Wordt er naar Belgie verstuurd ook ?
anders wil ik ook wel een blik zwart...

voor mij idd zwart en TNT verzenden.
mijn naam is Riktw, zonder de C :)

Op 5 juli 2011 15:06:23 schreef oxurane:
[....] en ook dat er tijdens het overschenken wat verlies optreedt.
[....]

Gebruik een ovale pollepel (zo eentje met een schenktuit) om over te scheppen. Ik denk dat je die wel goedkoop bij de Action kunt kopen. Anders gewoon even bij Blokker.

Plastidip is te recyclen. Laat het gemorste opdrogen, verwijder het mechanisch en gooi het in een potje met oplosmiddel. Na een tijdje is het weer opgelost en her te gebruiken.

Op 5 juli 2011 02:47:54 schreef oxurane:
[...]
Dat is volgens mij toch duurder dan de blikjes van de site waar ik het over had. En ik vroeg naar een goedkopere plek, niet duurder.

Ik had het over grotere blikken (750), ken de prijs niet exact uit mijn hoofd.
Maar nog geen euro voor een 125 ml blik... Nog goedkoper??

... Ik tel er 5 (Theove, Pieturp, Zonnepaneeltje, RikTW en ik). 28 blikjes zal denk ik niet gehaald worden.

Ik heb dit topic geopend om naar ervaringen te vragen en niet om er een animocheck/inkoopactie van te maken.....
Heb overigens nog nergens aangegeven dat ik het via jou wil kopen, ga liever voor een spuitbus.

Ik hoop dat er meer ervaringen komen, dit topic is nu enigzins "gekaapt" zodat de nadruk ineens op € komt te liggen en alles wat daar bij hoort.

kiala verzending naar Belgïe is maar 4 euro

Ik heb dit topic geopend om naar ervaringen te vragen en niet om er een inkoopactie van te maken.....

Zie het maar zo: iedereen wil nu ervaring op doen met dit spul en die ervaring daarna met jouw delen... >:)

Oké, dan stel ik de vraag over een paar maanden nog wel een keer :)

no hard feelings overigens.

Er waren 2 overwegend positieve reacties. Het trok mijn aandacht en ik ging er meteen verder op zoeken. Vervolgens zag ik de prijzen en sloeg aan het rekenen, de resultaten daarvan heb ik hier gepubliceerd.
Trouwens, je gaf aan dat er blikjes bij Karwei te koop zijn. Indirect vatte ik dat op dat je daarmee zijdelings instemt met het vormen van een soort inkoopactie. Of dat je in ieder geval interesse hebt in de aanschaf van een blikje Plasti Dip. Kennelijk was die conclusie iets te kort door de bocht, gezien je voorlaatste reactie.

Ik zat zelf te dubben tussen het inkopen van een aantal kleine blikjes (419 ml), of een grote pot. Ikzelf vind een experiment met 3.79 L net iets té gewaagd. Als op basis van non-profit het interessant gemaakt kan worden voor een groep(je), maar er staat niemand op.... Feit blijft dat meerdere CO'ers interesse hebben getoond. Er ontbrak nog iemand die het initiatief nam om er een duidelijke, interessante en aantrekkelijke vorm aan te geven.
Voor mij een reden om na te gaan of er voldoende interesse zou zijn voor een bepaalde opzet. En dat leidde ertoe dat je topic werd omgezet in een AC.

Maar goed, we gaan verder, de lijst met geïnteresseerden is weer up-to-date.

@Kombucha :
Ik heb even gekeken op de Kiala-site, maar het dichts bijzijnde punt ligt op krap 10 km bij mij vandaan.....
Als er iemand is die hier ook besteld en tevens dicht bij zo'n punt woont, kan het via diegene doorgestuurd worden naar Belgïe. Kortom, ik sluit verzending niet uit via Kiala, maar reken erop dat het dan wat langer duurt vanwege de rompslomp.

@ Oxurane: ik kom regelmatig langs een kialapunt, kan het tzt daar wel afgeven. Langs Hoogezand kom ik ook nog wel eens.

