MAH
Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough
@sparkie: ik denk dat jij nu nog wel een nieuw bericht hebt ontvangen, stop maar in de kliko.
Iedereen die nog niks had ontvangen: nu moet het goed zijn, er is opnieuw bericht verstuurd vanaf de mailserver van Jochem. Als je m niet ziet, je spambak controleren!
@ MAH, ik heb ook net een bericht gehad, maar ik heb het vorige ook ontvangen en jou al een bevestigings email gezonden en betaald. Heb jij mijn bevestiging ontvangen?
Heb inmiddels drie keer de email ontvangen, maar heb nu nogmaals maar geantwoord. Betaling is afgelopen donderdag al de deur uitgegaan net als de 1e antwoordmail.
EDIT: Zelfde als STINO88 dus
Frysk
Kom, laten we geen daglicht verknoeien
Ook ik heb een antwoord gestuurd op de eerste email en meteen betaald en nu toch weer een email gekregen. Wat nu?
Overigens hartelijk bedankt voor de gigantische hoop werk die verzet wordt voor dit project !!
MAH
iedereen die een nieuwe heeft gekregen mag die vergeten/weg doen. Blijkbaar heeft excel niet alleen mijn selectie gepakt maar waarschijnlijk de gehele colom. excusses!
@joeri, nu wel. ik had een typefout gemaakt, bedankt voor je opmerkzaamheid!
Ik kan jullie alvast melden dat circa de helft van de deelnemers reeds heeft betaald en zonnepaneeltje de eerste was.
@Martijn, heb je mijn email retour ontvangen ?.
Eerst nieuwe berichten lezen / F5, daarna pas reageren 
[Bericht gewijzigd door Diamon op (42%)]
inbox en spam zijn nog steeds leeg
Betaald en mail teruggestuurd
Thanks
[Bericht gewijzigd door dirkie op (41%)]
MAH
dirkie: stuur mij even een mailtje(zie profiel). Ik kan jou email niet controleren omdat het op onzichtbaar staat. Henry heeft al die adressen verder gedaan. done
Ik zal kijken dat ik straks de lijst in de 2e post ga updaten.done, check yourself
Als je van mening bent van mij nu nog geen mailtje te hebben ontvangen en je zou er dus wel een moeten hebben, mij graag even een PM sturen(zie profiel), stuur ik de mailing retour.
grappig, ik heb wel je melding gehad dat ik niet moest letten op het vorige mailtje. Er was alleen geen vorige mailtje...
Gamesbond
Enige overeenkomst tussen wat hierboven staat en de werkelijkheid berust op puur toeval
@MAH:
Na alles eens uitgepluisd te hebben, ben ik tot de conclusie gekomen dat ik niet naar Rosmalen kan komen dit jaar.
ik stort morgen de 3euro verzendkosten naar belgië, de printen zijn al betaald
[edit] 3euro betaald, 2e mail verstuurd[/edit]
[Bericht gewijzigd door Gamesbond op (11%)]
MAH
@pientertje: tja, ik wist niet meer naar wie het nu wel of niet verstuurd was. Ik meende alleen de adressen van deelnemers te hebben geselecteerd waarvan nog geen reactie was, maar dat bleek dus niet zo te zijn. Van jou heb ik zelfs de betaling al binnen, gaat dus helemaal goed komen! Nu heeft iedereen zeker een email gehad.
@gamesbond: prima, moet je ook even je adres sturen
jalee
met vriendelijke groet, jalee
heb nog geen mail ontvangen en heb gisteren mail verstuurt maar nog geen reactie heb ook tussen de spam gekeken maar niks.
RoboticPro
Voor ICT Problemen of Webdesign mail me;) http://www.briansservice.nl
En ik heb vanochtend ook betaald, Weer 18,- rijker (en ik armer) 
[Bericht gewijzigd door RoboticPro op (20%)]
MAH
Helaas is die rijkdom maar tijdelijk 
@jalee, antwoord ontvangen
Ik heb inmiddels van ca90% een reactie, 50% de betaling binnen. Vanavond zal ik de lijst weer even bijwerken.
[Bericht gewijzigd door MAH op (24%)]
Gamesbond
Enige overeenkomst tussen wat hierboven staat en de werkelijkheid berust op puur toeval
Tinus016
www.tinuselectronics.nl Because DIY Electronics Matters!!!!
Als het goed is heb je Zaterdag avond van mij ook een mail gehad klopt dit?
Ps. Betaling is ook voltooit (zegt hij hier)