Op 8 juli 2004 20:28:04 schreef STARTOURS G24T:
JEEEEEZUG F*CKING CHRIST................hoe kom je in godsnaam aan zo ontiegelijk veel led's ?
ik he bzelf ook aardig wat maar niet in die getallen ik heb wel heel veel soorten 46 op prcies te zijn
Uhm, tja kopen hé
.
Ik ben bezig met een soort 'led board' waar elk soort op staat. Is nu al ongeveer 90 soorten!
Dus als iemand nog een ledje uit de jaren 70/80 heeft, je heb me emailadres 
Op 8 juli 2004 20:29:52 schreef Ives:
Lees LED-maniak zijn signature eens, hij heeft een online-zaak in ledjes!!
Slim opgemerkt 
Dit noem ik trouwens een grabbelton:
Ooit 10 kilo gekocht met extreem veel soorten ledjes en meeste 3mm, 100 ledjes is 40 gram ongeveer(dacht ik) dus reken maar uit hoeveel er in deze doos zitten 
dus als je nog wat leuks zie in de doos, ze gaan per 10 gram weg...1 euro ofzo:P
Ives
www.GoodSoft.be ==> Download gratis software of laat custom software aan gunstige prijzen ontwikkelen.
Ik dacht dat hij de ledjes inkocht rechtstreeks vanuit de fabriek. Hij moet wel een grote voorraad leds hebben om snel te kunnen leveren. Een snelle berekening maakt 25 000 leds !
[Bericht gewijzigd door Ives op ]
theorieken
fiks it until its broken
ik wil ook zo een tonnetje 
ps handelen in leds en dit is toch nog net dat ietsje anders.
waar woon je ? heb je een alarm ? ben je gewapend ? welke dagen ben je zeker niet thuis ? , ..........
Op 8 juli 2004 20:39:57 schreef theorieken:
ik wil ook zo een tonnetje
ps handelen in leds en dit is toch nog net dat ietsje anders.
waar woon je ? heb je een alarm ? ben je gewapend ? welke dagen ben je zeker niet thuis ? , ..........
Tonnetje, welke wil je?
Lol, Zuid-holland, ja, alarm zit erop, gewapend... uhm, onder me kussen ligt een mac, ik ben er meestal niet als ik er niet ben(uhm?)
Op 8 juli 2004 20:41:37 schreef STARTOURS G24T:
ok nu ga ik eens gek doen wat moet je voor de complete inhoud van de doos hebben ?
Hmm, serieus interesse?
Ik denk dat dat tonnetje een gemakkelijke 500 waard is?
Uhm, dis handel, dat moet in V & A. Hier ga ik neit verder op in dus!
[Bericht gewijzigd door LED-Maniak op ]
theorieken
fiks it until its broken
ik zal men vraag herformuleren is er een manier om enkele van die componenten te bemachtigen (is inbraak mogelijk?)
Ives
www.GoodSoft.be ==> Download gratis software of laat custom software aan gunstige prijzen ontwikkelen.
Op 8 juli 2004 20:51:24 schreef theorieken:
ik zal men vraag herformuleren is er een manier om enkele van die componenten te bemachtigen (is inbraak mogelijk?)
Waarom, intresse 
Ik denk dat je het zo moet zien, als een dief weet dat je zoveel ledjes hebt, en hij drukt je een geweer onder de neus, dan maakt beveiliging niet zoveel meer uit. In een gewone kluis past dat niet in, dus je moet al een erg grote kluis kopen. Voor die prijs denk ik dat ze al wat leds mogen stelen.
Op 8 juli 2004 20:51:24 schreef theorieken:
uit vorige post:
Lol, Zuid-holland, ja, alarm zit erop, gewapend... uhm, onder me kussen ligt een mac, ik ben er meestal niet als ik er niet ben(uhm?)
Je kan ze wel bemachtigen, moet je me even mailen, of msn!
MichielPH
Nieuwe afkorting een idee? --> CMIIR = Correct Me If I'm Rong
Op 8 juli 2004 20:53:53 schreef Ives:
[...]Waarom, intresse
Ik denk dat je het zo moet zien, als een dief weet dat je zoveel ledjes hebt, en hij drukt je een geweer onder de neus, dan maakt beveiliging niet zoveel meer uit. In een gewone kluis past dat niet in, dus je moet al een erg grote kluis kopen. Voor die prijs denk ik dat ze al wat leds mogen stelen.
Misschien dat er op het politiebureau enkele ledjes gaan branden dat er bij hem wordt ingebroken 
Op 8 juli 2004 20:53:53 schreef Ives:
[...]Waarom, intresse
Nou, ik zal voor vanavond dus de alarms alvast inschakelen dan maar, dan weet je het alvast 
theorieken
fiks it until its broken
dat s heel vriendelijk
nee serieus heb je geen zin om te delen in je rijkdom?
grapje , nee k ben gewoon n heeeeeeeel klein beetje jaloers.
niemand die hetzelfde probleem heeft?
Op 8 juli 2004 20:35:24 schreef LED-Maniak:
Dus als iemand nog een ledje uit de jaren 70/80 heeft, je heb me emailadres
Mijn LEDs die ik heb zijn allemaal uit de 80er jaren. Mijn vrouw is op vakantie inclusief fototoestel dus ik kan nou effe geen foto er van maken.
We moeten wel even oppassen dat dit geen led topic wordt maar dat we wel ontopic blijven hé...