Als iedereen nou z'n bestelling verdubbelt dan zijn we er :P
Ik zal het goede voorbeeld geven, doe mij maar een blikje zwart erbij.

Is het een idee om anders een animo-check op samenkopen.net te plaatsen? Wellicht dat je dan een stuk meer deelnemers krijgt.

@Zonnepaneeltje :
Top dat je met het verzendaanbod komt ! Dat verdubbelen is leuk, en laten we kijken wat er tot vrijdagavond binnendruppelt aan bestellingen. Blijkt er dan nog steeds te weinig animo, dan blijven er naar mijn mening 2 opties open :
- kijken via samenkopen.net (wat stereohead al voorstelde)
- Ieder bestelt zijn / haar eigen potje (waarbij ik best met een paar samen wil inkopen en doorverzenden, jij eventueel via Kiala).

Ik denk echter dat met de 2e optie alle bestellers sneller geholpen zullen zijn. Laten we wachten tot vrijdagavond 21:00 uur.

[Bericht gewijzigd door oxurane op (18%)]

Zet mij maar neer voor blikje zwart én transparant.
Graag verzenden met TNT.

@Daan Timmer :
Lijst is bijgewerkt.

Doe mij maar 1 * zwart en 1 * transparant. TNT

@Ken536 :
Lijst is bijgewerkt.

ik heb ook wel interesse voor zoiets, het ziet er tof spul uit om mee te werken.
alleen moet het dan weer via mijn ouders betaald worden etc etc en dat zie ik niet zitten
binnen enkele jaartjes mag je er mij ook bij zetten :p

leuke actie trouwens, ik snap niet wat jij ( "theove") tegen een samenkoop hebt. volgens mij bedoelde jij net hetzelfde

excuses, maar ik moet helaas mijn order annuleren.

Blikje zwart en transparant a.u.b.!

EDIT: Met de TNT mee.

[Bericht gewijzigd door Benadski op (26%)]

Weet iemand eigenlijk hoe dat spul zich gedaagd op stof/kleding?
Als vloeibaar plastic lijkt het ook ideaal om bijvoorbeeld tassen van binnen (opnieuw)waterdicht te maken.

Als het veel op autos wordt gebruikt kan het dus wel goed tegen warmte, maar ook plaatselijke warmte? Wat als ik een printje 'gedipt' heb en er wordt (ongewenst) iets warm?

@MAH :
Ik heb er geen enkele ervaring mee. Wat ik via YouTube zag, leek het vrij stug / taai plastic, omdat het niet eenvoudig van een metalen VW-embleem verwijderd kon worden. En om zoiets nu in kleren te smeren,... ik weet het niet hoor.

Verder is de lijst weer up-tp-date.

Als het iets warm wordt is het geen punt. Ik heb eens geprobeerd een autolamp hiervan te voorzien, dat gaat goed zolang ie niet brand. De bedoeling was om een belasting te maken. Na een vrij korte tijd gaat het rubber toch blaren trekken en verbranden. Later toch maar een 50W weerstand gekocht....

Vergelijk plastidip met krimpkous, opgedroogt is het precies hetzelfde.

Nog een tip, laat een gedipt object gewoon aan de lucht drogen. Ga je het met een fohn verwarmen dan gaat het bubbelen.

@PE1MU: Wat voor oplosmiddel heb je gebruikt om het spul weer te kunnen hergebruiken?
Op ebay.de zag ik wel dat ze potjes met speciaal"thinner" hebben om het te verdunnen. De vraag is of je echt dat dure spul moet gebruiken.
Zou het ook met gewoon thinner gaan?

http://cgi.ebay.de/PLASTI-DIP-Thinner-Verdunner-250ml-/170651762128?pt…

Lift graag mee met deze actie, lijkt mij handig spul.
Voor mij een blikje zwart en een blikje transparant.
Verzenden met TNT (Selektvracht/.DHL bezorgt hier echt slecht)

nee, op die manier bedoel ik niet, dat is juist de bedoeling.

Ik wil wel graag een potje helder.
ik kom tzt met t fietsje langs :)