@SpyEye1 : Als ik me niet vergis is er maandagochtend een mailtje naar je verstuurd (gmail). Maar goed, het betreffende mailtje is nog een keer naar je verzonden.

Alle deelnemers : Met betalingen zijn we ongeveer op de helft. Ik zou het bijzonder prettig vinden indien alle overboekingen vrijdag binnen zijn.

-=[ EDIT ]=-
Inmiddels zijn de meeste overboekingen ontvangen. Het is nog wachten op 5 deelnemers.

[Bericht gewijzigd door oxurane op (22%)]

Het verschuldigde bedrag is in de nacht van 13e op de 14e overgemaakt. Het is dus onderweg, ik hoop dat het vandaag op je rekening staat.

Vandaag blijkt dat bijna alle betalingen ontvangen zijn op de rekening. Er zijn nog 2 personen waarop gewacht moet worden.

Ik heb telefonisch contact gehad met het Engelse bedrijf. Zij gaf aan dat het verzenden iets van 3 dagen in beslag neemt. Vervolgens heb ik de bestelling geplaatst, ook bij de blikjesfabrikant. Het is nog even wachten.

ik heb woensdagavond betaald, dus normaal gezien zou het geld er vandaag moeten zijn.
Hans

@Hans_4:
Maak je geen zorgen, het zal wel goedkomen. De ene bank boekt nu eenmaal sneller over dan de andere.

Ik heb de rekening nog niet kunnen controleren, dat komt dinsdagmiddag wel.
Verder kan ik melden dat de blikjes binnen zijn. Ik hoop dinsdag / woensdag de blikken Plasti Dip in ontvangst te kunnen nemen.

-=[ EDIT ]=-
Alle betalingen zijn binnen. De postbode kwam vanmiddag langs, maar met lege handen. Woensdag zou de Plasti Dip dan binnen moeten komen.

Ik ben bezig geweest met Plasti Dip. Mijn huidige ervaringen :

De geur doet me denken aan de fietsbandlijm (Solution) die vroeger in een reparatie-setje zat. Een geur die je beslist niet in huis wil hebben. Kortom, ik ben een paar uurtjes bezig geweest in de schuur met het overlepelen naar de blikjes. De deur stond open, maar ik heb een aardig goede indruk gekregen wat voor effect lijmsnuiven heeft. Pwoeah !

Het gebruik van een rubberen lepel is funest. Die krijg je met geen mogelijkheid meer goed schoon. Een metalen lepel daarentegen is goed te reinigen (mijn vrouw baalt dat ze inmiddels 1 lepel moet missen in de keuken).

Verder is het spul, na drogen, net een soort rubber. Een uitgedroogd laagje op je been werkt als een ontharingshars, als je het weer probeert te verwijderen.

Het transparante spul heeft de dunne stroperigheid van behanglijm. De zwarte is zo lobbig als vla.

-=[ EDIT ]=-
Als het goed is, worden de bestellingen vrijdag / zaterdag aangeboden aan huis.

Op 22 juli 2011 02:32:41 schreef oxurane:
-=[ EDIT ]=-
Als het goed is, worden de bestellingen vrijdag / zaterdag aangeboden aan huis.

Blikjes zijn binnen en bedankt.

Gewoon even uit nieuwsgierigheid. Hoe isolerend is dit product? Verandert er een minimale overslagspanning afstand bij x volt?
b.v twee gestripte draad uit einden met xV mogen deze gedipt nu dichter bij elkaar dan zonder?

Hier is de Plastidip ook binne, Hartelijk dank voor de actie SUPER !!

Op 22 juli 2011 12:21:33 schreef Lord Anubis:
[...]
b.v twee gestripte draad uit einden met xV mogen deze gedipt nu dichter bij elkaar dan zonder?

Volgens de brochure: 1,4kV/mm.

Op 22 juli 2011 02:32:41 schreef oxurane:
De geur doet me denken aan de fietsbandlijm (Solution) die vroeger in een reparatie-setje zat.

Denk dat er ongeveer dezelfde oplosmiddelen in zitten. Tolueen, in ieder geval.

MSDS van het spul bevestigd dat.

Blikken zijn hier net afgeleverd. Ziet er allemaal perfect uit!

Wellicht kunnen pcb's ermee "ingegoten", maar kunnen componenten eigenlijk wel tegen dat spul?

Blikje deze morgen ontvangen super bedankt.:-)

binnengekregen, thanks so far!

Wellicht kunnen pcb's ermee "ingegoten", maar kunnen componenten eigenlijk wel tegen dat spul?

Net even een testje gedaan en mijn componenten zijn niet opgelost. :-p
http://www.uploadarchief.net/files/download/plasti-dip.jpg
Foto is niet geweldig maar ja, ik post vanavond nog wel een betere.
http://www.uploadarchief.net/files/download/plastidip2.jpg
Iets beter plaatje.

[Bericht gewijzigd door pa3gws op (13%)]

Dank voor de test. I.v.m.dat thinner-achtig oplosmiddel zag ik al 'gesmolten' kunststof componenten voor me :P
Maar 't ziet er nog wel goed uit.

Hier ook ontvangen :)
Leuk spul.

Ik heb het zo juist in ontvangst mogen nemen. Bedankt!!

Heeft er al iemand geprobeerd om het spul een beetje te verdunnen?
Zou Thinner uit de bouwmarkt bijvoorbeeld werken?

Als ik de MSDS sheet lees, zou ik gewoon verdunnen met benzine (EURO95)
Thinner zal waarschijnlijk ook werken.
Probeer eerst te verdunnen op kleine schaal.

Ik zal het dit weekeinde eens gaan proberen met thinner.
Is benzine niet te vettig om het mooi te laten verdunnen?

Is het nog mogelijk om van iemand een blikje te bemachtigen?