Tidak Ada
Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie.
echtepino
Word lid van de Benelux DX Club
Op 14 januari 2011 18:25:24 schreef free_electron:
trouwens. eigenlijk is dat gedoe met 1 en 0 onnozel. denk even mee.
binaire logica is een dualiteti. als het niet 1 is , is het nul en omgekeerd. waarom moeten we dan beide doorzenden. ? jhet volstaat om gewoon de 1 door te zenden. en dan kan je het nog verder vereenvoudigen. waarom zou je al die 1'en doorsturen ? tel ze gewoon en stuur dat getal door.
Shit, je hebt toch niet met Jan Sloot gebeld toen hij nog leefde?
Versterkersetje voor €350.000,-
http://www.stereophile.com/content/wavac-sh-833-monoblock-power-amplif…
Willis
So far...so good...KABOEM! | Cars, motorcycles and metalworking => Visit Willy's website!
Op 14 januari 2011 22:10:32 schreef knapestaart:
En een interlinkje op Mp:
...
Voor mijn niveau van audiofilie is dit voldoende:
http://link.marktplaats.nl/398281897
Alleen jammer van de relatief hoge verzendkosten.
Iemand trouwens ooit van de Schaal van Reker gehoord? 
guidob
Overleden
Op 14 januari 2011 22:13:25 schreef Gadjo Dilo: En ik heb ook actie ondernomen om de dichtstbijzijnde GSM en UMTS masten in mijn buurt weg dan wel uit te krijgen want je wil niet weten hoe sneaky die signalen mijn CD speler en voor- en eindversterker binnendringen en daar het muzieksignaal van mijn favoriete MP3 nummers aantasten.
Dan ook maar er voor zorgen dat er geen mobieltjes in de buurt zijn, want je bereikt hiermee dat de overgebleven masten tegen het mobieltje gaan zeggen om tijdens gesprekken/datasessies met meer vermogen te gaan zenden....
Er zit niks magnetisch in een disk, zelf MD disks hebben geen magenetische werking.
Als de enen en nulen niet goed doorkomen dan is er iets goed mis.
Mensen, het enige dat iets kan doen aan het signaal is de DAC. Als je in het digitale pad iets kan kleuren dan is dat onbedoeld of er is iets niet goed.
Deze audiophile gedachten moeten natuurlijk mee met de digitale trend en daar hun stempel op drukken. Het grappige van dit is dat het steeds duidelijker word dat het onzin is!
Op 14 januari 2011 23:08:20 schreef knapestaart:
Versterkersetje voor €350.000,-http://www.stereophile.com/content/wavac-sh-833-monoblock-power-amplif…
Ach dan kun je ook wel een setje van deze subwoofers op aansluiten
maartenbakker
Golden Member
www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
Op 14 januari 2011 22:24:33 schreef ohm pi:
Ziet er van binnen wel rommelig uit voor die prijs.
Zie ik het goed?
Is alles gemonteerd op multiplex?
Ziet er uit als pertinax, maar dan het echte spul waar Jules Verne zelfs luchtschepen van bouwde, niet dat spul dat er tegenwoordig voor moet doorgaan.
Inderdaad een beetje jammer van de bedrading, vooral die tyraps zullen belabberd klinken. Touw met een waslaagje is beter, daar rollen de tonen soepeltjes langs inplaats van tegen de randjes te stoten.
[Bericht gewijzigd door maartenbakker op (22%)]
Ach dan kun je ook wel een setje van deze subwoofers op aansluiten
Fout ! Deze worden absoluut niet door audiofielen gebruikt en is een enorme belediging voor de audiofielen .Ze zijn ook wel een of andere fiel maar in de zin van de hoeveelheid dB's die er geproduceerd moet worden.Deze jongens zijn bezig met Car Tuning ,maar ook vaak tot in the Xtreme .
http://www.google.nl/images?um=1&hl=nl&client=firefox-a&rls=org.mozill…
[Bericht gewijzigd door Esoterist op (13%)]
Tidak Ada
Soort pneumatische voortstuwing op muziek??
Hard-rock en metallic zullen wel de beste 'brandstoffen' zijn

Op 14 januari 2011 23:08:20 schreef knapestaart:
Versterkersetje voor €350.000,-http://www.stereophile.com/content/wavac-sh-833-monoblock-power-amplif…
Ook handig voor IR therapie tijdens het luisteren, met die spiegel achter die 833: 100W gloeivermogen plus 350W anode dissipatie.