Op 8 juli 2004 21:06:18 schreef fzwart:
[...]Mijn LEDs die ik heb zijn allemaal uit de 80er jaren. Mijn vrouw is op vakantie inclusief fototoestel dus ik kan nou effe geen foto er van maken.
Serieus?!?
Oooh, die oude vormen? Ik vind ze geweldig!
Als je kan, please maak foto 
[Bericht gewijzigd door LED-Maniak op ]
theorieken
fiks it until its broken
ging die laatste over de leds of over zijn vrouw?
sorry kon t niet laten
dus over mijn werkplek wel ik heb dus enkel en diepvriezer en een bureau ter mijne beschikking.
de bureau is links voorbehouden voor de pc en toebehoren en rechts dus afwisselend werkplek vooe hobby & school.
dus in de vakantiedient deze voor elektronica projecten.
tijdens het school dient deze voor hetzelfde
, we gaan toch geen plaats verspillen zeker.
Op 8 juli 2004 21:17:08 schreef theorieken:
ging die laatste over de leds of over zijn vrouw?
sorry kon t niet latendus over mijn werkplek wel ik heb dus enkel en diepvriezer en een bureau ter mijne beschikking.
de bureau is links voorbehouden voor de pc en toebehoren en rechts dus afwisselend werkplek vooe hobby & school.
dus in de vakantiedient deze voor elektronica projecten.
tijdens het school dient deze voor hetzelfde, we gaan toch geen plaats verspillen zeker.
Over led's natuurlijk, ghehehe 
Anoniem
ok idd laten we weer ontopic gaan en foto's plaatsen van onze werkplek ik kwam tot de ontdekking dat ik nog niet klaar ben ik heb me werkplek nu aan 1 muur zitten ik wil graat 2 muren
ik heb dus nu dit
|
|
|
|
|
|
en ik wil dus graag
-----------
|
|
|
|
|
|
|
|
dat lijkt me nog gaver en dat gaat me lukken ook
ik duik mooi me schuur weer in 
Op 8 juli 2004 21:18:16 schreef LED-Maniak:
[...]
Over led's natuurlijk, ghehehe
De vormen van beide zijn in orde 
Ze komt pas aan het eind van de maand terug dus heb geduld.
Heb wel wat typenummers van 7-segments displays: TIL311 uit 1988, DIS-269, DIS1308. Verder nog wat types van HP.
Wat leuk is: heb hier een HP5082 7-segment display die in een advertentie in een Elektuur van 1975 staat voor fl. 9,75 ......
Dit effe als laatste bericht hierover in deze thread.
Jonathan
"Theorie is alleen te rechtvaardigen als 'n vorm van praktijk. De praktijk staat niet terecht voor 't hooggerechtshof van de theorie" (Stephan Toulmin)
Op 8 juli 2004 21:37:19 schreef fzwart:
[...]De vormen van beide zijn in orde
Ze komt pas aan het eind van de maand terug dus heb geduld.
Heb wel wat typenummers van 7-segments displays: TIL311 uit 1988, DIS-269, DIS1308. Verder nog wat types van HP.
Wat leuk is: heb hier een HP5082 7-segment display die in een advertentie in een Elektuur van 1975 staat voor fl. 9,75 ......
Dit effe als laatste bericht hierover in deze thread.
liefst wel
zoals onze "LED-man" al zei: dit mag geen led topic worden
het gaat hier over iets heel anders
andere zaken regel je maar buiten CO om
dus vanaf hier ONTOPIC aub
Stinus
Als je denkt, die is gek, dan ben je niet de eerste, want dat was ik... E-mail adres voor imense bestanden: webmasterstinus@walla.com (1GB)
Led-Maniak, ik ben mijn zolder aan het opruimen(er komt mischien orde), en wil mijn alarm wegdoen...
Voor € 200 Mag je het hebben, inclusief alarmbuzzer van 100DB en 1 raam of deursensor. + ook nog eens 2 oranje alarmlichten (tenzij je liever ledjes gebruikt...)
Ives
Om een slotje te voorkomen: hier is mijn werkruimte:
Ik heb moeite gedaan voor de modemmers (tip voor een volgende poll: wie heeft er nog een modem), de plaatjes zijn allemaal +- 300 kb. Ik ben nog maar een beginneling dus NIET lachten 
Mijn splinternieuw soldeerstation 
De bureau waarop ik studeer en soldeer (rijmt nog ook)
Mijn (namaak) dremel, en wat schroevendraaiers
Een verlengdraad, waar draad en een webcam
Dat was het!Dit is dus NA dat ik mijn bureau heb opgeruimt. Je had hem gisteren eens moeten zien!
Op 9 juli 2004 11:31:33 schreef Stinus:
Led-Maniak, ik ben mijn zolder aan het opruimen(er komt mischien orde), en wil mijn alarm wegdoen...
Voor € 200 Mag je het hebben, inclusief alarmbuzzer van 100DB en 1 raam of deursensor. + ook nog eens 2 oranje alarmlichten (tenzij je liever ledjes gebruikt...)
Zit al een alarm in het huis, mét ledjes & politie waarschuwing 
erwinj
Smash head on Keyboard to continue...(spelfouten inbegrepen)
Hmm, ik heb precies de zelfde allen grijs!!
Erwin
Edit: alleen de steun voor de soldeerbout is anders.
[Bericht gewijzigd door erwinj op ]
Ives