@Tidak

Ik heb nog wel van die philipsknoppen, maar ze zijn grijs. 6 knoppen met een grotere diameter afdekkapjes en 2 knoppen met zo'n 13mm kapje. komen van een philips gm2314.

Wist niet dat ze ook in het grijs bestonden. In mijn beleveing waren er alleen zwarte. Weet je zeker dat het geen modernere knoppen zijn? Die waren (zijn) (licht)grijs....

Kan je ze meenemen naar Rosmalen" of maak een foto'tje.

Mijn mail staat in m'n profiel.

http://www.radiomuseum.org/r/philips_generator_gm2314gm_231.html Zie hier.
Ik kan wegens operatie zelf niet komen, maar ik zal ze morgenavond even bij Hugo langsbrengen als ik het niet vergeet.

Dank je !
Kan ik je nog ergens mee van dienst zijn?

Overigens: hopelijk geen al te serieuze operatie? Sterkte!

Oeh geen idee. Iets leuks dat licht geeft is altijd interessant. Als je verder nog philipsspul moet hebben kan ik wel kijken wat er nog in het doosje onderdelen van die GM2314 zit.

Nee niet nodig. Ik moet twee van mijn knoppen repareren/vervangen.
Grijze knoppen zijn overigens niet lelijk :)

Zit er nog wat interessants in dat doosje dan? Restauratie van oude meetapparatuur is leuk :) Verder een beetje buizengek...

Dat dekseltje is belangrijk, niet alleen voor het mooi, maarvoor de veiligheid.

Moet nog ergens een 3 kleuren power LED hebben als ik hem terugvind

Kan ik iemand blij maken met een USB Spyder discovery kit?
Ik heb er namelijk 2 ontvangen.

Op 8 maart 2011 19:58:36 schreef Piet elektro:
Die 25V zou dus geen probleem moeten zijn. De stroom van 5A is in ieder geval ruim voldoende.

Dat is nu juist het probleem Pieter, ik zei 0,5A en jij had het over 1 a 2 Ampere. Die andere is dus wel 2A, maar slechts 20VDC. Daarom vreesde ik dat je aan geen van beide iets hebt.

Wat is een Spyder discoverykit?
Is dat zo'n ding om je beeldscherm te calibreren?

neej :+
http://www.elektor.com/products/kits-modules/modules/060296-91-spyder-…
T'is een ontwikkeltooltje voor microcontrollers :)
Ik ben er niet echt iets mee aangezien ik me probeer te focussen op de msp430 en de lpc reeks van NXP (aka mbed, lpcxpresso)

Op 9 maart 2011 08:10:15 schreef Jochem:
[...]Dat is nu juist het probleem Pieter, ik zei 0,5A en jij had het over 1 a 2 Ampere. Die andere is dus wel 2A, maar slechts 20VDC. Daarom vreesde ik dat je aan geen van beide iets hebt.

Dan heb ik iets te snel gelezen helaas!
Het apparaat gebruikt rond de 800mA a 1A dus alles rond de 1 a 2A is voldoende.
In ieder geval bedankt voor je aanbod en ik ga zaterdag gewoon eens zoeken :)

Helaas helaas!

@chuckie: die LaserJet 5L nog voor je meebrengen? (Kost niks.)

Heb nog geen reactie van Franssel terug gehad.
Misschien dat ik mijn mobiele nummer bij een van de mod's of een andere CO standhouders kan achterlaten?
Ik neem sowieso de spullen voor hem mee naar de beurs.
Als het goed is heeft hij tweemaal een maitje gehad met mij nummer dus ik ga ervanuit dat het goed gaat komen :)

@Sine, heb je nog gemaild over een eventuele donatie, maar nog niets gehoord!?

Piet, ik zie zowel bij Dick Best als bij Baco een 24VAC 1,5A voeding staan voor €3,95. Wellicht staat één van beiden ook op Rosmalen.