Uitgangsvermogen 2500W (Bij geforceerde koeling).
testman
waar rook was, werkt nu iets niet meer
is een leuk iets bij regen , dan zijn de spreekspoelen nog watergekoeld ook 
btw tidak , heb jij dan briefjes van 25 euro ? het zal eerder nog geld uit het vorige decennia zijn 
Tidak Ada
Gamesbond
Enige overeenkomst tussen wat hierboven staat en de werkelijkheid berust op puur toeval
Op 14 januari 2011 16:44:52 schreef fred101:
http://webshop.degroefaudio.nl/#
Richtingsgevoelige zekeringen
Op 14 januari 2011 02:02:21 schreef thawebman:
toch blijf ik deze echt mooi vinden:http://www.highendpassion.nl/epages/62310579.sf/nl_NL/?ObjectPath=/Sho…
magische diffusers ter grote van een euro...
puur uit vermaak eens een maitlje naar de importeur:
Me voorgesteld als audiofiel, en gezegd dat ik verschillende producten wou vergelijken voor de beste prijs/kwaliteit verhouding.
Nu om een of andere reden merkt de ene niet op dat ik om een document vraag, en de andere...
lees hieronder zelf maar:
letterlijk bericht:
Ik ben zelf ook audiofiel en heb het proberen van deze schijfjes een klein jaar tegengehouden omdat ik er niet in geloofde. De importeur heeft me er regelmatig op aangedrongen ze echt een
keer te proberen. Ik heb daar nooit aan toe gegeven. Ben wat eigenwijs aangelegd laten we maar zeggen. De prijs die ze er voor vragen was ook nog eens een groot struikelblok.
Ook de verpakking en foto's die ze erop gebruiken maakte het voor mij niet makkelijker om ze te proberen, los van het gegeven van allemaal theorieen die ik kon bedenken dat dit simpelweg gewoon niet kan werken.Maar ik moet echt eerlijk zeggen dat de werking me heeft verrast. Er zijn bij mij duidelijk waarneembare verbeteringen te horen. Met name op het vlak van energie en een soort live beleving. Er komt meer lucht tussen de tonen en alles wordt meer gestructureerd neergezet. Bizar. Ik bied op mijn site de mogelijkheid om ze te proberen. Met andere woorden, ze kunnen terug als ze niet bevallen.
Ik heb momenteel 1 setje in mijn luisterruimte maar wil er nog een setje bij. De veranderingen die het in mijn luisterruimte teweeg heeft gebracht smaakt naar meer en ik hoop dat een tweede set dezelfde impact heeft als de eerste.Bert, ik vind dit product een moeilijk product om te verkopen. Simpelweg omdat ik geen enkele onderbouwing kan geven van wat je vraag.(ik vroeg of ze werken e.d.) Omdat ik er zelf 9 maanden over gedaan heb om ze uiteindelijk een keer te proberen verwacht ik niet dat mensen het spontaan proberen. Met de mogelijkheid ze terug te sturen probeer ik de drempel te verlagen. Ik ben er oprecht van overtuigd dat dit product je kan verassen. Harmonix is een serieus merk dat reeds 20 jaar bestaat. De tuning feets zijn simpelweg fantastisch en ik ben van mening dat zo'n merk zich niet kan veroorloven iets op de markt te brengen waar ze veel aan toeschrijven en in de praktijk niet zou werken. In mijn luisterruimte waren de veranderingen zeker niet subtiel.
Mocht je serieus overwegen deze aan te schaffen wil ik ook kijken of ik wellicht een keer met de importeur langs kan komen. (beetje afhankelijk waar je woon) Ik bied ze scherp aan als demo, maar dit zijn gewoon nieuwe producten. (maar ik mag de markt niet verzieken, je kent het wel)
dus de importeur geloofde er niet in, wou ze niet proberen, en kan geen reden geven waarom ze zouden werken...
De winst marge is blijk baar zo groot dat ze de reiskosten en 2man x halve dag uurloon kunnen terug halen 
Ik ben er oprecht van overtuigd dat dit product je kan verassen.
Ik zie het ineens, het is een crematorium.
Op 15 januari 2011 11:12:37 schreef Gamesbond:
Met de mogelijkheid ze terug te sturen probeer ik de drempel te verlagen. Ik ben er oprecht van overtuigd dat dit product je kan verassen.
Producten die je verassen zijn nooit grappig.
[edit: spuit 11
]
Gamesbond
Enige overeenkomst tussen wat hierboven staat en de werkelijkheid berust op puur toeval
toch nog verdergevraagd naar resultaten/datasheet/... met volgend reultaat:
Hebt u wel eens een muzikant z'n instrument op papier zien uitzoeken?
Helaas kunt u het effect alleen beoordelen door te luisteren naar de
diverse modules die u op het oog hebt. Bijdrage die wij daar aan kunnen
leveren is een tevredenheidsgarantie geven.
nergens krijg je dus een datasheet of een ander document met gegevens, of m.a.w. nergens krijg je een bewijs dat het werkt
Een muzikant z'n instrument op papier uitzoeken? Dat gebeurt regelmatig... Ik haal mijn drumstokken ook zonder ze te horen en mijn bassist heeft een baskabinet gekocht zonder te luisteren. Is heel normaal... 
Op 15 januari 2011 12:23:11 schreef Gamesbond:
nergens krijg je dus een datasheet, of m.a.w. nergens krijg je een bewijs dat het werkt
Ja, want alleen met een datasheet heb je 'bewijs'. Gast....