Als je die Avora 7102 ook voor minder wegdoet heb ik wellicht interesse. Tegenwoordig heb je echter voor 39 euro meer een gloednieuwe moderne versterker met garantie. Geen super-kwaliteit, maar Avora is ook maar bestickerde import. Bovendien zoek ik een reden om hem niet te willen, want ik heb hem eigenlijk helemaal niet nodig :P

De Avora gaat weer terug naar z'n oude baasje :)
Hij komt uit de DDR. Klangenthaler Harmonikawerke VEB.

Jahwohl. Ik was in de veronderstelling dat Avora altijd goedkoop instrumenten-gerelateerd spul importeerde, bestikkerde en doorverkocht. (Geen idee van de kwaliteit van Klangenthaler Harmonikawerke natuurlijk :))

Maar dan mag hij dus weggestreept worden. Ben allang blij, scheelt uitleg aan de vrouw.

Ik heb hier nog een accu boor/schroef machine liggen.
Metabo BST 12 Impuls met 2 accu pack's en oplader.
De accu pack's zijn nagenoeg dood maar de lader en machine zijn 100%.
Als iemand er interesse in heeft voor onderdelen of wat dan ook dan hoor ik het wel.

Ik heb niets te selen of te treeden maar ik wil wel een bak koffie bij de CO-stand

Heeft iemand nog zo'n blauw experimenteerd bord van de vroegere EE experimenteerdozen van Phillips ?
Ik ga binnenkort een electronica workshop geven en zoek zoiets om proefjes te kunnen doen.

[Bericht gewijzigd door Capt501 op (54%)]

Bedankt voor je tip Jochem! Dit is precies wat ik zoek.
Kom ik het zaterdag niet tegen kan ik altijd daar terecht!

Over de Avora, deze is verkocht aan Laurens en heb ik inmiddels doorgestreept!
Ik heb er jaren geleden 3 stuks via Marktplaats gekocht welke Laurens toentertijd voor mij heeft opgehaald.
Altijd gebruikt voor monitoring ed. wat prima is bevallen!
De Skypech bucht is hier in ieder niet mee te vergelijken ;)

In ieder geval weer wat ruimte hier :)

Op 9 maart 2011 14:20:40 schreef Piet elektro:
De Skypech bucht staat hier in ieder niet mee te vergelijken ;)

Ach, zoals ik al zei ken ik die Avora kwaliteit niet, maar ik geloof je zo. Ik doelde overigens op een hier op CO genoemde link, welke een Reloop versterkertje betrof. Zomaar wat Chinees spul dus, maar toch ongelooflijk wat je krijgt voor dat geld.

VERKOCHT

Kreeg zojuist nog het volgende display binnen (dubbel opgestuurd en niet lonend het terug te sturen):

Reflector P789 3 color display

http://www.uploadarchief.net/files/download/reflector_color05.jpg

De banden vormen 4 RGB Pixels

Wie heeft er interesse?

rbeckers misschien ??

@tidak: Leuk displaytje, ik heb wel interesse...

@VanDee: Op de beurs staat waarschijnlijk weer een Engelsman met een enorme stand die NiHM accu's verkoopt van 3600mAh, 5 voor 25 euro. Daarmee heb ik ook 2 nieuwe accupacks gemaakt voor een oude maar goede accuboormachine, en dat werkt prima.

Anders is de motor met vertraging wel interessant, omdat deze een enorm koppel kan leveren, en niet al te hard draait.

Nog iemand wat te koelen?
http://www.uploadarchief.net/files/download/resized/afb0205.jpg
De 2 langste zijn 1 meter, die achterste 80 cm, en zeer zwaar.
Ze zijn nooit gebruikt (ongeboord)
http://www.uploadarchief.net/files/download/header.jpg

Van deze heb ik erg veel, ik heb ze nog nooit eerder gezien.
Het zijn totaal vergulde ic-voetjes, of als femaleheader te gebruiken.
Het zijn eigenlijk losse pinnetjes met een clipje erop.

[Bericht gewijzigd door Kareltje op (39%)]

Als ze bedoeld zijn voor TO-3's wil ik er wel eentje overkopen als de prijs meevalt :).